Problemy z kierunkowskazem – GE

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Pablo » 28 paź 2006, 15:34

Zniknął mi prawy kierunek. Po załączeniu, słychać przyspieszonie "cykanie" nie miga kontrolka od kierunkowskazu no i oba kierunki nie działają :(
Pierwsze podejrzenie – żarówki , okazało sie nietrafne. [jaka?] i przednia sprawdzone, dla pewności sprawdzona na "świecenie".
Drugie podejrzenie – bezpieczniki, te pod maską i z lewej strony kierowcy pod nogami tez sprawdzone omomierzem na wszelki wypadek, tez nic.
Co to u licha może być ? Kierunek "cyka" a błyskać nie chce :( coś sie spaliło? urwało? moze jeszcze jakis bezpiecznik?

Pomocy plis bo głupio tak bez prawego jeździć ;)
Częste mycie skraca życie.....
Obrazek

Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2005, 16:42
Posty: 219
Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6

Postprzez max » 28 paź 2006, 15:38

sprawdz czy jest masa :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Pablo » 28 paź 2006, 15:42

ale gdzie? na kierunkach sprawdzić? one zdaje sie mają po dwa kabelki a nie jeden + masa ale sprawdze czy mają przejścia
Częste mycie skraca życie.....
Obrazek

Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2005, 16:42
Posty: 219
Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6

Postprzez arizona » 20 sty 2010, 13:04

Jestem posiadaczem mx-6 od pewnego czasu. Ostatnio zdejmowalem kokpit i kierownice a po zalozeniu wszystko dziala tylko nie ma wogole kierunkowskazow. Myslalem, ze to przerywacz w awaryjnych ale wymienilem na inny i jest to samo. Jesli wy nie pomozecie to musze jechac do elektyka. Za info z gory dziekuje...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sty 2010, 12:46
Posty: 14
Skąd: ostrowiec
Auto: POMARANCZA MX-6 2,5 v6

Postprzez MazDarek » 20 sty 2010, 14:03

arizona napisał(a):Ostatnio zdejmowalem kokpit i kierownice

Wszystko dobrze podłączyłeś przy składaniu? Obstawiam, że coś nie styka przy przełączniku zespolonym przy kierownicy.
Pozdrawiam,
Darek

Kiedyś z Mazdowsza teraz na bezmaździu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 15:35
Posty: 1331
Skąd: Ząbki
Auto: Mazda Scenic II ph II :)

Postprzez Hazu » 20 sty 2010, 19:22

pewnie masa nie przykręcona/podpięta

bo kierunki sterowane są masą
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez arizona » 20 sty 2010, 19:41

o to chodzi ze ja nie skladalem tego sam a nawet nie wiem gdzie ta masa powinna byc podlaczona. trudno musze elektryka sciagnac i niech robi...
a tam gdzie sa jest sprzeglo wisza mi dwie kostki i tez nie wiem od czego sa a nie ma ich gdzie wpiac :\ ehh same problemy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sty 2010, 12:46
Posty: 14
Skąd: ostrowiec
Auto: POMARANCZA MX-6 2,5 v6

Postprzez Mysza » 21 sty 2010, 08:02

A awaryjne są?
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 16:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez arizona » 21 sty 2010, 13:38

nie ma awaryjnych rownez. wymienialem przycisk od awaryjnych i nadal jest to samo.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sty 2010, 12:46
Posty: 14
Skąd: ostrowiec
Auto: POMARANCZA MX-6 2,5 v6

Postprzez arizona » 24 sty 2010, 15:52

temat mozna zamknac – zrobione :D
_____ BYLA KIEDYS MAZDA MX-6 2,5 V6 MECHANICZNA POMARANCZA ___
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sty 2010, 12:46
Posty: 14
Skąd: ostrowiec
Auto: POMARANCZA MX-6 2,5 v6

Postprzez Hazu » 24 sty 2010, 16:13

arizona
To napisz co było powodem problemu ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez arizona » 26 sty 2010, 00:54

uwalony byl podobno jakis przekaznik... jak sie spotkam z tym elektrykiem to bede wiedzial. Dobrze ze mazda ma znow kierunki – to jest najwazniejsze
_____ BYLA KIEDYS MAZDA MX-6 2,5 V6 MECHANICZNA POMARANCZA ___
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sty 2010, 12:46
Posty: 14
Skąd: ostrowiec
Auto: POMARANCZA MX-6 2,5 v6

