NIe mam już swojej GD, ale kolega który ma GF zgłosił problem i pojedziemy dziś wieczorem naprawiać. Otóż z dnia na dzień auto nie odpaliło, podobno iskry nie daje.
W GD taki objaw oznaczał padnięty http://arbiter.pl/zdjecie/3135.
Czy w GE też zdarzają się takie awarie?
Czy w GE również padają moduły zapłonowe (626 GE FP)
Strona 1 z 1
dzieki za odp. Na szczęście przyczyna okazała się bardziej prozaiczna. Ostatnie opady deszczu mokre dni – zawilgotniały przewody i kopułka. Iskry skakały i na kopułce i na przewodach. Oczyściliśmy i mazda hula:)
Przewody do wymiany, mam nadzieje ze i na kopułce przestanie wtedy skakać. Przy okazji zdziwiło mnie bo nie mogłem znaleźć piątego przewodu WN i cewki – chyba całość jest w kopułce;)
Czy polecacie jakieś konkretnie przewody? gdzie kupic? (warszawa)
Przewody do wymiany, mam nadzieje ze i na kopułce przestanie wtedy skakać. Przy okazji zdziwiło mnie bo nie mogłem znaleźć piątego przewodu WN i cewki – chyba całość jest w kopułce;)
Czy polecacie jakieś konkretnie przewody? gdzie kupic? (warszawa)
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6