Witam.
Prosiłbym o radę, w sprawie problemu z obrotami.
Może pokrótce opiszę. Od razu na początku napiszę że diagnoza błędów za pomocą diody wskazuje dwa błędy 0134 i 1170. Oba dotyczą sondy lambdy ale na razie mam układ wydechowy nie szczelny, niedługo będzie to zrobione, nie ma na razie na to czasu.
WCZEŚNIEJ WSZYSTKO DZIAŁAŁO BEZ ZARZUTU NAWET Z TYMI BŁĘDAMI.
Problem powstał dzisiaj. Autko zostało odpalone na zimnym silniku, ssanie ma obroty ok 1100, po nagrzaniu silnika obroty momentalnie spadają do zera i silnik gaśnie. Odpalam ponownie (nie ma problemu z ponownym odpaleniu samochodu) i od razu znowu silnik gaśnie i tak w kółko.
Reasumując silnik zimny nie gaśnie, po rozgrzaniu gaśnie na postoju i w trakcie jazdy przy w duszeniu sprzęgła. Każda zmiana biegu kończy się wyłączeniem silnika.
Proszę o radę.
Co może być przyczyną i co po kolei sprawdzać by dojść do tego problemu.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Silnik po rozgrzaniu gaśnie
Strona 1 z 1
noxes napisał(a):Ustaw sobie obroty w trybie serwisowym na rozgrzanym silniku i powinno być ok. I sprawdź dolot czy jest szczelny
A jak to sie robi bo niewiem? A tak po za tym to chyba nie jest rozwiazanie problemu.
Jakies inne pomysly, co jeszcze moge sprawdzic?
- Od: 18 wrz 2011, 12:11
- Posty: 56
- Auto: Mazda 626 GE 96'
1.8 l 90 KM FP
Benzyna
Słuchaj noxesa
O tym jak ustawić obroty poszukaj na forum.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Dzieki za porady. Moze spróbuje ale najpierw chce znaleźć przyczyne.
Dzisiaj dalem mojej Madzi ostra przygazowke, ze az guma zostala na asfalcie potem dalem jej na luzie do 6000 obrotow i ja chwile przetrzymalem i powtorzylem ponownie. I teraz wruciło wszystko do normy i juz nie gaśnie ale gdy jade to po w ciśnieciu sprzegła do momentu az obroty spadna na obroty jalowe jest dziwne zachowanie. tzn. obroty spadają na pierwsza kreske pod 1000 odbija sie jak pileczka kalczukowa na 1000 i spowrotem po czym juz chodzi normalnie.
Ostatnio nie wymienialem filtra paliwa bo zapomnialem czy to moze tez miec wplyw na takie zachowanie? I czy zapchana przepustnica tez moze wywolywac takie reakcje, wspomne jeszcze ze na biegu jalowym autko troszke drży?
Mam jeszcze dwa pytania. Prawidlowe obroty na biegu jalowym to 750 do 900.
Pierwsza kreska pod 1000 to ile to jest?
Jakie obroty powinny byc na ssaniu?
Dzisiaj dalem mojej Madzi ostra przygazowke, ze az guma zostala na asfalcie potem dalem jej na luzie do 6000 obrotow i ja chwile przetrzymalem i powtorzylem ponownie. I teraz wruciło wszystko do normy i juz nie gaśnie ale gdy jade to po w ciśnieciu sprzegła do momentu az obroty spadna na obroty jalowe jest dziwne zachowanie. tzn. obroty spadają na pierwsza kreske pod 1000 odbija sie jak pileczka kalczukowa na 1000 i spowrotem po czym juz chodzi normalnie.
Ostatnio nie wymienialem filtra paliwa bo zapomnialem czy to moze tez miec wplyw na takie zachowanie? I czy zapchana przepustnica tez moze wywolywac takie reakcje, wspomne jeszcze ze na biegu jalowym autko troszke drży?
Mam jeszcze dwa pytania. Prawidlowe obroty na biegu jalowym to 750 do 900.
Pierwsza kreska pod 1000 to ile to jest?
Jakie obroty powinny byc na ssaniu?
- Od: 18 wrz 2011, 12:11
- Posty: 56
- Auto: Mazda 626 GE 96'
1.8 l 90 KM FP
Benzyna
Wg ksiązki to 750. W tym przypadku co dopisałeś, nie ubyło Ci płynu chłodzącego pod korkiem w chłodnicy? Proponowałbym rozebrać przepustnicę i ją wyczyścić, odpowietrzyć układ chłodzenia i ustawić obroty i będzie ok jeśli nie ma uszkodzeń mechanicznych. Ja na ssaniu mam około 1500rpm, ale jest to zależne od temp otoczenia.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6