Mazda 626 GE – Brak mocy, słabe osiągi
wymieniłem dzisiaj filtr powietrza i wyklikałem błędy – 11,14,20,21,22 jak na zgaszonym tak na zapalonym silniku te same błędy. Mam wielką prośbe aby mi je ktoś opisał czego dotyczą.
Z góry dziękuje.
Ps. Kupiłem autko z uszk. uszcz. pod głowicą zrobiłem remont całej głowicy,wymieniłem pierścienie, pompe wody,rozrząd, kable W/N i reszte drobnicy ....czy mogą być te błędy związane z wcześniejszymi uszkodzeniami moze skosować i bedzie po problemie? co o tym myślicie?
Z góry dziękuje.
Ps. Kupiłem autko z uszk. uszcz. pod głowicą zrobiłem remont całej głowicy,wymieniłem pierścienie, pompe wody,rozrząd, kable W/N i reszte drobnicy ....czy mogą być te błędy związane z wcześniejszymi uszkodzeniami moze skosować i bedzie po problemie? co o tym myślicie?
- Od: 2 kwi 2011, 21:42
- Posty: 13
- Skąd: Grodków
- Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.
diku napisał(a):wymieniłem dzisiaj filtr powietrza i wyklikałem błędy – 11,14,20,21,22 jak na zgaszonym tak na zapalonym silniku te same błędy. Mam wielką prośbe aby mi je ktoś opisał czego dotyczą.
Z góry dziękuje.
Ps. Kupiłem autko z uszk. uszcz. pod głowicą zrobiłem remont całej głowicy,wymieniłem pierścienie, pompe wody,rozrząd, kable W/N i reszte drobnicy ....czy mogą być te błędy związane z wcześniejszymi uszkodzeniami moze skosować i bedzie po problemie? co o tym myślicie?
skasuj je, przejedź ze 100km i zobacz czy nadal wyskakują błędy
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
skasowałem błedy ale pozostał mi jeden 0100 którego nie mogę skasować wskazuje na przepływomierz ale zamieniłem się z kolegą (taka sama madzia i silnik) i nic się nie zmieniło ani u mnie ani u niego, jego smiga jak 16-latka a moja jak 60-ka ...chyba bedzie trzeba zrobić pełną analize komputerową moze coś wykaze...
- Od: 2 kwi 2011, 21:42
- Posty: 13
- Skąd: Grodków
- Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.
Moja też powyżej 4000 idzie nieciekawie, ale 210 z wiatrem wydusiłem, a normalnie 190 daje radę na LPG. Powyżej 5000 już idzie, bo idzie. Też dziwna sprawa. Widać to na filmie poniżej. Ale że Twoja tylko 120...
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
posprawdzałem cały silnik wszelkie niedoróbki porawione lub naprawione, zmierzyłem ciśnienie na cylindrach(1-14,5 2-13,5 3-12,5 4-14,5 at) to nie tak zle , gaźnik wyczyszczony filtr pow. wymieniony ale po analizie komp. wychodzi na przepławke, jak zmienie to dam znać czy coś się zmieniło
- Od: 2 kwi 2011, 21:42
- Posty: 13
- Skąd: Grodków
- Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.
noxes co do katalizatora to chyba jest ok bo niedawno miałem duże przedmuchy w ukł. wydechowym wszystkie wyspawałem i zadnej widocznej poprawy co do pracy silnika poza tym ze ciszej pracuje.
dgolf co do gaźnika to sorki ale zajmuje się wózkami widłowymi i zazwyczaj uzywam tego zwrotu i dlatego poszło po słowie ...masz racje czyściłem przepustnice
pozdrawiam
dgolf co do gaźnika to sorki ale zajmuje się wózkami widłowymi i zazwyczaj uzywam tego zwrotu i dlatego poszło po słowie ...masz racje czyściłem przepustnice
pozdrawiam
- Od: 2 kwi 2011, 21:42
- Posty: 13
- Skąd: Grodków
- Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.
Może to być katalizator. Jednakże ja mam 216 000km i przy ok. 200 000km przed katalizatorem posypał się wydech, tak że praktycznie nie było tłumienia (jaki to był ryk
)i auto nie było wcale szybsze.
Właścicielkami mojej były po kolei dwie babki, więc cały czas ją odmulam
Najlepiej jak zrobię ponad 600km jednego dnia w trasie. Wtedy to motor dostaje kilka KM więcej.
Właścicielkami mojej były po kolei dwie babki, więc cały czas ją odmulam
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
ja tydzien temu wyciałem katalizator, powiedzmy tak myslałem ze to katalizator a to strumienica ;D
ale i tak wyciołem lepsza zwykła rurka chociaz róznicy zadnej nie zauwazyłem tylko w głosie..... troszke
ale i tak wyciołem lepsza zwykła rurka chociaz róznicy zadnej nie zauwazyłem tylko w głosie..... troszke
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Witam,
od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem ww. mazdy (96r) i o ile podczas jazdy w mieście nie miałem żadnych problemów z jej dynamiką to w trakcie dłuższej podróży zaniepokoił mnie fakt znikomej reakcji tego auta na 5-tym biegu gdzie auto właściwie nie miało już żadnej ochoty do przyspieszenia i 160 km/h to maksimum jakie z dużym wysiłkiem udało się z niej wydusić. Moje pytanie brzmi: czy ta jednostka napędowa rzeczywiście generuje taki vmax czy też problem leży gdzie indziej (czyli od wymiany czego powinienem rozpocząć)?
od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem ww. mazdy (96r) i o ile podczas jazdy w mieście nie miałem żadnych problemów z jej dynamiką to w trakcie dłuższej podróży zaniepokoił mnie fakt znikomej reakcji tego auta na 5-tym biegu gdzie auto właściwie nie miało już żadnej ochoty do przyspieszenia i 160 km/h to maksimum jakie z dużym wysiłkiem udało się z niej wydusić. Moje pytanie brzmi: czy ta jednostka napędowa rzeczywiście generuje taki vmax czy też problem leży gdzie indziej (czyli od wymiany czego powinienem rozpocząć)?
-
dawidole
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6