Witam!!!
Dwa lata temu sprowadziłem mazde 626 1.8 98r. GE, chodziła jak marzenie, po pół roku zaczęła kopcić i brała około 2 litrów oleju na 1000 km, wymieniłem uszczelniacze, pierścienie, uszczelki. na miesiąc czasu był spokój. po miesiącu zaczęło się to samo, zrobiłem znowu remont w porządnym zakładzie mechanicznym pierścienie,uszczelniacze,planowanie głowicy uszczelki pod głowicą,pokrywą klawiatury,cylindry w bardzo dobrym stanie, żadnych progów zapłaciłem 1800 zł. po remoncie bierze 1 litr na 1000 km. przejechane mam 6 tyś po remoncie, mechanik powiedział że do 10 tyś trzeba zrobić żeby pierścienie się ułożyły. ale ja mam co do tego wątpliwości. O co tu może chodzić? nie wiem czy jest sens dalej bawić się w dalsze szukanie przyczyny:/
problem z silnikiem
Strona 1 z 1
wielkie dzięki za odpowiedź!!
Więc jeszcze trochę poczekam,jeżeli tak będzie to dobrze.
pozdrawiam!
Więc jeszcze trochę poczekam,jeżeli tak będzie to dobrze.
pozdrawiam!
- Od: 26 lip 2010, 14:54
- Posty: 4
Jeśli mechanior pierścionki wstawił jakieś zamienniki to twoje autko dalej bedzie piło olej niestety. Najlepsze pierścionki to RIK do tego silnika. U mnie przed remontem paliła mi ok 2l/1000km a po remoncie zrobielm już prawie 2000km i z miarki nic nie ubyło. Za remont we Wrocku za ul. Buraczanej zapłaciłem za kapitalny remoncik 2800
ale czego się nie robi dla madzi 
MAZDA 626 GE CRONOS 2,0 16V FS 1996
Spalanie Pb:
Miasto – 8-9l/100km Trasa – 5,8-7l/100km
Spalanie LPG (BRC):
Miasto – 8,5-10l/100km Trasa – ???
Spalanie Pb:
Miasto – 8-9l/100km Trasa – 5,8-7l/100km
Spalanie LPG (BRC):
Miasto – 8,5-10l/100km Trasa – ???
- Od: 13 maja 2010, 09:00
- Posty: 27
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest Mazda 6 GY 2,0 147KM 2007 a była 626 GE SEDAN 2,0 FS `96
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6