Paski hałasują po uruchomieniu zimnego silnika
Strona 1 z 1
Czesć witam klubowiczów. Mam mały problem w sobotę robiłem gruntowny remont co niektórych części w Madzi. Zaznaczam zajmował się tym serwis mazdy we Wrocławiu nie ja:). Otóz wymieniłem wszystkie paski, samonapinacz, pompe wodną, termostat, uszczelkę na głowicy. Za wszystko zabuliłem z wielkim bulem 1000 zł. z materiałem. Jedyny problem jaki mnie martwi to pisk pasków gdy odpalam samochód jak jest zimny. Czy ktoś z was miał podobne objawy po wymianie pasków czy potrzebny jest dłuższy okres czasu na ułożenie tego wszystkiego.
Ja mam tak po wymianie paska klinowego (moze sa 2?). Sprobuje go naciagnac, ale byc moze wina lezy tez w nieoryginalnych czesciach.
W GE piszczy pewnie pasek od alternatora – podciągnij sobie ten paseczek
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam
Z tego co wiem od chłopaków z INTER CARSu do japończyków nie nadają się europejskie paski wielorowkowe z powodu innego profilu klina niż na japońskich.Sam walczyłem z tym problemem w GE 1.8 i pomogło założenie paska z JC – kiepski ale nie piszczy.
Pozdrawiam ZBYSZEK
Z tego co wiem od chłopaków z INTER CARSu do japończyków nie nadają się europejskie paski wielorowkowe z powodu innego profilu klina niż na japońskich.Sam walczyłem z tym problemem w GE 1.8 i pomogło założenie paska z JC – kiepski ale nie piszczy.
Pozdrawiam ZBYSZEK
- Od: 16 lis 2003, 16:07
- Posty: 122
- Skąd: myszków
- Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V
Paski Gates to "made in poland", dlatego zakladam Boscha i nie mam problemow
- Od: 7 gru 2003, 23:39
- Posty: 308
mam taki sam problem w mojej 626 GE. Pasek od alternatora piszczy tuż po uruchomieniu i później pracuje cicho. Po zimie zaczął popiskiwać oryginalny (od czasu do czasu), więc go wymieniłem bo przebieg na to wskazywał również (135 tkm), pasek od JC piszczał i na dodatek śmierdział niemiłosiernie więc poszedł w odstawkę na korzyść produktu firmy Gates. Niestety ten też piszczyi to za każdym razem gdy silnik jest zimny. I to najgłośniej z nich wszystkich. Napinanie nie pomaga, WD -40 również
Gadałem dzisiaj z Jaksą (www.autojaksa.com.pl) sugerowałeś, że to sprawka alternatora. Dzięki za rady.
Mam zamiar to sprawdzić, ale w międzyczasie mam dwa pytania:
A jak Wy uporaliście się z tym problemem?
Jednocześnie będę wdzięczny jeśli ktokolwiek mógłby mi polecić jakiegoś zaufanego elektryka samochodowego w Legnicy lub najbliższej okolicy.
pozdrawiam
Gadałem dzisiaj z Jaksą (www.autojaksa.com.pl) sugerowałeś, że to sprawka alternatora. Dzięki za rady.
Mam zamiar to sprawdzić, ale w międzyczasie mam dwa pytania:
A jak Wy uporaliście się z tym problemem?
Jednocześnie będę wdzięczny jeśli ktokolwiek mógłby mi polecić jakiegoś zaufanego elektryka samochodowego w Legnicy lub najbliższej okolicy.
pozdrawiam
-
Gość
zbyniu napisał(a):Z tego co wiem od chłopaków z INTER CARSu do japończyków nie nadają się europejskie paski wielorowkowe z powodu innego profilu klina niż na japońskich
A to ciekawe... Przećwiczyłem Continental, Gates i Bosch i zaden ani razu nie pisnął
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Ajwek, koło serwisu Kia na Jaworzyńskiej skręcasz w prawo, tam pracuje taki młody chłopaczek. Jest niebieski napis auto-elektryk, więc trafisz bez problemu. Sam robi i jest dobry.
Inny elektryk to Edziu Dobrzański na Nowodworskiej koło komisu. Tyle że z nim trzeba się umawiać , bo facet ma mnóstwo zleceń. Ale jest najlepszy w Legnicy. Poza tym to mój znajomy z dawnych lat,hehe
Pozdrówka dla ziomala z Legnicy
Inny elektryk to Edziu Dobrzański na Nowodworskiej koło komisu. Tyle że z nim trzeba się umawiać , bo facet ma mnóstwo zleceń. Ale jest najlepszy w Legnicy. Poza tym to mój znajomy z dawnych lat,hehe
Pozdrówka dla ziomala z Legnicy
- Od: 15 lip 2004, 01:54
- Posty: 68
- Skąd: Legnica
- Auto: teraż żadnego
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6