Strona 1 z 1

Czy jest czujnik wstrząsowy ?

PostNapisane: 13 sty 2005, 17:18
przez hubal
czy w mazdach są czujniki wstrząsowe? jakie mają działanie? i gdzie się znajdują. Słyszałem że czujnik wstrząsowy rozłącza pompe paliwową mi pompa nie chodzi (na krótko chodzi) i myśle że to wina czujnika wstrząsowego Tylko pytanie gdzie on jest?

PostNapisane: 13 sty 2005, 19:52
przez Koval
Z tego co mi wiadomo to mazdy takiego wyłącznika nie mają, a co do pompki to nigdy nie pracuje cały czas, włącza się i wyłącza w zależności od ciśnienia w instalacji.

PostNapisane: 14 sty 2005, 12:50
przez Długi
Koval napisał(a):a co do pompki to nigdy nie pracuje cały czas, włącza się i wyłącza w zależności od ciśnienia w instalacji.


:|
A gdzie jest czujnik ciśnienia paliwa??

hubal podaj dane swojego samochodu GD, GE ?? w GD wyłącznik pompy paliwa jest w przepływomierzu więc jak będzie z nim problem nie będzie działać pompa, co znaczy na krótko?

PostNapisane: 14 sty 2005, 12:58
przez hubal
mazda GE a na krótko tzn że jak podłącze do pompy bezpośrednio plus z akumulatora to pompa zaczyna chodzić

PostNapisane: 14 sty 2005, 13:16
przez Długi
Spróbuj zewrzeć F/P do GND w złączu diagnostycznym i zobacz czy wtedy działa

PostNapisane: 14 sty 2005, 13:22
przez hubal
tak jak napisałeś to tak jest na złączu diagnostycznym opisane?

PostNapisane: 14 sty 2005, 13:37
przez Długi
tak

PostNapisane: 14 sty 2005, 21:40
przez Koval
Długi napisał(a):A gdzie jest czujnik ciśnienia paliwa??

Swoją teorię opieram na wyjaśnieniach z serwisu bosch, gdzie byłem ze swoją f-ką, czasami nie chciała się wkręcać na obroty, szukając dziury w całym wyczaiłem że pompka działa w sposób przerywany, pojechałem to sprawdzić i usłyszałem właśnie taką teorię.

PostNapisane: 15 sty 2005, 09:18
przez Długi
Koval napisał(a):
Długi napisał(a):A gdzie jest czujnik ciśnienia paliwa??

Swoją teorię opieram na wyjaśnieniach z serwisu bosch, gdzie byłem ze swoją f-ką, czasami nie chciała się wkręcać na obroty, szukając dziury w całym wyczaiłem że pompka działa w sposób przerywany, pojechałem to sprawdzić i usłyszałem właśnie taką teorię.


Mam nadzieję że nie powiedzieli tego u Gładyska?
Pompa paliwa przy pracującym silniku pracuje cały czas, a nadmiarowe paliwo jest upuszczane przez regulator ciśnienia paliwa z powrotem do zbiornika

PostNapisane: 15 sty 2005, 12:58
przez Koval
Długi napisał(a):Mam nadzieję że nie powiedzieli tego u Gładyska?

Serwis w myślenicach, a co do pompki to znaczy że w opisanym przezemnie przypadku coś jest nie tak ??

PostNapisane: 15 sty 2005, 13:56
przez Długi
Długi napisał(a):Pompa paliwa przy pracującym silniku pracuje cały czas, a nadmiarowe paliwo jest upuszczane przez regulator ciśnienia paliwa z powrotem do zbiornika