Nie pali na wszystkie cylindry – 626 GE

Postprzez kamilspider » 23 maja 2011, 11:14

w dobrej kolejności masz pozakładane kable zapłonowe??
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Barti69 » 25 maja 2011, 11:23

Aktualizacja.
Świece wykręcone były przez kilka dni cylindy suchutkie uszczelka pod pokrywą zaworów nowa ori, nic nie cieknie lecz nadal pracuje pierwszy czasami 3....
Jakie świece są dedykowane do FSa?
Skłaniał bym się ku NGK.

Świece podmienione z kompletem kolegi tak samo działa 1 oraz 3 cylinder.

Panowie za co odpowiada moduł w aparacie zapłonowym? Elektronik który go rozkręcił "na stole" sprawdzając skręcił go na swoim jakiś module doszukując się przyczyny usterki i ten został w aparacie a mój przygarnął. Może być to przyczyną ? :>
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2011, 09:17
Posty: 18
Skąd: Sopot
Auto: MX-6 2.0 FS 1995

Postprzez noxes » 25 maja 2011, 18:11

A mówiłem że to nie tego wina to Ty się uczepiłeś tego. Przynajmniej masz uszczelkę nową a silnik jak nie chodził tak nie chodzi. tak jak kolega pisał, przewody w dobrej kolejności?
Moduł w aparacie zapłonowym? Z tego co mi wiadomo to jest tam cewka i czujnik połozenia wałka rozrządu, palec. Rozrząd nie przeskoczył? Zapłon się nie przestawił? Błędy sprawdzone?
Proszę opisz jasno i przejrzyście co zrobione sprawdzone i jaki wynik/skutek
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez artur2311 » 25 maja 2011, 23:24

Witam weź sprawdź uszczelkę pod kolektorem ssącym jak będzie ciągło fałszywe powietrze to cylindry nie będą działały ja miałem tak u siebie 2 paliły a 2 nie po wymianie uszczelki jak ręką odjął chodzi teraz jak zegarek
Początkujący
 
Od: 10 lip 2009, 23:33
Posty: 7
Auto: Mazda 626 1.8 1994r

Postprzez Barti69 » 26 maja 2011, 15:35

Witam w 1 poście było co zostało wymienione :P

Do tej pory w aucie zostały wymienione:
-Przepływka obecna na 100% sprawna.
-Uszczelka pod kolektorem dolotowym
-Wszystkie uszczelki przepustnicy + czyszczenie przepustnicy
-Świece Denso oznaczeń nie pamiętam niby dedykowane
-Kable NGK RC-ZX29
-Kopułka
-Palec
-Uszczelka pod pokrywe zawodów
-Rozrząd

Noxes, przewody w dobrej kolejności na nich i na kopułce są cyfry także ciężko by było się pomylić. :)
Błędów 0 dziś po raz kolejny dziś sprawdzałem.
Co do zapłonu to podłączając się oczywiście pod przewód WN od 1 cylindra skacze on 1cm w tył 1 w przód nie błyska równo np na 10 stopniach.
Obawiam się że rozrząd zle ustawiliśmy .. górne znaki wiem jak ustawić lewe I naprzeciw prawego E a na dole ? znacznik na kole wału ma być na T czy równo do góry ?
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2011, 09:17
Posty: 18
Skąd: Sopot
Auto: MX-6 2.0 FS 1995

Postprzez noxes » 26 maja 2011, 17:55

Na wale też masz znaki.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez pawelc » 27 maja 2011, 08:21

Obrazek
mniej więcej tak -na kole zębatym wału, na kołnierzu powinno być wyżłobienie i je zgrywasz z wypustem na bloku silnika i to wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Barti69 » 31 maja 2011, 16:12

Witam, dziękuje za schemat. Rozrząd był na dole przestawiony.
Zaczęły po poprawce pracować wszystkie cylindry ale silnik nie wkręca się tak szybko na obroty, chodzi podobnie jak bez przepływomierza. mam drugą mazde więc o części nie ma problemu żeby przełozyć .

Co robić? co jeszcze mogę sprawdzić?

