Autko MAzda 626 2.0 Cronos 1995 rok m/t
Nie widziałem podobnego posta więc postanowiłem postawić nowy wątek..modów przepraszam jeśli jednak nie zauważyłem..
Auto stoi jeszcze u mechanika po wymianie silnika z FS na FS
Sprawa polega na tym,że
1. Auto odpaliło (BEZ ŻADNYCH PROBLEMÓW),ale zaraz po tym obroty powędrowały w dół w granice 0 ale NIE zgasł bo go przygazowałem. Po tym przygazowaniu obroty zatrzymały się na 1700obr/min – mechanik mówi,że "to jest mało,przedtem było więcej"...Ogólnie silnik nie trzyma obrotów
2. Drugi problem to pompa wody – mechanik mówi,że auto "nie ma obiegu" tak jakby pompa wody nie pracowała
3. Nie ma chłodzenia silnika – zaraz po tym jak włączyłem silnik to od razu włączył się wentylator – a silnik zimny.
4. Sprawdzałem błędy kompa – nie pokazuje ŻADNYCH błędów -mimo,że PRZED wymianą świeciły błędy 15 oraz 17 – ale auto normalnie jeździło – nie było ŻADNYCH problemów

Po przekręceniu kluczyka kontrolka CHECK ENGINE chwilę świeci i gaśnie – tak jak było przed wymianą..
Proszę o pomoc tych,którzy robili swap silnika w tym samochodzie – gdzie może leżeć przyczyna? Silnik dopiero dzisiaj założony i mechanik "kmini" jakie mogą być przyczyny takiego zachowania się auta.
Sam silnik,który teraz jest włożony stał sobie jakiś czas – NIE wymieniona została pompa wody(mechers mówi,że ta co jest teraz jest w lepszym stanie niż ta na której jeździłem dotychczas...-może jednak jest lipna)..
Kable WS również nie wymienione na nowe – może to one (na razie nie wymienione bo chcemy wyeliminować inne przyczyny)..
To chyba tyle na razie
