Witam.
Auto stało się trochę przymulone i na benzynie ma dołek przy 2-3 tys obrotów, po przejściu tego dołka wchodzi na wyższe obroty, ale bez rewelacji. Sprawdziłem kody błędów i wyszło "engine shut(?) off solenoid". I teraz prośba do Kolegów – co to jest i czy może mieć związek z moim problemem? Skasowaliśmy błąd i od tygodnia jeżdżę na benzynie, na razie nie mogę sprawdzić błędów, bo gość z serwisu chyba wyjechał.
Pozdrawiam.
Błąd "engine shut off solenoid"
Strona 1 z 1
jurekpr napisał(a): na razie nie mogę sprawdzić błędów
http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd
A możesz podać kod błędu?
Podejżewam, ze to chodzi tu o przepływkę, gdyż objawy na to wskazują. Nie było strzału?
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
Sprawdzenie odbyło się na testerze, który nazywa błędy po imieniu. Zamiast kodu i numeru błędu podaje nazwę niesprawnego podzespołu. No i wyświetliło się takie "cuś" jak wyżej podałem. Problem z tym, że majster nie bardzo wiedział, co to na pewno znaczy. Mówił chyba coś o jakimś zaworze ciśnienia paliwa, miał się zorientować później, ale na razie go nie ma i nie wiem kiedy otworzy warsztat. Moim zdaniem "solenoid" to jakaś cewka, ale nic nie wiem o cewce, która ma wyłączać, odcinać czy zamykać paliwo.
- Od: 2 maja 2005, 15:49
- Posty: 15
- Skąd: Przemyśl
- Auto: Mazda 626 GE FP 1,8 + LPG
chyba chodzi o elektrozaworek podcisnienia,ktory struje regulatorem cisnienia paliwa na listwie wtryskowej
-
waldii
-
waldii
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6