Filtr paliwa? miałem kiedyś sytuacje że skończyło się paliwo pompa zassała jakiś syf z baku i w następstwie zapchał się jeden z wtryskiwaczy.


<glupek2> Problemem jest najprawdopodobniej urwany drucik w przepływomierzu który powędrował wprost do głowicy...
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2011, 09:17
Posty: 18
Skąd: Sopot
Auto: MX-6 2.0 FS 1995

Postprzez Barti69 » 16 lip 2011, 02:18

Witam :)

Problem rozwiązany. Po wymianie listwy wtryskowej wraz z wtryskami paliwa auto zaczęło pracować jak kiedyś. Więc problemem była membrana w listwie wtryskowej odpowiadająca za ciśnienie podawanego paliwa albo same wtryski. Nie dochodziłem co dokładnie bo od kiedy problem został rozwiązany cieszę się jazdą. Dziękuje wszystkim za pomoc ! :)
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2011, 09:17
Posty: 18
Skąd: Sopot
Auto: MX-6 2.0 FS 1995

Postprzez willus » 5 sty 2012, 12:20

podpinam się pod temat. Po wymianie rozrządu, uszczelek pod pokrywami przez 2 dni chodził malina, póżniej przy odpalaniu chodzi jak traktor – nie chodzi na 2 cylindry. Jak przełączy na lpg jest ok – chodzi na wszystkie, na benzynie tylko na 4, Przewody i świece nowe. Co może być przyczyną wtryski? (mogły walnąć 2 w tym samym czasie?) Dziwne, że na lpg jest ok.
ciężko jest lekko żyć...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 maja 2011, 11:14
Posty: 16
Skąd: Radom
Auto: mx6 2,5 V6 była, jest mazda 5, mitsubishi galant v6

Postprzez noxes » 5 sty 2012, 12:32

Sprawdź zapłon i ustawienie rozrządu.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez bazior^ » 8 gru 2012, 13:18

Witam wszystkich jestem tu nowy
Kupilem pare dni temu mazda 626 2.0 16v dohc z rocznika 92 chcialem sie zapytac co moze byc przyczyna ze jedna z swiec zostaje jakby zalana niewiem czy jest mozliwosc ze jesli probowalem krecic ja slabym aku na gazie i nie odpalila mi to ze zalalo swiece tym gazem ? i teraz jak ja odpalilem to chodzi jakby tylko na 3
Początkujący
 
Od: 8 gru 2012, 13:13
Posty: 11
Auto: Mazda 626 2.0 16v Dohc

Postprzez szumki44 » 8 gru 2012, 13:35

po prostu wykrec swiece :) zobacz czy jeszcze wogole ze swiec cos zostalo czy ktos jezmienial...
Przy kupnie auta 1 co sie robi z regoly to :
1 nowe swiece
2 nowe kable zaplonowe
3 nowe filtry
4 olej i sprawdzenie plynow
5rozrzad

6 pozniej ewentualne usterki ^_^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kamilspider » 8 gru 2012, 13:40

Ja bym na 1 miejscu dał w tej liście rozrząd i olej z filtrami ;)
bazior musisz zacząć od najprostszych rzeczy czyli na początek wymiana świec, jak to nic nie da to zmień palec w aparacie zapłonowym... i tak idziesz aż trafisz...
ALE na początek SPRAWDŹ BŁĘDY!! :)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez bazior^ » 8 gru 2012, 13:51

A wiec tak wykręciłem wszystkie świece i były 3 w dobrym stanie 1 była jakby nie wiem zamoknięta przetarłem ja wyczyściłem zakręciłem auto od kopa odpala ale zauważyłem ze na benzynie nie chce odpalić znaczy odpali ale nie chce odpalić bez gazu tylko trzeba minimalnie ja na obroty trochę wkręcić a na gazie bez problemu pali świeca była jakby zamoknięta ale wydaje mi się ze to po prostu zalanie gazem było bo kręciłem wcześniej ja dlugo na gazie a nie odpalała a gaz chyba zostaje wpuszczany tam i mógł ja zalać i dlatego nie paliła
tak wiem będę musiał to wszystko zmienić raczej ale chyba oddam do znajomego mechanika on to tam wszystko posprawdza ;)

