Odcięcie pompy paliwa (626 GE FS 92r.)

Postprzez Hazu » 30 kwi 2010, 18:35

A po jakiego masz odłączać pompę do badania kompresji?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez VeryCoolMan » 30 kwi 2010, 18:45

Co by paliwo się na darmo nie lało podczas kręcenia rozrusznikiem :P
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez noxes » 1 maja 2010, 13:14

Odpinasz kostkę od pompy i problem z głowy. Kostkę masz z tyłu pod siedzeniem.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez roccomistrz » 5 maja 2010, 22:56

problem rozwiązany. pomogło zmniejszenie ciśnienia minimalnego do 0.5 bar i zwiększenie czasu błędu wtrysku do 1500 ms. po ponownej kalibracji i ustawieniu mapy spalanie wyszło mi 10l gazu w mieście i 8l w trasie. dzięki za wszystkie sugestie <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 22:08
Posty: 189 (0/1)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GE FS '92

Nissan Primera P10 GA16DE '94

Postprzez ursus2400 » 6 maja 2010, 14:51

Co do tulei to warto ją posmarować płynem do mycia naczyń. Ja tak zrobiłem. Tulei to nie zaszkodzi, a poślizg będzie. Do włożenia tulei w wahacz najlepiej użyć imadła – idzie bardzo gładko.

Wskaźnik poziomu paliwa w Mazdzie działa trochę dziwnie. Gdy gazowałem swoją 626 do czerwonego pola wskazówka spadała (orientacyjnie, na oko) o jakieś 5 litrów. Po powrocie na około 2500 obr./min. i przejechaniu około 1 km wskazówka wracała do poprzedniego poziomu.
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2010, 11:15
Posty: 37
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v

Postprzez Hugo » 23 maja 2010, 17:57

ursus2400 napisał(a):Co do tulei to warto ją posmarować płynem do mycia naczyń. Ja tak zrobiłem. Tulei to nie zaszkodzi, a poślizg będzie. Do włożenia tulei w wahacz najlepiej użyć imadła – idzie bardzo gładko.

Wskaźnik poziomu paliwa w Mazdzie działa trochę dziwnie. Gdy gazowałem swoją 626 do czerwonego pola wskazówka spadała (orientacyjnie, na oko) o jakieś 5 litrów. Po powrocie na około 2500 obr./min. i przejechaniu około 1 km wskazówka wracała do poprzedniego poziomu.
Dokładnie tak. Można zamiast płynu do mycia naczyń użyć mokrego mydła lub w płynie.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6