Spadające obroty podczas używania szyb (626 GE)
Strona 1 z 1
Witam
Intryguje mnie pewne zachowanie otóż gdy przy zamkniętej szybie kierowcy włączę podnoszenie to obroty na ten moment lekko spadają w dół – czy to jest normalne zachowanie czy coś jest nie tak z elektryką, jakieś przeciążenie?
Intryguje mnie pewne zachowanie otóż gdy przy zamkniętej szybie kierowcy włączę podnoszenie to obroty na ten moment lekko spadają w dół – czy to jest normalne zachowanie czy coś jest nie tak z elektryką, jakieś przeciążenie?
Pozdrawiam
Zabiela
Zabiela
- Od: 21 sty 2008, 20:51
- Posty: 15
- Skąd: Łódź
- Auto: 626 GLE 2.0i FS 95' LPG STAG
Normalnie slaby aku 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
ja tez tak mam ale nie sadze zeby byla to wina slabego akumulatora poniewaz w zime podczas tych najwoekszych mrozow dochodzacych do -25 odpalalem samochod bez probelmu i nieraz stal 3 dni nieodpalany
- Od: 28 lut 2010, 14:50
- Posty: 15
- Skąd: Sierpc
- Auto: Mazda 626 GE Special 96r
2.0 115 KM
Pb/LPG
też to kolego mam i w trzech innych mazdach również miałem a akumulator mam nowy więc to nie będzie to
- Od: 25 gru 2008, 00:08
- Posty: 220
- Skąd: WR
- Auto: xedos 6 2.0 V6
Ale ja tez nie mam problemu z odpaleniem Mazdziocha, a akumulator mam slaby i przy niektorych akcjach "pradozernych" widac nawet czasem przygasanie swiatel, wiec nie wiem czemu sie tak czepiliscie tego, ze "auto odpala" 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
nie wiem przy to przypadłość mazdy ale mam tak samo a akumulator dosc nowy Centry i tez nie wyrabia przy otwieraniu jakiegolwiek okna (podobnie z klima). troszke spada z obrotow ale zaraz wraca na odpowiedni poziom. cale szczescie nie gasnie : ) pozdro
-
Medzik_Lwa19
A ja sie zastanawiam, czy to nie alternator... Ale to juz nie na moja glowe – za malo doswiadczenia.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):A ja sie zastanawiam, czy to nie alternator... Ale to juz nie na moja glowe – za malo doswiadczenia.
kiedyś rozmawiałem z elektrykiem samochodowym i pierwsze co obstawiał to alternator
- Od: 25 gru 2008, 00:08
- Posty: 220
- Skąd: WR
- Auto: xedos 6 2.0 V6
Jak dla mnie to normalny objaw (na jałowym biegu), czy włączysz wycieraczki czy nawiew czy sterowanie szyb, następuję wzrost użycia prądu i już 
Komputer powinien to zarejestrować i podnieść obroty za chwilę, jeśli tak się nie dzieje to celowałbym w usterkę jakiegoś czujnika.
Wymiana aku nic nie da.
Komputer powinien to zarejestrować i podnieść obroty za chwilę, jeśli tak się nie dzieje to celowałbym w usterkę jakiegoś czujnika.
Wymiana aku nic nie da.

- Od: 6 cze 2009, 11:05
- Posty: 289
- Skąd: Łódź
- Auto: Było: BG BP-DOHC, BA GT
,jest: W124 300CE
Sadzisz, ze w Mazdzie 6 jest to objaw normalny podczas gdy w tanszych samochodach takiego objawu nie ma? 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Mysle ze takie zachowanie samochodu jest normalne, rowniez podczas wlaczania innych podzespolow opartych na elektryce. Poprostu w momencie opuszczania szyb, wlaczania swiatel, nawiewu itp alternator musi wytworzyc wiecej pradu w tym momencie i to powoduje obnizenie obrotów. Identyczna sytuacja jest w agregatach pradotworczych, w momencie wlaczenia odbiornika typu wiertarka, mocna lampa obroty sie obnizaja ale tylko na moment.
-
boodrys
To dobrze, ze umiecie to sobie jakos wytlumaczyc 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
To jest normalny objaw.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Miałem coś takiego, ale wydawało mi się, że obroty lekko wzrastały. Myślałem, że to normalne. Ostatnio zostawiłem samochód a 3 czy 4 dni i ku mojemu zdziwieniu gdy chciałem go otworzyć to nie zareagował centralny (nie było żadnego elektronu w akumulatorze). Dziwne bo aku nowy zakupiony był pół roku temu.
Wracając do tematu. Brat mi poradził, żebym pozaciskał porządnie klemy na aku, bo minus był rozciągniety i słabo się trzymał. Po poprawieniu klemów znikło te dziwne zachowanie podczas "podnoszenia" zamkniętej szyby. Warto to sprawdzić, bo wygląda na to, że nie jest to normalne zjawisko (coś za dużo tych "to" w tym zdaniu).
Wracając do tematu. Brat mi poradził, żebym pozaciskał porządnie klemy na aku, bo minus był rozciągniety i słabo się trzymał. Po poprawieniu klemów znikło te dziwne zachowanie podczas "podnoszenia" zamkniętej szyby. Warto to sprawdzić, bo wygląda na to, że nie jest to normalne zjawisko (coś za dużo tych "to" w tym zdaniu).
- Od: 2 sty 2010, 11:15
- Posty: 37
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6