dziwi mnie to ze na gazie ładnie odpala a na benzynie trochę gorzej
Początkujący
 
Od: 8 gru 2012, 13:13
Posty: 11
Auto: Mazda 626 2.0 16v Dohc

Postprzez kamilspider » 8 gru 2012, 13:59

Nie znam się na gazie, ale wydaje mi się, że gazem to się chyba nie da zalać świecy no bo on jest w formie gazowej, a nie płynnej podawany?
Sprawdź błędy bo może masz inne problemy, które powodują to zalewanie.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez szumki44 » 8 gru 2012, 16:19

nie ma mozliwosci zalania swiecy gazem :T tzn da rade ale skutki odpalenia auta byly by katastrofalne jak by gaz plynny byl w cilindrach hahaa spalanie by bylo 2l gazu na ruch tlokow :D ...

Ogolnie daj do mechanika
Sadze ze moze to byc:
1 blad w kompie(odlacz na 20 sek klemy i hamulce w podloge) pozniej przejedz 10km na benzynie
2 obadaj przeplywomierz
3 obadaj sonde lambde
4 krokowy :)
(2-4 po prostu na odpalonym odepnij kostke pojedynczo np odepnij przelywomierz i podlacz go poznej itp.) nie dluzej niz 10 sek.... jak auto zgasnie to znaczy ze ten element byl ok jak nie bedzie zadnej roznicy (nawet dorobne falowanie obortami) to znaczy ze ten element i tak nie zyje:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez bazior^ » 9 gru 2012, 11:09

w tygodniu oddam do znajomego mechanika i porobi wszystko co bedzie trzeba nieznam sie za bardzo na japonczykach wiec sam nie bede grzebal on porobi a ja napisze co to bylo :)
Początkujący
 
Od: 8 gru 2012, 13:13
Posty: 11
Auto: Mazda 626 2.0 16v Dohc

Postprzez damian626 » 23 gru 2012, 01:20

bazior^ napisał(a):Witam wszystkich jestem tu nowy
Kupilem pare dni temu mazda 626 2.0 16v dohc z rocznika 92 chcialem sie zapytac co moze byc przyczyna ze jedna z swiec zostaje jakby zalana niewiem czy jest mozliwosc ze jesli probowalem krecic ja slabym aku na gazie i nie odpalila mi to ze zalalo swiece tym gazem ? i teraz jak ja odpalilem to chodzi jakby tylko na 3

Witaj co do nierównej pracy silnika i zalanych świec możesz mieć problem z regulatorem ciśnienia paliwa spróbuj na odpalonym silniku na benzynie ścisnąć kombinerkami powrotny wąż paliwa ten od regulatora jeżeli poprawi się praca silnika to masz problem rozwiązany regulator nie trzyma ciśnienia paliwa po dłuższej eksploatacji na lpg tak się dzieje.Jezeli to nie pomoże mozesz mieć uszkodony wtryskiwacz paliwa który "leje" ,ewentualnie można sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach czy nie jest uszkodzony zawór itp.
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez wilu140 » 23 gru 2012, 10:18

szumki poczytaj o instalacjach Lpdi, działają na zasadzie wtryskiwania lpg w fazie płynnej przez benzynowy wtryskiwacz i jakoś nie ma to katastrofalnych skutków, wręcz odwrotnie :]
bazior masz oczywiście lpg II generacji na mikserze? jeśli tak to wtedy sterownik nie korzysta z przepływki przy pracy na lpg, więc bedzie działać normalnie na lpg przy uszkodzonej przepływce.ale jeśli problem jest tylko z odpaleniem a przyspiesza normalnie na benzynie i nie śmierdzi paliwem to raczej sprawna jest..czyli wtedy tak jak koledzy sugerują..
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2007, 16:45
Posty: 33
Skąd: wrocław
Auto: Mazda MX-3 2.5 KL-ZE LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6