Strona 1 z 2

KSENONY w 626 GE

PostNapisane: 25 sty 2004, 15:49
przez zbyniu
Witam

Pojeżdziłem trochę samochodem z Ksenonami i zastanawiam się nad zamontowaniem takiego zestawu http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=20089485 w swojej 626.
Co myślicie o takiej przeróbce bo oryginalne oświetlenie to może było dobre wtedy jak zaistniała 626 modelem GE ale nie w dobie KSENONÓW


Pozdrawiam i czekam na opinie ZBYSZEK

PostNapisane: 26 sty 2004, 13:44
przez zbyniu
Witam

Dzwoniłem do gościa z ALLEGRO http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=20366151 i cena 500 zł jest za komplet na cały samochód tj po dwie żarówki,przetwornice,okablowanie czyli lepiej niz na giełdzie i są nowe.
Niestety żeby zmontować trzeba rozwiercić oryginalne mocowanie żarówki żeby zmieścił się palnik ksenonowy .
Jeżeli załatwię sobie jeszcze jedną soczewkę zapasową (jedną już mam a po co robić przy sprzedaży samochodu komuś prezent za 500 zł) to zamontuję kseny .

Pozdrawiam ZBYSZEK

PostNapisane: 26 sty 2004, 15:03
przez owad
jak to jest z tymi xenonami?
do jakich swiatel sie je montuje?
potrzeba chyba miec przede wszystkim reflektory soczewkowe na zwyczajnych odbalskach nie da rady – prawda?
i jeszcze jedno, oryginalnie montowane xeny maja jakas automatyczna regulacje pozimu swiecenie czyli dostosowuja sie do pokonywanego wzniesienia (tez gdzies tak podsluchalem moze bredze) jesli zamontujemy takie statyczne swiatelka to raczej jadacy z na przeciwka nie beda mnie mile wspominal dostajac po oczach fioletem i czy nie trzeba zmieniac calego okablowania w koncu tam o wiele wieksze napiecia wchodza w gre stare moze nie wytrzymac???

PostNapisane: 26 sty 2004, 15:17
przez zbyniu
Cześć

FAkt jest taki że oryginalnie montowane XENY mają samoregulację ale działa ono chyba tylko po odpaleni samochodu celem wypoziomowania oświetlenia w stosunku do obciążenia samochodu a nie cały czas ale tego na 100% nie wiem,dodatkowo wymagane są jeszcze spryskiwacze leflektorów.
Kabli nie musisz zmieniać bo wysokie napięcie dają przetwornice napięcia które są w komplecie z żarówkami .
Nie wiem czy da się zamontować XENY w miejsce żarówki H4 ale chyba nie bo oryginalnie leflektory XENONOWE mają takie specjalne przysłony na żarówkach ale to tylko moja teoria


Ps .Jeżeli ktoś jeździł na XENACH to wie że zwykłe żarówki świecą jakby nie świeciły a na XENACH jazdę w nocy można porównać praktycznie do jazdy w dzień i moim zdaniem warto jest wydać te 500zł i dzień własnej roboty



Pozdrawiam ZBYSZEK

PostNapisane: 26 sty 2004, 15:51
przez Morder
zbyniu obyś mnie nie spotkał na drodze, bo jak mnie oślepisz to jadę z Tobą na czołówkę <killer>

PostNapisane: 26 sty 2004, 20:28
przez MZD
moj kollega ma Xenony w MX-6. Prszebudowal je se starego Mercedesa S Klasse.

PostNapisane: 27 sty 2004, 11:35
przez GrzegorzSz
Swiatla ksenonowe mozna montowac tylko kupine w odpowiednich zestawach. Wpasowanie ich w oryginalne klosze, moze skutkowac zatrzymaniem samochodu przez policje, gdyz lampy posiadaja homologacje tylko dla danego zrodla swiatla, n.p. halogenowego. Wiecej znajdziecie na ten temat w mies. GT 1/2003 str. 50.
Ja bedziecie chcieli to go streszcze.

odp

PostNapisane: 28 sty 2004, 10:52
przez HERCIK
Witam
Ja tez o tym myslalem i jestem pewien ze jezeli kupie xedosa 9 to w nim sobie zrobie xenony bo soczewki sa takie same jak w 626 a takowe posiadam .

PostNapisane: 4 lut 2004, 07:17
przez nightcomer
Greyg napisał(a):Swiatla ksenonowe mozna montowac tylko kupine w odpowiednich zestawach. Wpasowanie ich w oryginalne klosze, moze skutkowac zatrzymaniem samochodu przez policje


zatrzymaniem do kontroli? to przecież zawsze mogą.
Nie bardzo wiem co masz na myśli, ale to oczywiście prawda, że nie jest dopuszczalne "przerabianie" klasycznych (soczewkowych też) lamp na xenony. z tego co ostatnio mi się zasłyszało, psiaki w wawie biorą za niehomo xenony papiurek pod kolor mundurku <zeby>

PostNapisane: 4 lut 2004, 08:22
przez cronos2002
Ostatnio w nocy jechał za mna samochód z xenonami (bez oślepiania) gdy mnie wyprzedził zobaczyłem ze to golf II <szok>
Od tego czasu intensywnie myśle o załozeniu xenonów do mazdy.

PostNapisane: 4 lut 2004, 20:46
przez GrzegorzSz
na oslepianie jest prostsza rada – odpowiednia folia na lusterka i [jaka?] szybe :)

PostNapisane: 4 lut 2004, 21:02
przez Morder
ja mówię o oślepianiu jadących z naprzeciwka

PostNapisane: 4 lut 2004, 21:11
przez GrzegorzSz
Ustaw dobrze swiatla – niestety ok. 70% polskich samochodow ma zle ustawione swiatla. :(

PostNapisane: 11 lut 2004, 12:42
przez HERCIK
Pisz co i jak to przerobiles bo jestem ciekaw.....?
Durzo roboty jakie koszta?

CZy mozna cos takiego wsadzic do MILENI bo do 626 to napewno bo tam sa H1 zarowki a ja w mileni mam jakies HB4 ?
I soczewki w mileni sa wieksze niz w 626

PostNapisane: 13 lut 2004, 17:13
przez SimoneuS
..

PostNapisane: 13 lut 2004, 20:37
przez HERCIK
a czy nie moglbys bardziej rozbudowac tego opisu co i jak jak podlaczyc , co podlaczyc, czym uszczelnic i wszystko co z tym zwiazane.....?
Od czego wziales przetwornice i cala reszte , ile zaplaciles , jakie zarowki , itd...?

PostNapisane: 13 lut 2004, 20:49
przez GrzegorzSz
Ja rozumiem, ze Ty SimoneuS widzisz super, ale czy sprawdziles w jakim stopniu oslepiasz innych? Co robisz ze swoim autem to Twoja sprawa, ale pamietaj, ze moze ktos wyladawac w rowie lub na drzewie przez oslepienie go.

PostNapisane: 13 lut 2004, 21:09
przez Morder
a spryskiwacze masz ?

PostNapisane: 14 lut 2004, 00:21
przez HERCIK
ale napisz jak to wszystko zrobiles od poczatku do konca....

PostNapisane: 19 lut 2004, 10:14
przez Paweł
Szkoda, ze nie zrobiles zdjec na stole. Bylby swietny material na strone do dzialu technicznego. :( :)