Wyskakujący błąd 02 (czujnik położenia wału)

Postprzez Lastk » 24 kwi 2009, 18:44

Witam, to mój pierwszy post (mam nadzieje ze zgodny z reg.) ;P Mam problem dotyczący kodu błędu OBD-I o numerze 2 (czyli 2 krótkie mignięcia lampki przy teście diodówką). Na zagranicznej stronie nazywa się : 02 Crank Angle Sensor (Ne) – Fuel Injection and ignition cut ( No 2 Signal 626 and MX-6) No 2 Signal (1992-1995 929, MX-3 1.8L). Proszę o pomoc w odnalezieniu tego elementu w silniku FS, Mazda 626 93r HB :( Z góry dzięki. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 26 kwi 2009, 18:04 przez Lastk, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2009, 16:12
Posty: 17
Skąd: Żary
Auto: Mazda 626GE 2.0 FS 16V LPG 93r

Postprzez Lastk » 24 kwi 2009, 19:23

Coś wyczytałem, że to chyba czujnik położenia walu korbowego... czy to możliwe??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2009, 16:12
Posty: 17
Skąd: Żary
Auto: Mazda 626GE 2.0 FS 16V LPG 93r

Postprzez waldii » 24 kwi 2009, 22:57

dokladnie
02 – Czujnik położenia wału

w FS czujnik ten znajduje sie w aparacie zaplonowym
waldii
 

Postprzez Lastk » 24 kwi 2009, 23:03

Waldii dziękuje bardzo za odpowiedź! :] Teraz już wiem gdzie szukać tego czujnika szkodnika ;P Pozdrawiam <piwo>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2009, 16:12
Posty: 17
Skąd: Żary
Auto: Mazda 626GE 2.0 FS 16V LPG 93r

Postprzez waldii » 24 kwi 2009, 23:10

spoko loko ale i tak sam z tym nic nie zrobisz ;) a moze przestawiales aparat zaplonowy na pracujacym silniku??Wyskakuje wtedy czasami taki blad.Skasuj bledy komp(odepnij minusowa kleme z aku na 10s i wcisnij pedal hamulca),polataj z dwa dni i odczytaj ponownie bledy.Moze to jakis stary zostal wiec nie ma co panikowac
waldii
 

Postprzez kierownik » 25 kwi 2009, 20:43

Lastk nazwij poprawnie temat oraz zapoznaj się z regulaminem działu, bo poleci to w kosz... masz na to 24h....
pozdrawiam ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Lastk » 26 kwi 2009, 18:08

Poprawione (mam nadzieje, że dobrze). Miałeś racje waldii po resecie komputera (czyli zdjęta minusowa klema i pedał hamulca na 20 sek.) problem zniknął. Okazało się, że błąd pojawił się od momentu gdy aparat zapłonowy był odłączony przy sprawdzaniu ciśnienia na cylindrach <lol> Dzięki, pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2009, 16:12
Posty: 17
Skąd: Żary
Auto: Mazda 626GE 2.0 FS 16V LPG 93r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6