Witam Panowie-mam problem z Mazdą MX-6 z 1995 roku silnik 2,0 16 zaworów, jak jest zimny silnik jest jeszcze wszystko ok, jak się rozgrzeje na wolnych obrotach chodzi -podczas próby dodania gazu dławi sie nie ma siły ruszyć z miejsca
-wymieniłem kable od świec na nowe
-nowe świece
-rozebrałem zbiornik paliwa, myslałem że jst pełen 'syfu'
i nic – poradzcie-co jeszcze?
MX-6--- problemy z mocą
Strona 1 z 1
Zobacz kolego czy nie dostaje "fałszywego powietrza". Jak silnik jest zimny i chodzi na ssaniu wtedy dostaje więcej paliwa wiec większa dawka powietrza przy ssaniu nie przeszkadza ale jak silnik złapie temperature, ssanie się wyłączy wtedy dawka paliwa jest mniejsza i ilośc powietrza jest za duża ponieważ zasysane jest dodatkowo np. z uszkodzej rury lub uszczelki i silnik sie dusi.
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
sądzisz kolego że jakaś rura dolotu powietrza? sprawdziś wtryski? w którym miejscu najczęściej? łapie fałszywe powietrze ?
- Od: 24 lip 2010, 15:18
- Posty: 5
pirotechnik napisał(a):sądzisz kolego że jakaś rura dolotu powietrza? sprawdziś wtryski? w którym miejscu najczęściej? łapie fałszywe powietrze ?
Na odległośc jest ciężko coś doradzic ale "lewe powietrze" również odpowiada dolegliwością twojego auta.
Sprawdz rure między filtrem a przepustnicą, rurke łączącą kolektor ssący i servo dokładnie wszysrtkie połączenia z kolektorem ssącym. Najlepiej sprawdzic nieszczelnoś w układzie ssącym plakiem. Jak rozgrzeje Ci się silnik psiknij w tych miejscach jak obroty się wyruwnają to będziesz miał pewnośc ze ciągnie lewe powietrze
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
A i jeszcze jedno masz gaz??
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
lipa, nie chodzi- podłączyłem manometr pod przewód zasilający od paliwa, na zimnym jest ok 2,5 bara,a za to jak sie rozgrzeje to na wolnych obrotach pokazuje 2,5 bara a po dodaniu gazu dławi sie i spada do 0, 5 bara---pompa?
- Od: 24 lip 2010, 15:18
- Posty: 5
Może też byc filtr paliwa. Zacznij od tego co jest tańsze.
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
aparat?
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
cze, koledzy mają racje od niedawna miałem takie same objawy aż do dzisiaj również pomyślałem że to przewody wjechałem do garażu ponieważ tam jest najciemniej i patrzałem czy czasami przewody nie przebijają okazało sie że wszystko jest ok aż pokusiło mnie żeby zajżeć do filtra powietrza stary co tam sie działo syf totalny jak worek z odkurzacza postanowiłem filtr przeczyścić i włożyłem go spowrotem byłem w szoku normalnie zachowywał sie jakby to nie było moje auto przyspieszenie zarąbiste myśle że nie dostawał wystarczającej dawki powietrza jutro z samego rana ide kupic nowy filtr i napewmo bedzie ok i myśle że ty to samo wasz z swoim autem pozdrawiam
-
krzysiek277
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6