Usunięcie EGR – GE FS/FP

Postprzez Pajko » 11 kwi 2011, 20:25

Poszukuje informacji jak dobrze usunąć EGR W fs/fp , przekopałem forum i nie znalazłem konkretów .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez noxes » 11 kwi 2011, 21:29

Hmm wykręcić go i dziury pozatykać? A co chcesz osiągnąć poprzez jego usunięcie?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Pajko » 11 kwi 2011, 21:41

Nic nie chce osiągnąć , potrzebuje się poprostu tego pozbyć .
W którym dokładnie miejscu on się znajduje ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez noxes » 11 kwi 2011, 22:08

Od strony aparatu zapłonowego wychodzi z kolektora rurka, to jest właśnie egr. Cos tam było pisane o tym chyba w tuningu.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Pajko » 11 kwi 2011, 22:59

Gdzie on jest to ja wiem bardzo dobrze , jeżeli chodzi o tą "rurkę" ,w sumie to juz wszystko wiem .
OJ kiedyś lepiej działały działy techniczne na forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez morfi » 15 kwi 2011, 23:14

dokładnie tak jak napisał kolega wyżej , ja również przekopałem forum i nie znalazłem info gdzie znajduje się egr w silniku 1.8 wiec jeśli ktoś wie to poproszę o jasne i czytelne wyjaśnienie gdzie szukać tego ustrojstwa. z góry dziękuje :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2008, 18:37
Posty: 255 (1/0)
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 6 GJ '15
była:
Mazda 626 FP '96
Mazda 6 GY LF '03
Subaru Legacy '07 2,0

Postprzez kyluz » 14 lis 2011, 14:15

Witam. Chce usunąć egr!. Czy nie wyskoczy przy tym jakiś błąd albo inny dziad? Bo zastanawia mnie sadza jak w kominie w kolektorze ssacym. Planuje go wyczyścić. I nie chce z powrotem mieś takiego syfu. Przeprowadzał ktoś na tym forum operacja usunięcia tego szajsu?
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez bokser1111 » 17 lis 2011, 09:23

po usunieciu EGR zniknie sadza w dolocie ?hmmm to i ja sie moze skusze :D
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 10:40
Posty: 170
Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.

Postprzez mazdodont » 20 lis 2011, 17:53

Z tego co wiem, to zawór EGR znajduje się pod przepustnicą. Niełatwo się do niego dostać. Nie wystarczy zaślepić tę rurkę wychodzącą z kolektora wydechowego?
Początkujący
 
Od: 20 lis 2011, 16:12
Posty: 9
Auto: Mazda 626 GE '92
FP 1.8 16V 105 KM

Postprzez szumki44 » 28 lis 2011, 10:28

Obrazek

tylko pytanie czy 1.8 ma egr ??? 2.0 fs ma :) pozatym jak macie to sprobojcie odlaczyc na podcisnieniach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kyluz » 28 lis 2011, 14:08

Tzn? na których. Ja dzisiaj wykręciłem od kolektora rurę do egra i wkręciłem śrubę z nakrętką :P . Przejechałem 50 km na bp ulticośtam+ orlen wyrwa bo była promocja w cenie e95 i na wolnych przestało nim rzucać <glupek2> . Tylko taka ciekawostka, wkręca się nakrętka na kolektor i śruba w tą nakrętke ale śruba w nakrętkę od egr'u już nie. :D Wygląda to mega dziwacznie. Taki pindol hałupniczy. Drut po byku <lol>. Muszę skrócić tą śrubę, no i zalepić rurkę od egru jakimś poxipolem albo czymś takim. Ale ogólnie silnik jakoś delikatniej pracuje teraz. Więc jak dla mnie to mega <spoko>
ps. Zapomniałem że taka operacja jest łatwo odwracalna i zajmie co najmniej 15 minut w razie jakiś problemów :D
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez yaro626 » 29 lis 2011, 12:57

