klekotanie przy stałym tempie jazdy

Postprzez jopekmp123 » 7 lip 2009, 19:59

czesc wszystkim! Panowie znowu musze sie zwrócic do was i spytac o porade.......
...mam taki problem:
podczas jazdy na 4 biegu powiedzmy przy prędkości 80km/h jak utrzymuje stale tempo słyszę jakieś dziwne klekotanie które dochodzi z pod pokrywy silnika dosc głośne tak samo jest na 5biegu ale tez jak chce utrzymać stale tempo jazdy. jak zabiorę noge z gazu klekotanie odrazu ustaje tak samo jak przyspieszam tez nic nie słychać tylko i wyłącznie jak utrzymuje stale tempo jak lekko wciskam pedał gazu nie dzieje się tak na biegach 1-3 tylko właśnie na 4 i 5 ale podczas jazdy stałym tempem
...mam nadzieje ze ktoś doradzi co to takiego i jak się z tym uporać ..pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2012, 11:59
Posty: 61
Auto: Mazda 626 99r GF 2.0 116km
benzyna+gaz(stag4)

Postprzez pawello » 7 lip 2009, 23:43

cze. żaden ze mnie mechanik ale wychodzi że to skrzynia
-luz między zębami zębatek biegu 4 i 5 między zębatką z wodzika
(czy jak tam zwał-nie znam budowy tej skrzyni)
Przy przyspieszaniu lub hamowaniu skrzynią zębatki mocno prą na siebie i jest ok, zaś przy utrzymywaniu stałej prędkości dostają luzu....
Ot moja taka ocena ale mogę się mylić. :]
Ps.A oliwa jest? :P
Początkujący
 
Od: 19 maja 2009, 19:37
Posty: 8
Skąd: czeladz
Auto: mx6 kl "95

Postprzez jopekmp123 » 8 lip 2009, 16:00

dzieki kolego zawsze jakas rada tylko jak ta twoja teze dokladnie sprawdzic??
a oleju to jak ostatnio sprawdzalem to mialem tak w polowie
...a moze ma ktos jakies inne przypuszczenia?
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2012, 11:59
Posty: 61
Auto: Mazda 626 99r GF 2.0 116km
benzyna+gaz(stag4)

Postprzez genewa » 8 lip 2009, 22:44

jopekmp napisał(a):dzieki kolego zawsze jakas rada tylko jak ta twoja teze dokladnie sprawdzic??
a oleju to jak ostatnio sprawdzalem to mialem tak w polowie
...a moze ma ktos jakies inne przypuszczenia?


jesli masz sekwencję (LPG) to mogą klepać wtryskiwacze. Spróbuj przeprowadzić eksperyment jadąc na Pb.

Pozdrawiam
Marek
President Valery + drut na magnesie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2005, 10:57
Posty: 88 (1/0)
Skąd: Brzeg
Auto: 626 GE FP 96' + SGi

Postprzez misiek@07 » 9 lip 2009, 09:48

Wtryskiwacze aż tak głośno nie klepią na sekwencji. Stawiam na skrzynie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2009, 09:46
Posty: 77
Skąd: Warszawa- Bródno
Auto: 626 1.8 16V GE "96 Hatchback

Postprzez ZipperPL » 9 lip 2009, 13:11

jopekmp napisał(a):a oleju to jak ostatnio sprawdzalem to mialem tak w polowie


no to ja by zaczął od tego :)
www.osk-karo.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2007, 23:24
Posty: 116
Skąd: Libiąż/Skawina
Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200

Postprzez kierownik » 12 lip 2009, 11:04

jopekmp ja miałem ostatnio bardzo podobne objawy a okazała się niedokręcona jedna śruba przy kole <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez jopekmp123 » 13 lip 2009, 16:27

kierownik napisał(a): ja miałem ostatnio bardzo podobne objawy a okazała się niedokręcona jedna śruba przy kole <lol>


...hehe to pewnie sie ucieszyłeś sprawdzę to moze jutro bo chwilowo nie mam dostepu do autka, twoja teoria moze byc słuszna przed tym klekotanie klocki wymieniałem we wszystkich 4 kolach i możliwe ze z chłopakami nie dokręciliśmy jakiejś śruby <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2012, 11:59
Posty: 61
Auto: Mazda 626 99r GF 2.0 116km
benzyna+gaz(stag4)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6