Nie pali na wszystkie cylindry – 626 GE
w dobrej kolejności masz pozakładane kable zapłonowe??
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Aktualizacja.
Świece wykręcone były przez kilka dni cylindy suchutkie uszczelka pod pokrywą zaworów nowa ori, nic nie cieknie lecz nadal pracuje pierwszy czasami 3....
Jakie świece są dedykowane do FSa?
Skłaniał bym się ku NGK.
Świece podmienione z kompletem kolegi tak samo działa 1 oraz 3 cylinder.
Panowie za co odpowiada moduł w aparacie zapłonowym? Elektronik który go rozkręcił "na stole" sprawdzając skręcił go na swoim jakiś module doszukując się przyczyny usterki i ten został w aparacie a mój przygarnął. Może być to przyczyną ?
Świece wykręcone były przez kilka dni cylindy suchutkie uszczelka pod pokrywą zaworów nowa ori, nic nie cieknie lecz nadal pracuje pierwszy czasami 3....
Jakie świece są dedykowane do FSa?
Skłaniał bym się ku NGK.
Świece podmienione z kompletem kolegi tak samo działa 1 oraz 3 cylinder.
Panowie za co odpowiada moduł w aparacie zapłonowym? Elektronik który go rozkręcił "na stole" sprawdzając skręcił go na swoim jakiś module doszukując się przyczyny usterki i ten został w aparacie a mój przygarnął. Może być to przyczyną ?
- Od: 18 kwi 2011, 09:17
- Posty: 18
- Skąd: Sopot
- Auto: MX-6 2.0 FS 1995
A mówiłem że to nie tego wina to Ty się uczepiłeś tego. Przynajmniej masz uszczelkę nową a silnik jak nie chodził tak nie chodzi. tak jak kolega pisał, przewody w dobrej kolejności?
Moduł w aparacie zapłonowym? Z tego co mi wiadomo to jest tam cewka i czujnik połozenia wałka rozrządu, palec. Rozrząd nie przeskoczył? Zapłon się nie przestawił? Błędy sprawdzone?
Proszę opisz jasno i przejrzyście co zrobione sprawdzone i jaki wynik/skutek
Moduł w aparacie zapłonowym? Z tego co mi wiadomo to jest tam cewka i czujnik połozenia wałka rozrządu, palec. Rozrząd nie przeskoczył? Zapłon się nie przestawił? Błędy sprawdzone?
Proszę opisz jasno i przejrzyście co zrobione sprawdzone i jaki wynik/skutek
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Witam w 1 poście było co zostało wymienione
Do tej pory w aucie zostały wymienione:
-Przepływka obecna na 100% sprawna.
-Uszczelka pod kolektorem dolotowym
-Wszystkie uszczelki przepustnicy + czyszczenie przepustnicy
-Świece Denso oznaczeń nie pamiętam niby dedykowane
-Kable NGK RC-ZX29
-Kopułka
-Palec
-Uszczelka pod pokrywe zawodów
-Rozrząd
Noxes, przewody w dobrej kolejności na nich i na kopułce są cyfry także ciężko by było się pomylić.
Błędów 0 dziś po raz kolejny dziś sprawdzałem.
Co do zapłonu to podłączając się oczywiście pod przewód WN od 1 cylindra skacze on 1cm w tył 1 w przód nie błyska równo np na 10 stopniach.
Obawiam się że rozrząd zle ustawiliśmy .. górne znaki wiem jak ustawić lewe I naprzeciw prawego E a na dole ? znacznik na kole wału ma być na T czy równo do góry ?
Do tej pory w aucie zostały wymienione:
-Przepływka obecna na 100% sprawna.
-Uszczelka pod kolektorem dolotowym
-Wszystkie uszczelki przepustnicy + czyszczenie przepustnicy
-Świece Denso oznaczeń nie pamiętam niby dedykowane
-Kable NGK RC-ZX29
-Kopułka
-Palec
-Uszczelka pod pokrywe zawodów
-Rozrząd
Noxes, przewody w dobrej kolejności na nich i na kopułce są cyfry także ciężko by było się pomylić.
