Błąd "engine shut off solenoid"

Postprzez jurekpr » 29 gru 2008, 11:42

Witam.
Auto stało się trochę przymulone i na benzynie ma dołek przy 2-3 tys obrotów, po przejściu tego dołka wchodzi na wyższe obroty, ale bez rewelacji. Sprawdziłem kody błędów i wyszło "engine shut(?) off solenoid". I teraz prośba do Kolegów – co to jest i czy może mieć związek z moim problemem? Skasowaliśmy błąd i od tygodnia jeżdżę na benzynie, na razie nie mogę sprawdzić błędów, bo gość z serwisu chyba wyjechał.
Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 2 maja 2005, 15:49
Posty: 15
Skąd: Przemyśl
Auto: Mazda 626 GE FP 1,8 + LPG

Postprzez qbass » 29 gru 2008, 19:54

jurekpr napisał(a): na razie nie mogę sprawdzić błędów

http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd

A możesz podać kod błędu?
Podejżewam, ze to chodzi tu o przepływkę, gdyż objawy na to wskazują. Nie było strzału?
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez jurekpr » 29 gru 2008, 20:37

Sprawdzenie odbyło się na testerze, który nazywa błędy po imieniu. Zamiast kodu i numeru błędu podaje nazwę niesprawnego podzespołu. No i wyświetliło się takie "cuś" jak wyżej podałem. Problem z tym, że majster nie bardzo wiedział, co to na pewno znaczy. Mówił chyba coś o jakimś zaworze ciśnienia paliwa, miał się zorientować później, ale na razie go nie ma i nie wiem kiedy otworzy warsztat. Moim zdaniem "solenoid" to jakaś cewka, ale nic nie wiem o cewce, która ma wyłączać, odcinać czy zamykać paliwo.
Początkujący
 
Od: 2 maja 2005, 15:49
Posty: 15
Skąd: Przemyśl
Auto: Mazda 626 GE FP 1,8 + LPG

Postprzez waldii » 29 gru 2008, 20:44

chyba chodzi o elektrozaworek podcisnienia,ktory struje regulatorem cisnienia paliwa na listwie wtryskowej
waldii
 

Postprzez jurekpr » 29 gru 2008, 21:23

Waldii, spróbuj rozwinąć trochę temat tego elektrozaworu. Czy może on być sprawcą takich objawów jak napisałem wyżej?
Początkujący
 
Od: 2 maja 2005, 15:49
Posty: 15
Skąd: Przemyśl
Auto: Mazda 626 GE FP 1,8 + LPG

Postprzez waldii » 29 gru 2008, 21:37

jurekpr napisał(a):Czy może on być sprawcą takich objawów jak napisałem wyżej?

wątpię :|
a regulator cisnienia paliwa to taka mala grucha.Z niej u gory idzie cienki wezyk podcisnienia do wlasnie tego elektrozaworka
Obrazek
waldii
 

Postprzez qbass » 30 gru 2008, 00:24

waldii napisał(a):chyba chodzi o elektrozaworek podcisnienia,ktory struje regulatorem cisnienia paliwa na listwie wtryskowe

Też o tym pomyślałem, ale objawy nie takie.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6