Różnice ECU w wersji Cronos i Euro

Postprzez Rozal » 9 lip 2004, 19:37

Witam !!!
Padł mi ostatnio komp ,poszlo jakies zwarcie przy aparacie zaplonowym.
Moj stary komp mial oznaczenie FS77 Q, natomiast dzis wlozylem kompa FS05 od europejskiej wersji 626.Pierwsza roznica to taka ze nie swieci kontrolka MIL, ale to moge przebolec.Wazniejsza sprawa dotyczy zbyt wczesnie wlaczajacego sie wentylatora chlodnicy.
Stad takie pytanko, jakie sa roznice miedzy kompami na USA a na Europe, i czy wlaczniki wentylatora na USA i Europe czyms sie roznia ??

pozdrooooo
Początkujący
 
Od: 7 cze 2004, 22:22
Posty: 6
Skąd: PŁOCK
Auto: 626 Cronos GE FS '95 ,manual

Postprzez xXx » 10 lip 2004, 15:33

Napewno czymś się różnią skoro jest różnica...Komputer ogólnie powinien się zgadzać rokiem produkcji z silnikiem i innymi podzespołami jak ATX......(tak mi się wydaje)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez GrzegorzSz » 10 lip 2004, 19:50

W 2.0 podobnie jak w 2.5 wszystko zalezy od rocznika. Miales FS77Q, czyli ECU 95r. z OBD I, po zmianach. Ten, ktory masz teraz FS05 jest bodajze z 92 lub 93 roku. Wlaczanie sie wentylatorow jest zazwyczaj wynikiem braku sygnalu z czujki temperatury – brak zmian po osiagnieciu temperatury. Jest tam jeszcze pare pierdolek. Mimo, ze instalacja jest taka sama, roznice sa w kilku przewodach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez zibi626 » 2 cze 2010, 10:23

W wersjach USA/Kanada jest założony ogranicznik prędkości do ok 175km/h...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez Grzyby » 2 cze 2010, 12:34

Ale łatwo go obejść odcinając jeden kabelek :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez holkris » 2 cze 2010, 13:15

Który ? <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2011, 15:30
Posty: 47
Skąd: Mszczonów/Mazowieckie
Auto: Srebrna Magda 626 Ge 2.0 16v z1996r.

Postprzez Grzyby » 2 cze 2010, 13:17

Nie pamiętam już. To kabelek idący do kompa z deski rozdzielczej dający sygnał o aktualnej prędkości.
O szczegóły podpytaj forumowicza tadziol :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez holkris » 2 cze 2010, 13:23

A W KL tez były te ograniczenia?
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2011, 15:30
Posty: 47
Skąd: Mszczonów/Mazowieckie
Auto: Srebrna Magda 626 Ge 2.0 16v z1996r.

Postprzez Grzyby » 2 cze 2010, 13:28

Z tego co wiem, wszystkie Cronosy (niezależnie od wersji silnikowej) miały to ograniczenie.
P.S. Podczas jazdy na LPG nie działa i można grzać do oporu :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6