Ustawianie wolnych obrotów. Problem.

Postprzez kamilspider » 16 mar 2012, 14:30

Poszukaj temat o czyszczeniu silniczka krokowego. Sprawdź wszystkie rurki od podciśnień.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez kubek1988 » 16 mar 2012, 14:46

silniczek krokowy był wyczyszczony....a węze wydaja sie byc w porzadku...
Po przeszczepie silnika...chodzi:)
"Co mnie nie zabije to mnie wzmocni..."
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 lip 2009, 13:01
Posty: 20
Skąd: Nakło nad Notecią
Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KLDE
czarny mat :D

Postprzez kamilspider » 16 mar 2012, 17:00

kubek1988 napisał(a):silniczek krokowy był wyczyszczony....a węze wydaja sie byc w porzadku...

Przepustnica lekko chodzi? Linka od gazu nigdzie nie haczy i łatwo odbija do końca? Coś było jeszcze o czujniku przy pedale sprzęgła...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez kubek1988 » 17 mar 2012, 09:58

w sumie co jedyne zauważylem ze pedał gazu chodzi dosc opornie...:/ ale czemu obroty mu wariuja dopiero po jezdzie??
Po przeszczepie silnika...chodzi:)
"Co mnie nie zabije to mnie wzmocni..."
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 lip 2009, 13:01
Posty: 20
Skąd: Nakło nad Notecią
Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KLDE
czarny mat :D

Postprzez kamilspider » 17 mar 2012, 10:20

Może jak się gdzieś nagrzeje to stawia większy opór? Musisz szukać i smarować :)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez bogdano » 26 mar 2012, 07:57

Witam

U mnie jest taki problem, że silnik chodzi równiutko na wolnych obrotach do momentu, gdy załączy mu się większy pobór prądu np. wentylator od nawiewów, wentylator od chłodnicy itp. Wtedy obroty zaczynają pływać od 900 – 600 tak około.
Czym to może być spowodowane?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 mar 2012, 11:21
Posty: 8
Auto: Probe 2.0 16V 1994 USA

Postprzez krzysiek292 » 26 mar 2012, 23:23

Włącz np. podgrzewanie szyby obroty spadają, normalna sprawa większy pobór mocy. <oczko>

Ja w swoim madzi odpiolem rure dolotowa i szczoteczka przemyłem przepustnice. Potem przelaczylem silnik na tryb serwisowy byly tam ustawione za niskie obroty okolo 300 podrecilem na 600 prm. Teraz obroty w normalnym trybie sa ok okolo 900 ustawiłęm. Jedynie minusem jest tylko to ze jak odpalam samochod to mam odrazu obroty na okolo 1500 ale wbijam bieg, ruszam i sie stabilizuje <oczko>

Czytając widze nie którym nie zapiemietuje ustawien, podpowiem moze akumulator. W mojej madzi mam nowy <oczko>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 paź 2011, 12:43
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V LPG 96

Postprzez bogdano » 27 mar 2012, 07:09

Akumulator mam 2-letni. Obroty ustawiałeś tą śrubką na przepustnicy?

Co do czyszczenia "silnika krokowego" to nie orientujecie się na co zwracać uwagę, żeby się to nie spierniczyło? Można to "normalnie" rozkręcić?

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 mar 2012, 11:21
Posty: 8
Auto: Probe 2.0 16V 1994 USA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6