Mazde mam niedługo bo dopiero miesiąc. Ostatnio odbyłem dłuższą trasę (400 km) którą pokonałem z prędkościami 120 – 140 km/h
Wibracje silnika po odpaleniu
Strona 1 z 1
Witam Wszystkich!!
Mazde mam niedługo bo dopiero miesiąc. Ostatnio odbyłem dłuższą trasę (400 km) którą pokonałem z prędkościami 120 – 140 km/h
. Następnego dnia kiedy wsiadłem do auta i odpaliłem silnik po czym przygazowałem i puściłem gaz – silnik zgasł
. Po ponownym uruchomieniu zaczęło strasznie telepać autem (silnik wpadł w jakieś wibracje)
. Po przygazowaniu dalej gasł. Musiałem jednak jechać na umówione spotkanie. W czasie jazdy nic się nie działo. Moje pytanie jest następujące: Co miało na to wpływ, dlaczego i jak takiego stanu rzeczy na przyszłość uniknąć??
Mazde mam niedługo bo dopiero miesiąc. Ostatnio odbyłem dłuższą trasę (400 km) którą pokonałem z prędkościami 120 – 140 km/h
Piszesz tak jak by to się już nie działo, jeśli się tak nadal dzieje, to:
1 – Sprawdź wszystkie węże podciśnienia (może sie któryś przetarł, lub spadł),
2 – Dokonaj oględzin filtra powietrza (jeśli go nie wymieniłeś),
3 – Wymień filtr paliwa (jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej),
4 – Jeśli nic nie pomogło to zabierz się za sprawdzanie ciśnienia w układzie paliwowym.
Czy o czymś zapomniałem???
1 – Sprawdź wszystkie węże podciśnienia (może sie któryś przetarł, lub spadł),
2 – Dokonaj oględzin filtra powietrza (jeśli go nie wymieniłeś),
3 – Wymień filtr paliwa (jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej),
4 – Jeśli nic nie pomogło to zabierz się za sprawdzanie ciśnienia w układzie paliwowym.
Czy o czymś zapomniałem???
- Od: 2 lis 2004, 01:49
- Posty: 82
- Skąd: Szczecin
- Auto: Nissan Primera 2.0TD 2000r
O:
przewodach Wysokiego Napięcia
świecach
ewentualnej nieszczelności rury od przepływomierza
słabym (czyt. padniętym) akumulatorze (
)
Więcej grzechów nie pamiętam




Więcej grzechów nie pamiętam

http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
U mnie pomogło wyczyszczenie elektrozaworu bajpassu wolnych obrotów ( nie wiem czy tak sie to nazywa fachowo) było w nim dużo syfu co powodowało że nie zawsze sie otwierał był sklejony czyli na wolnych obrotach nie dostawał powietrza i gasł albo dostawał go za mało. Możesz też sprawdzić regulację wolnych obrotów( temat szeroko opisany na forum) zanim rozpoczniesz ładować kase na nowe świece kable itd.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6