Przepływomierz B577 – różnice, pytania, problemy GE

Postprzez michas » 22 lut 2005, 13:21

heyu napisał(a):zeby ja kupic to musze znac numer seryjny


numer seryjny?
<ganja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 08:26
Posty: 66
Skąd: Wawa
Auto: MX6 2.0 16V

Postprzez heyu » 22 lut 2005, 14:34

"Numer seryjny" na przeplywce od 626 GE jest B577 a fordowski ...?

Dowiedzialem sie ze przeplywomierz od forda probe jest drozszy niz od mazdy poniewaz jest to ten sam model tylko narzucana jest marza od fordowska.
Slyszeliscie o tym ?

Czy ktos z was probowal kiedys znalezc jakis zamiennik tanszy niz mazdowski?
Początkujący
 
Od: 24 mar 2004, 15:04
Posty: 6
Skąd: warszawa
Auto: 626 GE 92r 2,0 lpg

Postprzez Smirnoff » 22 lut 2005, 14:50

Zamiennik przepływomierza B577 ?? Obawiam się, ze coś takiego nie istnieje. Nie wyszukuj sobie problemów – przepływomierz od forda będzie pasował tylko wtedy, gdy będzie miał oznaczenie B577. Kazdy inny nie będzie pasował. I nie ma nad czym debatować.
Pozdrawiam
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez Długi » 22 lut 2005, 15:47

heyu napisał(a):Dowiedzialem sie ze przeplywomierz od forda probe jest drozszy niz od mazdy poniewaz jest to ten sam model tylko narzucana jest marza od fordowska.
Slyszeliscie o tym ?


U mnie NOWY przepływomierz do Probe kosztuje 1143,14zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez GofNet » 22 lut 2005, 17:12

heyu napisał(a):Pewnie tak ale zeby ja kupic to musze znac numer seryjny.
Zastanów się przez chwilę. Numer seryjny oznacza, iż jest to pewien identyfikator danego egzemplarza detalu (części). Każda identyczna część nie ma identycznego numeru seryjnego. Np. masz telewizor, któego numer seryjny jest zawsze inny na każdym z telewizorów tej samej marki. To jest identyfikator konkretnego produktu, więc nie może być identyczny z drugim egzemplarzem, bo nie byłby charakterystyczną cechą detalu.

To, o czym Ty piszesz, nazywa się modelem, symbolem lub oznaczeniem. Przykład:
Masz monitor LG model: F900P o numerze seryjnym: LGSMCRTH2590833. Następny egzemplarz z linii produkcyjnej będzie miał analogicznie dane:
Model: F900P
S/N: LGSMCRTH2590834
To chyba jest logiczne, nie ??
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez heyu » 23 lut 2005, 10:23

masz 100% racje.
Początkujący
 
Od: 24 mar 2004, 15:04
Posty: 6
Skąd: warszawa
Auto: 626 GE 92r 2,0 lpg

Postprzez bienias » 23 lut 2005, 23:22

czyli tak jak pisałem że B577 to jest zarówno do Probe jak i do Madzi ... eh jak wy czytacie ? :) Nie ma żadnej różnicy w cenie chyba że trafiłeś na cwaniaczka i powiedziałeś Probe ... no cóż pewnie też bym ci powiedział o ...set większą cenę ;)
pozdrawiam ;o)
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2004, 09:34
Posty: 23
Skąd: Ozimek woj. opolskie
Auto: Ford Probe 2.0 16V

Postprzez Maras » 27 lip 2005, 19:33

Witam

Czy przepływomierz od mazdy 626 2.0 16v DOHC 92-97r będzie pasował do mazdy 626 1.8 16v 96 rok????
a jeśli nie to jakiego modelu muszę szukać? jakie jest jego oznaczenie?

z góry dzięki za podpowiedzi
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 cze 2005, 19:28
Posty: 9
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 1.8 GLX r.1996

Postprzez Gajnek » 27 lip 2005, 19:39

chyba maja ten sam czyli B577 najlepiej sprawdz sobie jaki masz model przepływomierza i kup taki sam
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2005, 21:00
Posty: 332
Skąd: Gliwice / Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 626 cronos 2.0i 95r.

Postprzez Marek 161BD081 » 23 sty 2010, 15:23

Witam!
Na prośbę kolegi chciałem się dowiedzieć jedną rzecz.
Ma on autko Mazda 626 2.0 DOHC z 1992r. z prostą instalacją LPG.
Cóż – niedawno nastąpił u niego "mały" strzał i żywota dokończył przepływomierz.
Oznaczenie jego przepływomierza:
B577 E5T51071 3617

Na allegro można znaleźć trochę takich przepływomierzy ale ... z nieco innymi oznaczeniami. Chodzi mi o te ostatnie 4 cyfry.
Czy to coś konkretnego oznacza?
Czy można użyć bez kłopotów w tym autku przepływomierz, który te ostatnie cyfry ma inne?

