no i wszystko jasne
DOKTOR TADZIOL 
pomógł
okazało się że powodem wysokiego spalania, zamulonej madzi no i co za tym idzie braku kompresji był przestawiony rozrząd i zamienione koła zębate na wałkach ( po kiego ktoś je ściągał

) . stąd ostatnio pojawił się kod 2.
Najlepsze jest to że przejeżdziłem tak najprawdopodobniej ok 22 tys i nie było słychać tego ,że jest przestawiony dopóki nie zatarło napinacza wtedy kompik zwariował i serce madzi zaczęło kuleć( diagnoza doktora ) .byłem wcześniej u 3 mechaników i każdy stwierdził że rozrząd jest oki w tym sam doktor bo nie było oznak tego problemu więc się wcale na to nie nastawiałem

a tu na ostatniej wizycie zaczął sprawdzać zapłon i wyszło
Rozwiązanie
-zamiana kół zębatych
-wymiana napinacza i rolki
Efekt
-jest czym jechać nie muli
-spalanie między 9 / 10 jeszcze dokładnie nie sprawdzone ale czuje że jest lepiej
