Kopci przy rozruchu (626 GE FS)

Postprzez lukkil » 30 lis 2011, 16:57

niekoniecznie, i tak mu bierze znacznie oliwe przy takiej chmurze – zapewne czy na mineralnym czy na syntetyku będzie dolewał znaczne ilości oleju – jednak jest jedna znacząca różnica – brak dymu jak z parowozu :D hehe
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez kyluz » 30 lis 2011, 18:30

Ja sie z tobą nie zgodzę. Odnośnie 5w więcej będzie ciągnął oleju i więcej będzie dymił. Im rzadszy olej tym szybciej będzie przelatywał przez szczeliny w uszczelniaczach i pierścieniach. A 15w to powinni zabronić sprzedawać. Nagar po takim oleju jest przeogromny.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez lukkil » 30 lis 2011, 19:43

moim zdaniem taki rzadszy olej szybciej ścieknie z cylindrów do miski niż gęstszy – np po parogodzinnym postoju – tym bardziej przy takiej temperaturze jaką mamy teraz. Przy ujemnych temperaturach to dopiero będzie kolega miał chmurę :D
Gdzieś czytałem tu na forum – ktoś to ładnie opisywał – jedno jest pewne – silnik ma zapewne zapieczone pierścienie i przepuszczają uszczelniacze, ale paradoksalnie przy rzadszym oleju efekt zadymienia przy porannym odpalaniu powinien w znacznym stopniu ustąpić przy podobnym zużyciu oleju.
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez kyluz » 30 lis 2011, 19:56

Ja tam doświadczyłem empirycznie i czy 5 czy 10 nie robi żadnej różnicy a mam uwalone i to i to. Kwestja ceny 5 w droższy od 10w. JAk kogoś stać to niech kupi 0w i dolewa. "D <lol> NA pewno im lepszy olej czytaj syntetyk full to tym lepiej dla silnika.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez zadra » 30 lis 2011, 20:22

skoro już wiadomo,że silnik do remontu, bo oleju więcej niż paliwa pożera, to może dla dobra całej społeczności nalałbyś doświadczalnie do silnika jakiegoś motodoktora, tudzież ceramizera(do oleju silnikowego) i jednoznacznie określiłbyś nam,czy poprawa WSZYSTKIEGO w silniku jest tak oczywista po zaaplikowaniu "ceramizerka" czy to tylko gadanie reklamowe.
Nie wiem ile to kosztuje, ale miimo braku środków na koncie mogę Ci przesłać jakieś 5zł w ramach funduszu doświadczalnego...Na pewno ktoś się jeszcze dorzuci i uzbierasz na dodatek do oleju ;)

podaj konto...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3288 (38/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez kyluz » 30 lis 2011, 22:11

Ceramizery są nawet spoko fajnie poprawiają rozruch na zimnym i ciotkę wygłuszają. Niedogodności nie zauważyłem. A motodoktora raz do tico zalałem i chodził jak nowy. Nie kopcił nie dymił i tak przez 5kkm. A potem od nowa to samo...l.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez noxes » 30 lis 2011, 23:35

muunek napisał(a):i jednoznacznie określiłbyś nam,czy poprawa WSZYSTKIEGO w silniku jest tak oczywista po zaaplikowaniu "ceramizerka" czy to tylko gadanie reklamowe.

to jest tylko gadanie. Na pierścienie nie pomoże i jedna butelka to za malo.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kamilspider » 1 gru 2011, 00:24

Najlepsze są małe krasnoludki, które wpuszcza się do silnika, a one robią remont kapitalny :D Tak poza tym to niektóre dodatki naprawdę coś tam dają, ale raczej nie są warte swojej ceny. A jakby gipsu dosypał? Może by pierścienie uszczelniło?? :D
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Longers » 1 gru 2011, 01:10