Błędów 0 dziś po raz kolejny dziś sprawdzałem.
Co do zapłonu to podłączając się oczywiście pod przewód WN od 1 cylindra skacze on 1cm w tył 1 w przód nie błyska równo np na 10 stopniach.
Obawiam się że rozrząd zle ustawiliśmy .. górne znaki wiem jak ustawić lewe I naprzeciw prawego E a na dole ? znacznik na kole wału ma być na T czy równo do góry ?
- Od: 18 kwi 2011, 09:17
- Posty: 18
- Skąd: Sopot
- Auto: MX-6 2.0 FS 1995

mniej więcej tak -na kole zębatym wału, na kołnierzu powinno być wyżłobienie i je zgrywasz z wypustem na bloku silnika i to wszystko
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Witam, dziękuje za schemat. Rozrząd był na dole przestawiony.
Zaczęły po poprawce pracować wszystkie cylindry ale silnik nie wkręca się tak szybko na obroty, chodzi podobnie jak bez przepływomierza. mam drugą mazde więc o części nie ma problemu żeby przełozyć .
Co robić? co jeszcze mogę sprawdzić?
Filtr paliwa? miałem kiedyś sytuacje że skończyło się paliwo pompa zassała jakiś syf z baku i w następstwie zapchał się jeden z wtryskiwaczy.
Problemem jest najprawdopodobniej urwany drucik w przepływomierzu który powędrował wprost do głowicy...
Zaczęły po poprawce pracować wszystkie cylindry ale silnik nie wkręca się tak szybko na obroty, chodzi podobnie jak bez przepływomierza. mam drugą mazde więc o części nie ma problemu żeby przełozyć .
Co robić? co jeszcze mogę sprawdzić?
Filtr paliwa? miałem kiedyś sytuacje że skończyło się paliwo pompa zassała jakiś syf z baku i w następstwie zapchał się jeden z wtryskiwaczy.

- Od: 18 kwi 2011, 09:17
- Posty: 18
- Skąd: Sopot
- Auto: MX-6 2.0 FS 1995
Witam 
Problem rozwiązany. Po wymianie listwy wtryskowej wraz z wtryskami paliwa auto zaczęło pracować jak kiedyś. Więc problemem była membrana w listwie wtryskowej odpowiadająca za ciśnienie podawanego paliwa albo same wtryski. Nie dochodziłem co dokładnie bo od kiedy problem został rozwiązany cieszę się jazdą. Dziękuje wszystkim za pomoc !
Problem rozwiązany. Po wymianie listwy wtryskowej wraz z wtryskami paliwa auto zaczęło pracować jak kiedyś. Więc problemem była membrana w listwie wtryskowej odpowiadająca za ciśnienie podawanego paliwa albo same wtryski. Nie dochodziłem co dokładnie bo od kiedy problem został rozwiązany cieszę się jazdą. Dziękuje wszystkim za pomoc !
- Od: 18 kwi 2011, 09:17
- Posty: 18
- Skąd: Sopot
- Auto: MX-6 2.0 FS 1995
podpinam się pod temat. Po wymianie rozrządu, uszczelek pod pokrywami przez 2 dni chodził malina, póżniej przy odpalaniu chodzi jak traktor – nie chodzi na 2 cylindry. Jak przełączy na lpg jest ok – chodzi na wszystkie, na benzynie tylko na 4, Przewody i świece nowe. Co może być przyczyną wtryski? (mogły walnąć 2 w tym samym czasie?) Dziwne, że na lpg jest ok.
ciężko jest lekko żyć...