Ciężko się tam dostać bo to jest za przepustnicą i wogóle dużo zabawy a można zaślepić sam przewód co idzie od kolektora wydech.
Ostatnio edytowano 1 gru 2011, 12:38 przez yaro626, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 11:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Postprzez kyluz » 29 lis 2011, 14:57

Dzisiaj zrobiłem przeróbkę gdyż śruba wyszła podczas jazdy <glupek2> . Teraz wyciąłem z blaszki krążek wielkości jednogroszówki i wstawiłem pomiędzy nakrętkę a kolektor i jest w porządku. Fote miałem robić ale tutaj ewidentnie niema nic ciekawego.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez kamilspider » 29 lis 2011, 19:45

kyluz napisał(a):Dzisiaj zrobiłem przeróbkę gdyż śruba wyszła podczas jazdy <glupek2> . Teraz wyciąłem z blaszki krążek wielkości jednogroszówki i wstawiłem pomiędzy nakrętkę a kolektor i jest w porządku. Fote miałem robić ale tutaj ewidentnie niema nic ciekawego.

A dlaczego nie wstawiłeś 1 gr tylko się męczyłeś z blachą?? :D
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez johny2007 » 29 lis 2011, 22:36

kamilspider napisał(a):A dlaczego nie wstawiłeś 1 gr tylko się męczyłeś z blachą?? :D

szkoda kasy :D
A takie pytanie co chcecie osiągnąć usunięciem EGR, tak konkretnie.......
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez kyluz » 30 lis 2011, 00:13

Bo wpadłem na pomysł 1 groszówki już po całym zabiegu. A pozatym blaszka troche giętka i ładnie się zagniecie na stożku :D. A co Powiadasz.. ano dużo rzeczy po pierwsze mniej sadzy na kolektorze dolotowym oraz zaworach z racji tego że jeżdżę na LPG to nie wymywa mi sadzy z zaworów. 2 sprawa taka że mam dyma z rana i część z powrotem włazi mi do kolektora ssącego i na zawory osiada ---> nagar wszędzie. 3 sprawa jest taka że jak nie nagrzeje silnika do pierwszej kreski i zgaszę to rzuca nim ja bykiem :D
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez johny2007 » 30 lis 2011, 11:44

to wiec drugie pytanie.... wogóle po co ktos montował ten zawór EGR, jak ma same wady???
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez kyluz » 30 lis 2011, 12:24

johny2007 napisał(a):to wiec drugie pytanie.... wogóle po co ktos montował ten zawór EGR, jak ma same wady???

greenpeace K*** <diabełek>
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez zibi626 » 30 lis 2011, 14:39

kyluz napisał(a):greenpeace K*** <diabełek>


<spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez szumki44 » 10 gru 2011, 20:39

green peace to 1 :] ale dodatkowe spalenie nie przepalonych spalin czyli recyklning ;] ktory jest super sprawa bo sa i zalety :)
1 obniza temp pracy silnika to fakt !
2 w zime cieple spaliny wala do cilindrow spowrotem wiec szybciej sie nagrzewa i nie rzuca
3 zmniejsza zurzycie paliwa ( tu smiech ale to zalezy od stylu jazdy i okreslonym przedziale obrotow)
4 egr dziala tzn zasysa dopiero od pewnych obrotow z regoly 1500-xxxx wiec na jalowym jest zamkniety
5 wszsytkie 4 punkty to wada :D
6 bez egr autko lepiej pracuje :) wiecej mocy i lepsza dynamika silnika ale sie szybciej grzeje.
7 bez egr mamy lepszy moment obrotowy i autko zchodzi z biegu na wyzszy czyli np jak bralismy zakret na 2jce to mozemy to zrobic tak samo teraz na 3jce ;]
8 wystepuje dziura w przyspieszeniu w gornych granicach obrotow czli pod odcinka prawie ale to nie przeszkadza bo nie wkrecamy ciagle do odcinki :)
9 mniejsze spalanie o wiele mniejsze :)
10 tuning na mase -xx gram =osiagi o xxx :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6