To może ja napisze o swojej 626 , wiec bierze prawie 1l na 1000km, wycieków brak, nie kopci wogóle , czasami ale to rzadko rano pusci lekki biały dymek, osiagi jak i spalanie super, brac olej zaczela po zalożeniu gazu. wlanie moto doktora nie daje zupelnie nic ( zarowno pozytywnego jak i negatywnego) wydaje mi się że to jest po prostu gęstszy olej z paroma dodatkami. Jezdzilem na mobilu 10w40 rano zdarzało mu sie lekko zakopcic, ale to delikatnie, teraz na 5w40 petronasa z promocji z tesco za 22/1l i rano nie kopci juz prawie wogóle. Jednak wróce na 10w40 bo syntetyk ciezko juz dostac po takiej cenie.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2011, 21:15
Posty: 12
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GE 1994 2.0 115KM

Postprzez jacekasot » 1 gru 2011, 02:06

moje auto jako królik doświadczalny? :D właściwie to czemu nie. Wróciłem na jakiś czas do laguny bo naprawdę, nie dość że wstyd to jeszcze się boję o środowisko z tym kopceniem mojej mx-6 :D kupię jakiegoś motodoctorka i mam nadzieję że kopcenie się zmniejszy. Oczywiście jest to tylko sposób doraźny bo jedyne co mnie może uratować to remont silnika lub zakup używanego...
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez mark.87 » 2 gru 2011, 15:43

Kolego moto doktor nic nie pomoze,a uzywanego silnika tez bym nie polecał ze wzgledu na to za koszt remontu to ok 2000zl a zakup innego uzywanego plus montaz to pewnie duzo drozej wyjdzie no i po pewnym czasie ten uzywak tez moze kopcic i chlapac olej,
Takie moje zdanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez noxes » 2 gru 2011, 16:31

zakup używanego silnika i wymiana wyjdzie taniej, ale niestety nowy używany silnik może być gorszy od tego co masz. Najlepszym rozwiązaniem jest remont.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez mark.87 » 2 gru 2011, 17:17

Moze i wyjdzie taniej ale niewiele i dokładnie tak jak piszesz kolego moze byc gorszy a moze taki sam,a poza tym i tak nadawał bedzie sie do remontu po jakims czasie wiec po co tracic podwojnie kase,zrobic tego raz a dobrze a duzo kasy zostanie w portfelu nie wspominajac o nerwach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez jacekasot » 2 gru 2011, 22:31

Właściwie na remont mnie nie stać, a kupno używanego silnika to dość ryzykowne przedsięwzięcie... To co mi pozostaje? :–( sprzedać za grosze? Pewnie bym żałował. Pozostaje zbierać kaskę i doprowadzić ten silnik to pełnej sprawności.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez noxes » 2 gru 2011, 23:27

jacekasot napisał(a):Pozostaje zbierać kaskę i doprowadzić ten silnik to pełnej sprawności.

Brawo! :)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez mark.87 » 3 gru 2011, 14:05

Popieram, w najgorszym przypadku tak jak u mnie wyjdzie ponad 2200zł ale u ciebie nie musi byc tak duzo, zalezy od głowicy duzo. trzeba rozebrac i wtedy sie zobaczy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez jacekasot » 3 gru 2011, 19:56

Za dwa dni będę u mechanika, zrobi mi orientacyjną wycenę części i ogólnie kosztów które mogę ponieść podczas remontu. Wtedy będę wiedział na czym stoję i dam znać na forum.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez noxes » 4 gru 2011, 10:09

ja Ci zrobię wycenę.:) orientacyjny koszt naprawy to około 2tys PLN
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jacekasot » 4 gru 2011, 13:00

A ile w tych 2-óch tysiącach to części a ile robocizna? :)
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez mark.87 » 4 gru 2011, 13:10

Same czesci to ok 900zł nie liczac glowicy bo za głowice mozesz zaplacic 100zl badz 650zl jak ja .robocizna min. 600zl jesli cały silnik rozbiera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6