Pozdrawiam!
Marek (i Damian)
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Bartek1986 » 23 sty 2010, 16:47

Jak w symbolu jest B577 ti będzie latać. Reszta nie ma znaczenia
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Marek 161BD081 » 23 sty 2010, 16:48

Hmmm – skoro tak to ... wielkie dzięki za informację :–)

Pozdrawiam!
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez intel86 » 16 lut 2010, 16:46

Mam taki sam przepływomierz. Dostał strzała i umarł. Czy można chwilowo go jakoś zastąpić np jakimiś rezystorami :)? Ogólnie jeżdżę na gazie, ale odpalam na benzynie...
Początkujący
 
Od: 6 maja 2007, 22:32
Posty: 25
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V

Postprzez Groda » 18 mar 2012, 17:26

Czołem

Poszukuję parametrów przepływki. Może ktoś ma takie dane albo może macie tzw. manuala do mx6 ?
Chcę po prostu sprawdzić czy jest dobry przepływomierz.
Z góry dziękuję.

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2005, 10:46
Posty: 98
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda MX-6 2.0i 16V GE,92r.LPG

Postprzez Marek 161BD081 » 19 mar 2012, 11:55

Raczej ciężko będzie znaleźć do tego przepływomierza jego charakterystykę czyli zależność od przepływu powietrza do napięcia na wyjściu. A nawet jakbyś to miał to jak w domowych warunkach sprawdziłbyś to?
Jedyne co można zrobić to sprawdzenie w stylu: "działa czy nie działa".
Ale jak znam życie to czasem po wystrzale lpg przepływomierz nawet taki jak jest stosowany w Mazdach może nie wytrzymać :(
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez bogdano » 19 mar 2012, 14:40

Da się sprawdzić tą przepływkę 100% bo właśnie mnie kiedyś mechanik sprawdzał przed zakupem. Pierwsza sprawa to musi mieć pręcik nieułamany ale to, że ma pręcik to nie znaczy że jest ok. Po podłączeniu wtyczki i włączeniu zapłonu powinno na 2-ch pinach pokazywać napięcie jak jest sprawna tylko nie kojarze na których. Jak ktoś ma taką wiedze to może się nią pochwalić to chętnie skorzystam bo nie pamiętam a gość to szybko mierzył więc tak dokładnie nie zauważyłem. Jak będzie uwalony ten przepływomierz to wtedy na tyc pinach nie ma napięcia przy podłączonej wtyczce.

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 mar 2012, 11:21
Posty: 8
Auto: Probe 2.0 16V 1994 USA

Postprzez Marek 161BD081 » 19 mar 2012, 19:00

bogdano napisał(a):Pierwsza sprawa to musi mieć pręcik nieułamany ale to, że ma pręcik to nie znaczy że jest ok.

Zgadza się – masz pełną rację.

bogdano napisał(a):Po podłączeniu wtyczki i włączeniu zapłonu powinno na 2-ch pinach pokazywać napięcie jak jest sprawna tylko nie kojarze na których.

Tak patrząc na schemat to są tam 3 kabelki: masa, + zasilania i wyjście ale który to jest który to trzeba popatrzeć na wtyczkę.
To napięcie, które chcesz sprawdzić mierzysz między masą a tym wyjściem.
Jaka wartość tego napięcia to nie jestem w stanie powiedzieć bo nigdy tego nie mierzyłem.
Wydaje mi się, że ważne jest aby była widoczna zmiana tego napięcia po dmuchnięciu w kanał przepływomierza.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez bogdano » 20 mar 2012, 09:48

Dokładnie masz rację, to napięcie powinno się na wyjściu zmieniać przy dmuchaniu w przepływkę. Myślę, ze prosto to można sprawdzić bo jeden styk leci do masy, na drugim jest plus a na trzecim właśnie to napięcie pomiędzy masą się będzie zmieniało przy dmuchaniu. :)

Właśnie ja miałem sytuację, że pręcik był a napiecia nie było zmiennego bo pewnie elektronika była padnięta.

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 mar 2012, 11:21
Posty: 8
Auto: Probe 2.0 16V 1994 USA

Postprzez Groda » 20 mar 2012, 11:20

Mechanik pracował kiedyś w serwisie Mazdy więc powinien wiedzieć jak sprawdzić. Tylko ........te napięcia trzeba znać :)
Kurcze ! Taki klub i nikt nie wie ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2005, 10:46
Posty: 98
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda MX-6 2.0i 16V GE,92r.LPG

Postprzez Marek 161BD081 » 21 mar 2012, 09:13

Groda napisał(a):Taki klub i nikt nie wie

Mazdy się nie psują i nikt tego nie mierzy <lol> hahaha
Ale tak na [poważnie to faktycznie nie znalazłem opisów jakie wartości napięcia powinien on dawać przy różnych wielkościach przepływu powietrza.
Poza tym .... nie znalazłem też odpowiedzi czy we wszystkich wersjach silnikowych jest stosowany identyczny przepływomierz typu B577?
Po prostu nikt nie bawi się w prace badawcze – zajmujemy się tematem jak jest jakiś z tym problem bo jest wieeele innych i ciekawszych zajęć :)
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6