Problem z silnikiem Mx-6 2.0 – rozwiązany
Strona 1 z 1
Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Odpala dopiero jak pokręce go z 5 razy a ostatnio w mrozy prawie nie odpaliłem bo myślałem ze akumulator już padnie od kręcenia. Jak jest ciepły to pali od razu bez problemu. Ostatnio również pojawił się podczas jazdy jak już się rozgrzeję to przyspieszając kilka razy przerywa silnik tak jakby się dusił. Pompa paliwa wymieniona tydzień temu ale nie pomogło.
Ostatnio edytowano 5 sty 2013, 11:10 przez kolcz8, łącznie edytowano 1 raz
-
kolcz8
Świece, przewody, kopułka i palec, co z nimi? w jakim stanie? Paliwo ci się nie cofa?
Zrób mały test; W złączu diagnostycznym połacz styki gnd i f/p przekręć kluczyk aż do momętu zapalenia się kontrolek i poczekaj 10 sekund. Następnie wyłącz stacyjkę wyciągnij zworkę i odpal silnik, wszystko oczywiście na zimnym silniku najlepiej po nocy. Jeśli odpali od strzału tzn, że paliwo Ci się cofa.
Zrób mały test; W złączu diagnostycznym połacz styki gnd i f/p przekręć kluczyk aż do momętu zapalenia się kontrolek i poczekaj 10 sekund. Następnie wyłącz stacyjkę wyciągnij zworkę i odpal silnik, wszystko oczywiście na zimnym silniku najlepiej po nocy. Jeśli odpali od strzału tzn, że paliwo Ci się cofa.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
A podpowiecie gdzie się znajduje to złącze diagnostyczne?? ( przy silniku ?) I czy będe wiedział które te styki złączyc?? Może ktos ma jakis schemat tego czy coś takiego?
-
kolcz8
Przy akumulatorze obok fuse box podpisane jest diagnostic po otwarciu zobaczysz rozpiskę które jest które. Na forum w dziale PORADNIK FAQ FOTORELACJE znajdziesz schematy tego zlącza i dużo przydatnych informacji
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Otworzyłem skrzynkę widzę złącze i bezpieczniki itd. Pytanie co mam połączyć
No fajnie tylko nie wiem dlaczego nie mam dostępu do działu instrukcji itd wyskakuje komunikat: Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział. O co chodzi
No fajnie tylko nie wiem dlaczego nie mam dostępu do działu instrukcji itd wyskakuje komunikat: Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział. O co chodzi
-
kolcz8
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
kolcz8 napisał(a):Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Odpala dopiero jak pokręce go z 5 razy a ostatnio w mrozy prawie nie odpaliłem bo myślałem ze akumulator już padnie od kręcenia. Jak jest ciepły to pali od razu bez problemu. Ostatnio również pojawił się podczas jazdy jak już się rozgrzeję to przyspieszając kilka razy przerywa silnik tak jakby się dusił. Pompa paliwa wymieniona tydzień temu ale nie pomogło.
witaj sprawdz filtr paliwa bo napewno masz bardzo zapchany i ewentualnie przydalo by sie przepłukac zbiornik paliwa bo jezeli ci sie dlawi podczas jazdy mozesz miec wode w baku ewentualnie dolej dynaturatu jezeli nie zamiezasz plukac zbiornika
MAZDA i'like that prum
- Od: 21 lis 2007, 01:27
- Posty: 112
- Skąd: TSK
- Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3
Dziękuje za podpowiedzi i wasze rady. Auto oddałem do mechanika. W sumie to nawet to dwóch bo pierwszy rozłożył ręce. Okazało się że to przez aparat zapłonowy a dokładnie jakiś czujnik w nim. Mechanik jednak zalatwił mi używany cały aparat więc wymieniłem cały a przy okazji kable i świece. Problem w końcu rozwiązany a objawy były na początku że cięzko odpalał na zimnym a później przerywał podczas jazdy jakby nie palił na wszystkie cylindry.
-
kolcz8
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6