Usunięcie EGR – GE FS/FP
dokładnie tak jak napisał kolega wyżej , ja również przekopałem forum i nie znalazłem info gdzie znajduje się egr w silniku 1.8 wiec jeśli ktoś wie to poproszę o jasne i czytelne wyjaśnienie gdzie szukać tego ustrojstwa. z góry dziękuje 
Witam. Chce usunąć egr!. Czy nie wyskoczy przy tym jakiś błąd albo inny dziad? Bo zastanawia mnie sadza jak w kominie w kolektorze ssacym. Planuje go wyczyścić. I nie chce z powrotem mieś takiego syfu. Przeprowadzał ktoś na tym forum operacja usunięcia tego szajsu?
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
po usunieciu EGR zniknie sadza w dolocie ?hmmm to i ja sie moze skusze 
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
- Od: 12 lut 2010, 10:40
- Posty: 170
- Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.
Tzn? na których. Ja dzisiaj wykręciłem od kolektora rurę do egra i wkręciłem śrubę z nakrętką
. Przejechałem 50 km na bp ulticośtam+ orlen wyrwa bo była promocja w cenie e95 i na wolnych przestało nim rzucać
. Tylko taka ciekawostka, wkręca się nakrętka na kolektor i śruba w tą nakrętke ale śruba w nakrętkę od egr'u już nie.
Wygląda to mega dziwacznie. Taki pindol hałupniczy. Drut po byku
. Muszę skrócić tą śrubę, no i zalepić rurkę od egru jakimś poxipolem albo czymś takim. Ale ogólnie silnik jakoś delikatniej pracuje teraz. Więc jak dla mnie to mega 
ps. Zapomniałem że taka operacja jest łatwo odwracalna i zajmie co najmniej 15 minut w razie jakiś problemów



ps. Zapomniałem że taka operacja jest łatwo odwracalna i zajmie co najmniej 15 minut w razie jakiś problemów
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Dzisiaj zrobiłem przeróbkę gdyż śruba wyszła podczas jazdy
. Teraz wyciąłem z blaszki krążek wielkości jednogroszówki i wstawiłem pomiędzy nakrętkę a kolektor i jest w porządku. Fote miałem robić ale tutaj ewidentnie niema nic ciekawego.

Z gówna rakiety nie zrobisz!!
kyluz napisał(a):Dzisiaj zrobiłem przeróbkę gdyż śruba wyszła podczas jazdy. Teraz wyciąłem z blaszki krążek wielkości jednogroszówki i wstawiłem pomiędzy nakrętkę a kolektor i jest w porządku. Fote miałem robić ale tutaj ewidentnie niema nic ciekawego.
A dlaczego nie wstawiłeś 1 gr tylko się męczyłeś z blachą??
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Bo wpadłem na pomysł 1 groszówki już po całym zabiegu. A pozatym blaszka troche giętka i ładnie się zagniecie na stożku
. A co Powiadasz.. ano dużo rzeczy po pierwsze mniej sadzy na kolektorze dolotowym oraz zaworach z racji tego że jeżdżę na LPG to nie wymywa mi sadzy z zaworów. 2 sprawa taka że mam dyma z rana i część z powrotem włazi mi do kolektora ssącego i na zawory osiada ---> nagar wszędzie. 3 sprawa jest taka że jak nie nagrzeje silnika do pierwszej kreski i zgaszę to rzuca nim ja bykiem 
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
johny2007 napisał(a):to wiec drugie pytanie.... wogóle po co ktos montował ten zawór EGR, jak ma same wady???
greenpeace K***

Z gówna rakiety nie zrobisz!!
green peace to 1
ale dodatkowe spalenie nie przepalonych spalin czyli recyklning ;] ktory jest super sprawa bo sa i zalety
1 obniza temp pracy silnika to fakt !
2 w zime cieple spaliny wala do cilindrow spowrotem wiec szybciej sie nagrzewa i nie rzuca
3 zmniejsza zurzycie paliwa ( tu smiech ale to zalezy od stylu jazdy i okreslonym przedziale obrotow)
4 egr dziala tzn zasysa dopiero od pewnych obrotow z regoly 1500-xxxx wiec na jalowym jest zamkniety
5 wszsytkie 4 punkty to wada
6 bez egr autko lepiej pracuje
wiecej mocy i lepsza dynamika silnika ale sie szybciej grzeje.
7 bez egr mamy lepszy moment obrotowy i autko zchodzi z biegu na wyzszy czyli np jak bralismy zakret na 2jce to mozemy to zrobic tak samo teraz na 3jce ;]
8 wystepuje dziura w przyspieszeniu w gornych granicach obrotow czli pod odcinka prawie ale to nie przeszkadza bo nie wkrecamy ciagle do odcinki
9 mniejsze spalanie o wiele mniejsze
10 tuning na mase -xx gram =osiagi o xxx
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
1 obniza temp pracy silnika to fakt !
2 w zime cieple spaliny wala do cilindrow spowrotem wiec szybciej sie nagrzewa i nie rzuca
3 zmniejsza zurzycie paliwa ( tu smiech ale to zalezy od stylu jazdy i okreslonym przedziale obrotow)
4 egr dziala tzn zasysa dopiero od pewnych obrotow z regoly 1500-xxxx wiec na jalowym jest zamkniety
5 wszsytkie 4 punkty to wada
6 bez egr autko lepiej pracuje
7 bez egr mamy lepszy moment obrotowy i autko zchodzi z biegu na wyzszy czyli np jak bralismy zakret na 2jce to mozemy to zrobic tak samo teraz na 3jce ;]
8 wystepuje dziura w przyspieszeniu w gornych granicach obrotow czli pod odcinka prawie ale to nie przeszkadza bo nie wkrecamy ciagle do odcinki
9 mniejsze spalanie o wiele mniejsze
10 tuning na mase -xx gram =osiagi o xxx
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6