
Piszczący pasek – przyczyny i sposoby weliminowania odgłosów.
Pytanie proste jak naciągnać samemu Pasek klinowy piszczący dostanę nerwicy 

- Od: 3 lip 2005, 14:40
- Posty: 8
- Skąd: Pruszków
- Auto: mazda 626 ge
wiesz co ja to już straciłem nadzieję, że pasek nie będzie piszczał, miałem seicento, po 2 latach zaczął piszczeć pasek i od tego momentu zmieniłem 3 paski (przez 3 lata) koleś w warsztacie naciągał, pojeźdzłem troche i znowu piszczało. Kupiłem maze przejechałem 20 km i co słysze, [cenzura] pasek piszczy. Zatrzymała mnie policja (tak na kontrole) i mówią : weź pan podciągnij ten pasek bo wstyd jeździć. A pasek piszczy tylko jak jade na światłach, jak bez to nie piszczy (dziwne to troche). W sobote jade zmienić płyny i ten pasek i jak znowu będzie piszczeć to...... nie wiem co zrobie 

If you’re in control, you’re not going fast enough.
nie denerwuj się:) mój też piszczy a pasek nowiutki i naciągnięty. Dziwne...ale w lecie nie piszczał. Dopiero na jesień zaczął,jak odpalam to cały blok słyszy, a podczas jazdy na światłach lekko śwista...ten typ tak ma
nie ważne że nie masz co jeść...grunt że masz mazdę 626
- Od: 8 lis 2005, 14:16
- Posty: 81
- Skąd: sandomierz
- Auto: mazda 626 1.8i 95r.LPG
a ja wam napiszę że mi nie piszczy ,samo naciągnięcie niekiedy nic nie daję ,dopiero wymiana na dobry markowy pasek powinna przynieść rezultat i oczywiście prawidłowe napięcie a dlaczego piszczy na światlach?– większe opbciążenie dla alternatora
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
tosiek napisał(a):nie denerwuj się:) ...ten typ tak ma
nie zgodze sie – u mnie nawet delikatnie nie marudzi
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 14 kwi 2005, 21:44
- Posty: 102
- Skąd: W-wa
- Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS
Albo pasek byle jaki, albo to rolka napinacza piszczy :–)
Ale na początek spróbuj psiknąć pasek sprayem do pasków np. "Belt grip" firmy CRC. Można poprosić mechanika jakiegoś, żeby nie kupować całego sprayu.
Ale na początek spróbuj psiknąć pasek sprayem do pasków np. "Belt grip" firmy CRC. Można poprosić mechanika jakiegoś, żeby nie kupować całego sprayu.
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
stuk napisał(a):Albo pasek byle jaki, albo to rolka napinacza piszczy
a gdzie tam masz rolke napinacza????
paski sa napinane przez pompę wspomagania i przez alternator(nie wiem jak jest w wersji z AC) . Jeśli piszczy pod obciążeniem kup porządny pasek.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
mayer napisał(a): gdzie tam masz rolke napinacza
Nie wiem czy jest w mazdzie – w reno byla i piszczała, to się dzielę doświadczeniem
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
A więc bede musiał z tym żyć troche nerwow strace ale TWARDY BEDE 
- Od: 3 lip 2005, 14:40
- Posty: 8
- Skąd: Pruszków
- Auto: mazda 626 ge
I tu jest odpowiedz , zgadzam się z Tomkiem.tomekrvf napisał(a):Pasek dobrej firmy czyli Goodyear, Continental lub Gates i nie ma problemu z paskami
Bo jest sporo wilgoci w powietrzu – zawsze tak jest , wszystko wyłazi w okresie jesienno-zimowym.tosiek napisał(a):Dopiero na jesień zaczął,jak odpalam
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Zgadzam sie z z Panem Inzynierem Jaksą ta Wilgoc jest wszędzie .a tak na marginesie zmieliło mo obudówkę od paseczka ona potrzebna jest Kurde śrubeczki sie odkręciwszy o odpadło połamało dokupić czy nie koniecznie?
- Od: 3 lip 2005, 14:40
- Posty: 8
- Skąd: Pruszków
- Auto: mazda 626 ge
zmieliło mo obudówkę od paseczka ona potrzebna jest Kurde śrubeczki sie odkręciwszy o odpadło połamało dokupić czy nie koniecznie?
Lubisz być rozumiany czy nie koniecznie???
Obudowę ci zmieliło rozumiem ze tą przy pompie wspomagania choć wydaje mi sie że jest ona metalowa, alternator obudowy nie ma, moze osłonę rozrządu??
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
Tą która jest nad paskiem od alternatora ona była nieduża odkryłem ja jak leżała sobie na środku parkingu ale nic sie nie stało dziś już byłem na oględzinach u znajomego mech.pasek nie naruszony a osłona w sumie nie koniecznie musi być trzeba uważać na palce i tyle Pozdrawiam MILEGO WEKENDU
- Od: 3 lip 2005, 14:40
- Posty: 8
- Skąd: Pruszków
- Auto: mazda 626 ge
W GF -kach wogole nie ma.mandark100 napisał(a):osłona w sumie nie koniecznie musi być
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jest tuż obok osłony rozrządu może nie dobrze wytłumaczyłem ale ona tam jest (była)
- Od: 3 lip 2005, 14:40
- Posty: 8
- Skąd: Pruszków
- Auto: mazda 626 ge
Jaksa napisał(a):I tu jest odpowiedz , zgadzam się z Tomkiem.tomekrvf napisał(a):Pasek dobrej firmy czyli Goodyear, Continental lub Gates i nie ma problemu z paskamiBo jest sporo wilgoci w powietrzu – zawsze tak jest , wszystko wyłazi w okresie jesienno-zimowym.tosiek napisał(a):Dopiero na jesień zaczął,jak odpalam
Witam
Chce wymienc paseki napedu i dzisiaj w skelpie z czesciami Pan polecal mi pasek TRW i mowil ze jest lepszy od Gates`a....
Pozdrawiam
- Od: 26 cze 2005, 13:47
- Posty: 56
- Skąd: Wroclaw
- Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6
Witam
Po kilkugodzinnej przerwie w jezdzie i odpalaniu piszczy mi pasek od wspomagania (kilka – kilkanascie sekund). Ewidentnie slychac, ze sliska sie po kole pasowym pompy wspomagania. Pasek wymienilem na ori i naciag tez wyglada ok. Pompa bez paska chodzi lekko i zadnych dziwnych odglosow nie slychac. Chcialem wymienic kolo pasowe, ale w AZAUTO zaspiewali mi 607pln za ten fragment samochodu. Chyba sie pomylili albo oszaleli. Czy ktos ma pomysl co zrobic z tym fantem??
Pzdr
Po kilkugodzinnej przerwie w jezdzie i odpalaniu piszczy mi pasek od wspomagania (kilka – kilkanascie sekund). Ewidentnie slychac, ze sliska sie po kole pasowym pompy wspomagania. Pasek wymienilem na ori i naciag tez wyglada ok. Pompa bez paska chodzi lekko i zadnych dziwnych odglosow nie slychac. Chcialem wymienic kolo pasowe, ale w AZAUTO zaspiewali mi 607pln za ten fragment samochodu. Chyba sie pomylili albo oszaleli. Czy ktos ma pomysl co zrobic z tym fantem??
Pzdr
SHY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6