Problem z odpalaniem.
1, 2
Hmm 96 rok a ma 105km a to dziwne. Ale według twojego vinu wszystko sie zgadza:))
- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
Sytuacja opanowana jeśli chodzi o mulenie i szarpanie.Wszystko wróciło do normy po wymianie przewodów WN jak i kopułki z palcem.Teraz można się delektować jazdą.Jedynym problemem jest dłuższe kręcenie rozrusznikiem.Ktoś mi powiedział że może to być regulator ciśnienia paliwa.Ten element znajduje sie chyba na listwie paliwowej i do niego jest podłączone podciśnienie.Mam pytanko jak sprawdzić ten regulator ciśnienia i czy drogi on jest???
- Od: 14 gru 2007, 09:54
- Posty: 101
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 1999r 2.0 16v 115km
Postanowiłem znów odświeżyć mój problem.Podczas rozruchu na zimnym silniku muszę kręcić znacznie dłużej niż na rozgrzanym silniku.A wygląda to tak jak by silnik nie dostawał paliwa albo nie miał iskry.Nawet jak przejadę 30 kilometrów i zostawię auto na 30 minut problem jest ten sam.Jak przekręcam kluczyk i zapalają się kontrolki słyszę wtedy z tyłu auta odgłos taki jak by pyknięcie.Zauważyłem iż jak auto załapuje to znowu z tyłu auta słyszę taki odgłos jak by pompowanie i wtedy auto odpala.Posiadam instalacje gazową G5 i właśnie nie mam pojęcia czy ten drugi odgłos to pompa gazu czy też paliwa.Ale auto odpala na paliwie i dopiero po pewnym czasie automatycznie się przerzuca.Może to pompa paliwa szwankuje bać też niejaki regulator ciśnienia paliwa????Jak mogę zbadać ten problem i sie go pozbyć.Nie mam pojęcia jak to ugryźć.Dodam iż auto po wymianie przewodów Wn,świec,kopułki z palcem,filtrów paliwa jak i powietrza,rozrząd komplet no i olej.Silnik igła brak oznak chlania oleju.Ta sytuacja bardzo mnie stresuje za każdym razem gdy wsiadam do auta.
- Od: 14 gru 2007, 09:54
- Posty: 101
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 1999r 2.0 16v 115km
kemot napisał(a):ten drugi odgłos to pompa gazu
raczej to to to
Moja tak ma że jak jest mało paliwa w zbiorniku to trzeba ją trochę dłużej kręcić, czyli np zamiast 1 sec kręcę 2-3. Zatankuję i problem znika. Gdzieś już czytałem że ktoś zgłaszał taki problem na forum ale nie pamiętam czy sobie z nim poradził. Polecam użyć wyszukiwarki.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Na Benzynie raczej normalnie śmiga lecz zdaje mi się , że na gazie silniczek żwawszy jest.Jak pali mi się rezerwa to dolewam aby 10 litrów Pb więc w baku powinno wtedy być ok 20 litrów i problem ten sam.Jeśli chodzi o moc silnika to ma on 105KM sprawdzałem po vinie.Myślicie że to jednak może być pompa paliwa???
- Od: 14 gru 2007, 09:54
- Posty: 101
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 1999r 2.0 16v 115km
kemot napisał(a):Jeśli chodzi o moc silnika to ma on 105KM sprawdzałem po vinie.
Myślisz, że po dwóch latach od zakończenia produkcji silnika o mocy 105KM wsadzili taki do jednostkowego egzemplarza?
kemot napisał(a):Myślicie że to jednak może być pompa paliwa?
Tak – u mnie działała coraz gorzej (nieco dłużej trzeba było kręcić), aż pewnego dnia stanęła zupełnie.
Nie tylko ja sprawdzałem ale i ludzie z forum.A co powiesz na to ze nawet kolor się zgadzał w opisie:)Auto ma pierwszą rejestracje za granicą na 10/97.Sam myślałem że to jest rok produkcji ale po głębszej analizie wyszło mi 96.Jeśli chodzi o pompę paliwową to lepiej kupić nową czy używaną???Z tego co sie orientuje nowa pompa kosztuje w przedziale 100-150zł czyli tyle samo co używana.A i czy da się to jakoś sprawdzić że przyczyna to pompa???
- Od: 14 gru 2007, 09:54
- Posty: 101
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 1999r 2.0 16v 115km
kemot napisał(a):Nemi a dużo miałeś roboty przy wymianie owej pompy?pytajnikDługo ci zajeło wyciąganie baku i czy wszystko szło bez przeszkódpytajnik?
W sumie to nawet nie wiem – odstawiłem auto do mechanika (w Łęcznej, koło targu), poszedłem do chaty, pooglądałem TV i jak zadzwonili, to poszedłem odebrać
Witaj kemot!
Podjedź do gościa na Zemborzyckiej 62 w Lublinie,urzęduje tam elektronik.Może on coś ci poradzi.Mi ostatnio bardzo pomógł,bo też miałem problemy z odpalaniem.Firma nazywa się chyba MOTRONIC,taki niepozorny budynek po lewej stronie jadąc w kierunku zalewu.
A co do mocy,to słyszałem że od 94r szły obydwa silniki-90 i 105 KM
Podjedź do gościa na Zemborzyckiej 62 w Lublinie,urzęduje tam elektronik.Może on coś ci poradzi.Mi ostatnio bardzo pomógł,bo też miałem problemy z odpalaniem.Firma nazywa się chyba MOTRONIC,taki niepozorny budynek po lewej stronie jadąc w kierunku zalewu.