- Od: 18 maja 2011, 11:14
- Posty: 16
- Skąd: Radom
- Auto: mx6 2,5 V6 była, jest mazda 5, mitsubishi galant v6
Witam wszystkich jestem tu nowy
Kupilem pare dni temu mazda 626 2.0 16v dohc z rocznika 92 chcialem sie zapytac co moze byc przyczyna ze jedna z swiec zostaje jakby zalana niewiem czy jest mozliwosc ze jesli probowalem krecic ja slabym aku na gazie i nie odpalila mi to ze zalalo swiece tym gazem ? i teraz jak ja odpalilem to chodzi jakby tylko na 3
Kupilem pare dni temu mazda 626 2.0 16v dohc z rocznika 92 chcialem sie zapytac co moze byc przyczyna ze jedna z swiec zostaje jakby zalana niewiem czy jest mozliwosc ze jesli probowalem krecic ja slabym aku na gazie i nie odpalila mi to ze zalalo swiece tym gazem ? i teraz jak ja odpalilem to chodzi jakby tylko na 3
- Od: 8 gru 2012, 13:13
- Posty: 11
- Auto: Mazda 626 2.0 16v Dohc
po prostu wykrec swiece
zobacz czy jeszcze wogole ze swiec cos zostalo czy ktos jezmienial...
Przy kupnie auta 1 co sie robi z regoly to :
1 nowe swiece
2 nowe kable zaplonowe
3 nowe filtry
4 olej i sprawdzenie plynow
5rozrzad
6 pozniej ewentualne usterki ^_^
Przy kupnie auta 1 co sie robi z regoly to :
1 nowe swiece
2 nowe kable zaplonowe
3 nowe filtry
4 olej i sprawdzenie plynow
5rozrzad
6 pozniej ewentualne usterki ^_^
Ja bym na 1 miejscu dał w tej liście rozrząd i olej z filtrami 
bazior musisz zacząć od najprostszych rzeczy czyli na początek wymiana świec, jak to nic nie da to zmień palec w aparacie zapłonowym... i tak idziesz aż trafisz...
ALE na początek SPRAWDŹ BŁĘDY!!
bazior musisz zacząć od najprostszych rzeczy czyli na początek wymiana świec, jak to nic nie da to zmień palec w aparacie zapłonowym... i tak idziesz aż trafisz...
ALE na początek SPRAWDŹ BŁĘDY!!
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
A wiec tak wykręciłem wszystkie świece i były 3 w dobrym stanie 1 była jakby nie wiem zamoknięta przetarłem ja wyczyściłem zakręciłem auto od kopa odpala ale zauważyłem ze na benzynie nie chce odpalić znaczy odpali ale nie chce odpalić bez gazu tylko trzeba minimalnie ja na obroty trochę wkręcić a na gazie bez problemu pali świeca była jakby zamoknięta ale wydaje mi się ze to po prostu zalanie gazem było bo kręciłem wcześniej ja dlugo na gazie a nie odpalała a gaz chyba zostaje wpuszczany tam i mógł ja zalać i dlatego nie paliła
tak wiem będę musiał to wszystko zmienić raczej ale chyba oddam do znajomego mechanika on to tam wszystko posprawdza
dziwi mnie to ze na gazie ładnie odpala a na benzynie trochę gorzej
tak wiem będę musiał to wszystko zmienić raczej ale chyba oddam do znajomego mechanika on to tam wszystko posprawdza
dziwi mnie to ze na gazie ładnie odpala a na benzynie trochę gorzej
- Od: 8 gru 2012, 13:13
- Posty: 11
- Auto: Mazda 626 2.0 16v Dohc
Nie znam się na gazie, ale wydaje mi się, że gazem to się chyba nie da zalać świecy no bo on jest w formie gazowej, a nie płynnej podawany?
Sprawdź błędy bo może masz inne problemy, które powodują to zalewanie.
Sprawdź błędy bo może masz inne problemy, które powodują to zalewanie.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
nie ma mozliwosci zalania swiecy gazem :T tzn da rade ale skutki odpalenia auta byly by katastrofalne jak by gaz plynny byl w cilindrach hahaa spalanie by bylo 2l gazu na ruch tlokow
...