Postprzez czejs » 28 sty 2010, 17:11

jakis postęp w tym temacie?? Co i gdzie szukać problemu jak tylny lewy kierunkowskaz czasami działa czasami niee co mu dolega??
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez Pablo » 28 sty 2010, 17:42

U mnie przyczyną okazały się głupio poprowadzone kable i po agresywniejszych działaniach w terenie po prostu go/je oberwałem. Po naprawie jakoś to działało podczepione opaskami do ramy ale wczoraj zauważyłem ze nie mam świateł w całej lewej lampie. Pozostanie mi w końcu zrobić to porządnie, dać nowe kable w peszel i wrzucić go między pakę, a ramę, tam juz tego nic nie ruszy
Częste mycie skraca życie.....
Obrazek

Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2005, 16:42
Posty: 219
Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6

Postprzez morfi » 2 maja 2010, 17:44

u mnie problem polega na tym ze czasami lewy kierunkowskaz zanika i słychać przyspieszona prace przerywacza, prawy cały czas działa normalnie, czy ktoś wie jak to naprawić ? przeczytałem gdzieś na forum ze może być problem z masa ale gdzie i jak to sprawdzić ? <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2008, 18:37
Posty: 254 (1/0)
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 6 GJ '15
była:
Mazda 626 FP '96
Mazda 6 GY LF '03
Subaru Legacy '07 2,0

Postprzez Szyna » 2 maja 2010, 21:21

To lewy działa czy nie świeci w ogóle ? Bo jak jest przyspieszony to może być przepalona któraś żarówka jeżeli chodzi szybciej od prawego ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez morfi » 3 maja 2010, 18:53

lewy w ogóle nie działa, jak zamykam auto z pilota to migają wszystkie a jak włączę awaryjne to tylko prawa strona. ale centralny zamek mam podłączony pod inny przekaźnik ,
problem rozwiazany !! okazało sie ze przerywacz jest lekko uszkodzony , elektryk samochodowy zregenerował go i teraz wszystko jest ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2008, 18:37
Posty: 254 (1/0)
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 6 GJ '15
była:
Mazda 626 FP '96
Mazda 6 GY LF '03
Subaru Legacy '07 2,0

Postprzez Bystryyy » 8 wrz 2012, 01:44

Witam!

Co jakiś czas wyłączał mi się lewy kierunkowskaz. Gdy go wrzucam cyka dwa razy szybciej (co świadczyło by o przepaleniu żarówki chyba?). Nie działa cała lewa strona. Byłem z tym w warsztacie gdzie napisane mają na reklamie że zajmują się elektroniką całego samochodu i mechanik stwierdził że winę ponosi przełącznik świateł awaryjnych – nawet za jego pomocą lewy migacz nie działa. Wcześniej więcej działał, a jak się wyłączył to na jakiś czas i po paru kilometrach znów działał. Obecnie się obraził i od 50km nie funka więc pora coś z tym zrobić. Generalnie elektronika w aucie robiona mało profesjonalnie, głównie szkot i skręcone kable... Będę wszystko lutować i pakować w koszulki termoizolacyjne. Ewentualnie kostki. Miał ktoś podobny przypadek? Będę wdzięczny za pomoc. Będę szukał rozwiązania w źle stykającymi żarówkami za tym tematem: viewtopic.php?f=121&t=102362

Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2012, 02:27
Posty: 29
Skąd: Knurów
Auto: Mazda MX-6, 2.0 l 16/DOHC + gaz FS, 1992r.

Postprzez Paweł27 » 8 wrz 2012, 14:01

ja bym powiedział że najpierw sprawdź czy kabelek albo tam gdzie kostki są czy zaśniedziałe bo tak miałem kiedyś w stykach (kostka) w układzie wentylatora raz się włączał znowu nie ale jak wy czyściłem to do dziś jest cacy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2007, 17:32
Posty: 465
Skąd: Wałbrzych(PL)/Northeim(RFN)
Auto: MX-6

Postprzez tadziol » 9 wrz 2012, 21:34

olej ten wyłącznik awaryjnych,tylko wyciągnij przerywacz kierunkowskazów,takie szare pudełko nad pedałem sprzęgła,siedem przewodów dochodzi,FLASHER UNIT pisze na nim.otwórz,wyciągnij płytkę i przelutuj jeszcze raz punkty przekaźników.są dwa.
złóż do kupy i będzie działać <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6