A co do mocy,to słyszałem że od 94r szły obydwa silniki-90 i 105 KM
Żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce
- Od: 10 lis 2007, 16:17
- Posty: 130
- Skąd: Łaziska k/Opola Lubelskiego
- Auto: Jest: M3 BM 2016 sedan; Premacy RF4 2002; Tribute 2.0 2004, było: 626 GE 1.8 94r.
Ja miałem podobne objawy. I okazalo sie ze pompa juz była za słaba i czasem gybiła sie i nie dawala tyle co trzeba paliwa.
Wymieniłem i idzie jak rakieta tylko dymek zostawia za sobą
A jak tyo mozna zrobić zapraszam do mojej fotorelacji w dziale fotorelacje.
Jesli tylko nie chcesz zdejmowac zbiornika a masz nozyce do cięcia blachy to zapraszam do tej fotorelacji.
Ja kupiłem pompe urzywana z anglika. Wyglądała jak nowa dlaczego??
Nie była na LPG.
To jest jednak minus gazu w tych wozach ale mysle ze nie tylko.
Pompy sie zacieraja z braku paliwa a jak odłaczysz pompe \i bedziesz odpalał i jezdził na LPG tylko to szlak trafi wtryski
Pozdrawiam.
Wymieniłem i idzie jak rakieta tylko dymek zostawia za sobą
A jak tyo mozna zrobić zapraszam do mojej fotorelacji w dziale fotorelacje.
Jesli tylko nie chcesz zdejmowac zbiornika a masz nozyce do cięcia blachy to zapraszam do tej fotorelacji.
Ja kupiłem pompe urzywana z anglika. Wyglądała jak nowa dlaczego??
Nie była na LPG.
To jest jednak minus gazu w tych wozach ale mysle ze nie tylko.
Pompy sie zacieraja z braku paliwa a jak odłaczysz pompe \i bedziesz odpalał i jezdził na LPG tylko to szlak trafi wtryski

Pozdrawiam.
DC CARS
Witam!!
– co do nierównej pracy silnika jakby pracował na 3 cylindrach trzeba posłuchać pracy silnika – czy nie syczy w okolicach kolektora ssącego bo najprawdopodobniej wessało uszczelkę i bierze lewe powietrze czego powodem mogą być falujące obroty na biegu jałowym
problem z tą uszczelka z tego co wiem jest typowy dla mazdy bo znam kilka takich przypadków – koszt uszczelki 17zł (ajusa) + robocizna
– co do problemów z odpalaniem – dwie opcje:
za mało paliwa w baku przy niskim poziomie może pobierać jakieś pierdułki z dna baku
założone zabezpieczenie na pompie paliwa które powoduje nie podawanie paliwa i przez to nie odpalenie samochodu (takie zabezpieczenie antykradzieżowe
) u mnie sprawdziła się opcja pierwsza – ale mogą być też inne problemy jak przewody wn, świece, itp.
– co do części to polecam CARSPEED na STRUGA 5 dzwonić do Pana Adriana
dla porównania ceny amortyzatorów do mojej GF-ki w carspeedzie 333zł/szt. u niedziałka – 445zł/szt.
kupiłem już w tym sklepie – świece, filtry, kompletny rozrząd i będę kupował dalej
– co do warsztatu to polecam Zakład Usług Samochodowych Blacharstwo i Mechanika Jan Zdunek ul. Bronowicka 26A 501-711-367 (tylko radzę nie pytać o cenę usługi przez telefon bo się nic nie dowiecie)
powiem krótko zlecenia robione są fachowo, można podpytać się o prawie wszystko, liczone nie jest z górnej półki i zazwyczaj krótki termin naprawy oczywiście zależy co jest wykonywane)
byłem już niestety kilka razy i naprawa trwa mniej więcej tyle ile jestem w pracy czyli zawoże furę na 8.00 z hakiem , o 17.00 kończę pracę dzwonią zazwyczaj juz około 14-15 po południu.
w razie jakichkolwiek pytań piszcie zawsze odpowiem
– co do nierównej pracy silnika jakby pracował na 3 cylindrach trzeba posłuchać pracy silnika – czy nie syczy w okolicach kolektora ssącego bo najprawdopodobniej wessało uszczelkę i bierze lewe powietrze czego powodem mogą być falujące obroty na biegu jałowym
problem z tą uszczelka z tego co wiem jest typowy dla mazdy bo znam kilka takich przypadków – koszt uszczelki 17zł (ajusa) + robocizna
– co do problemów z odpalaniem – dwie opcje:
za mało paliwa w baku przy niskim poziomie może pobierać jakieś pierdułki z dna baku
założone zabezpieczenie na pompie paliwa które powoduje nie podawanie paliwa i przez to nie odpalenie samochodu (takie zabezpieczenie antykradzieżowe
– co do części to polecam CARSPEED na STRUGA 5 dzwonić do Pana Adriana
dla porównania ceny amortyzatorów do mojej GF-ki w carspeedzie 333zł/szt. u niedziałka – 445zł/szt.
kupiłem już w tym sklepie – świece, filtry, kompletny rozrząd i będę kupował dalej
– co do warsztatu to polecam Zakład Usług Samochodowych Blacharstwo i Mechanika Jan Zdunek ul. Bronowicka 26A 501-711-367 (tylko radzę nie pytać o cenę usługi przez telefon bo się nic nie dowiecie)
powiem krótko zlecenia robione są fachowo, można podpytać się o prawie wszystko, liczone nie jest z górnej półki i zazwyczaj krótki termin naprawy oczywiście zależy co jest wykonywane)
byłem już niestety kilka razy i naprawa trwa mniej więcej tyle ile jestem w pracy czyli zawoże furę na 8.00 z hakiem , o 17.00 kończę pracę dzwonią zazwyczaj juz około 14-15 po południu.
w razie jakichkolwiek pytań piszcie zawsze odpowiem
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6