Ogolnie daj do mechanika
Sadze ze moze to byc:
1 blad w kompie(odlacz na 20 sek klemy i hamulce w podloge) pozniej przejedz 10km na benzynie
2 obadaj przeplywomierz
3 obadaj sonde lambde
4 krokowy
(2-4 po prostu na odpalonym odepnij kostke pojedynczo np odepnij przelywomierz i podlacz go poznej itp.) nie dluzej niz 10 sek.... jak auto zgasnie to znaczy ze ten element byl ok jak nie bedzie zadnej roznicy (nawet dorobne falowanie obortami) to znaczy ze ten element i tak nie zyje:)
Ogolnie daj do mechanika
Sadze ze moze to byc:
1 blad w kompie(odlacz na 20 sek klemy i hamulce w podloge) pozniej przejedz 10km na benzynie
2 obadaj przeplywomierz
3 obadaj sonde lambde
4 krokowy
(2-4 po prostu na odpalonym odepnij kostke pojedynczo np odepnij przelywomierz i podlacz go poznej itp.) nie dluzej niz 10 sek.... jak auto zgasnie to znaczy ze ten element byl ok jak nie bedzie zadnej roznicy (nawet dorobne falowanie obortami) to znaczy ze ten element i tak nie zyje:)
bazior^ napisał(a):Witam wszystkich jestem tu nowy
Kupilem pare dni temu mazda 626 2.0 16v dohc z rocznika 92 chcialem sie zapytac co moze byc przyczyna ze jedna z swiec zostaje jakby zalana niewiem czy jest mozliwosc ze jesli probowalem krecic ja slabym aku na gazie i nie odpalila mi to ze zalalo swiece tym gazem ? i teraz jak ja odpalilem to chodzi jakby tylko na 3
Witaj co do nierównej pracy silnika i zalanych świec możesz mieć problem z regulatorem ciśnienia paliwa spróbuj na odpalonym silniku na benzynie ścisnąć kombinerkami powrotny wąż paliwa ten od regulatora jeżeli poprawi się praca silnika to masz problem rozwiązany regulator nie trzyma ciśnienia paliwa po dłuższej eksploatacji na lpg tak się dzieje.Jezeli to nie pomoże mozesz mieć uszkodony wtryskiwacz paliwa który "leje" ,ewentualnie można sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach czy nie jest uszkodzony zawór itp.
MAZDA i'like that prum
- Od: 21 lis 2007, 01:27
- Posty: 112
- Skąd: TSK
- Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3
szumki poczytaj o instalacjach Lpdi, działają na zasadzie wtryskiwania lpg w fazie płynnej przez benzynowy wtryskiwacz i jakoś nie ma to katastrofalnych skutków, wręcz odwrotnie
bazior masz oczywiście lpg II generacji na mikserze? jeśli tak to wtedy sterownik nie korzysta z przepływki przy pracy na lpg, więc bedzie działać normalnie na lpg przy uszkodzonej przepływce.ale jeśli problem jest tylko z odpaleniem a przyspiesza normalnie na benzynie i nie śmierdzi paliwem to raczej sprawna jest..czyli wtedy tak jak koledzy sugerują..
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
bazior masz oczywiście lpg II generacji na mikserze? jeśli tak to wtedy sterownik nie korzysta z przepływki przy pracy na lpg, więc bedzie działać normalnie na lpg przy uszkodzonej przepływce.ale jeśli problem jest tylko z odpaleniem a przyspiesza normalnie na benzynie i nie śmierdzi paliwem to raczej sprawna jest..czyli wtedy tak jak koledzy sugerują..
- Od: 28 wrz 2007, 16:45
- Posty: 33
- Skąd: wrocław
- Auto: Mazda MX-3 2.5 KL-ZE LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6