Hałas silnika podczas ruszania (626 GE 1.8 FP)

Postprzez marcing » 30 mar 2005, 18:36

Podczas ruszania dobiega z silnika głośny hałas- mruczenie. Uwydatnia się przy obrotach ok. 2000. Bardziej słyszalny jest podczas skrętu w lewo lub prawo. Wydech sprawdzony-ok, przeguby zewnętrzne wymienione. Czy spotkaliście się z podobnymi objawami?
Czy mogą powodować to:
– zużyte poduszki silnika?
– przeguby wewnętrzne?
– docisk sprzęgła?
– maglownica?
Dodam,że przebieg dobija już do 400000km i przypuszczam, że większość tych części nie była jeszcze wymieniana.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2004, 17:14
Posty: 44
Skąd: Kraków/Rzeszów
Auto: 626 GE 1992

Postprzez Wilku » 30 mar 2005, 18:40

troche nie zwiazane z tematem,ale chcialem pogratulowac przebiegu :)
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2004, 22:21
Posty: 27
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE 1.8-105KM Sedan

Postprzez waldii » 30 mar 2005, 21:30

Mysle,ze to poduszki.Nie dosc,ze jest zgnieciona guma to jeszcze przy ruszaniu dostaje dodatkowe obciazenie.Tez to mam ale nie jest to glosne wiec ja sobie odpuszczam.POZDRO
waldii
 

Postprzez marcing » 31 mar 2005, 14:06

Właśnie spodziewam się że to poduszki. Jakie radzicie kupić?Ogólnie dostępne są JC i Motgum, ale czy to można założyć? Czy przy wymianie trzeba wyciągać silnik, czy wymienia się po kolei. Z tyłu chyba dostęp jest kiepski.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2004, 17:14
Posty: 44
Skąd: Kraków/Rzeszów
Auto: 626 GE 1992

Postprzez adam626 » 31 mar 2005, 15:23

u mnie identyczny efekt burczenia w okolicach 2000 rpm daje mocowanie rury wydechowej do bloku silnika
nie wiem czy w GE jest to taka sama konstrukcja
ta śruba którą sciska się obejmy trzymające rurę ma tendencje do luzowania się
pomagało dokręcanie
jednak w pewnym momencie okazało się że stan rury w tym miejscu powodował że nie dawał się odpowiednio dokrecić uchwyt.
Poprostu rura ulegała zgniecieniu i śruba nie miała dostatecznego momentu
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6