Podświetlenie przycisków nawiewów – jak wymienić żarówkę ?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez ReServeD626 » 9 sty 2005, 02:13

Słuchajta słuchajta :)
tak patrze ostatnio na mój kokpit :P i zauważyłem że mam niepodświetlone przyciski od nawiewów – 626GE ma chyba z 6 mozliwych trybów nadmuchu – nogi, szyba, nogi + szyba itd...
Ostatnio wlasnie zauważyłem ze te przyciski są niewidoczne w nocy, tzn ten zielony badz pomaranczowy pasek jest widoczny ale nie widać symbolu, czyli czy bedzie leciało na nóżki czy na buzie ;)
Chyba mam spaloną jakąś zarówkę, a moze to tak ma być?
Jezeli mam wymienić żąrówkę to pomóżcie i napiszcie mi JAKA TO JEST ŻARÓWKA jak sie tam dostać co jak i gdzie?

(zalezy mi zeby deska komponowala sie slicznie z moim NOWYM radiem :P)

dziękuję, pozdrawiam
>>> pozdrowienia z syreniego grodu <<<
...serce bije w takt V-acht :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2004, 20:25
Posty: 517
Skąd: Wawa/Ryki
Auto: A acht V acht

Postprzez voytecku » 12 sty 2005, 22:03

A jakie masz radyjko?:) Mam podobny problem. Od momentu gdy zamontowalem radio, po jakichs dwoch godzinach gasna wszystkie zaroweczki oprocz tych na suwakach. Ale tez zauwazylem, ze gdy radia nie ma (wyjmuje je) to zaroweczki i tak gasna. Moze ktos wie, jak rozwiazac ten problem?
Pozdrawiam
voytecku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez ReServeD626 » 13 sty 2005, 02:02

mi nie dziala od początku to podświetlenie :(
nie wiem jak zarowka tam jest... nie wiem jak to sie wymienia i czy sie wymiania
Jaksa, Smirnoff pomocy :)
>>> pozdrowienia z syreniego grodu <<<
...serce bije w takt V-acht :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2004, 20:25
Posty: 517
Skąd: Wawa/Ryki
Auto: A acht V acht

Postprzez Sebastian » 13 sty 2005, 13:30

Oczywiście że żarówki się wymienia. Na sówakach jest diodada a za sówakami powinny być małe żaróweczki aby się tam dostać trzeba rozebrać panel. Powodzenia
Mazda to my.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2004, 14:05
Posty: 92 (0/1)
Skąd: Minkowice Oławskie
Auto: Mazda 626 GE 2.0 Sedan 92r

Postprzez DieselFan » 7 sty 2009, 09:21

Sebastian napisał(a):Oczywiście że żarówki się wymienia. Na sówakach jest diodada a za sówakami powinny być małe żaróweczki aby się tam dostać trzeba rozebrać panel. Powodzenia

a jak to zrobić w GF? może jakaś fotorelacja? błaaaaagam... ;)
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2007, 14:37
Posty: 97
Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme

Postprzez jasiek57 » 19 sty 2009, 19:23

U mnie brak podświetlenia przycisków pod wyświetlaczem klimy.Jak się dobrać do tych .........zaróweczek i jakie tam są ? Czy ktoś to robił i wie ?
Tylko Mazda
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 19:15
Posty: 109
Skąd: Radom
Auto: 626 2.0pb ,lpg 2000r Kombi

Postprzez jasiek57 » 19 sty 2009, 19:24

Mam 626 GF z 97 – 02r.
Tylko Mazda
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 19:15
Posty: 109
Skąd: Radom
Auto: 626 2.0pb ,lpg 2000r Kombi

Postprzez thomass » 19 sty 2009, 19:49

wymienialem te diody dwa razy.to nie jest latwe.trodny dostep.trzeba wyciagnac troche do przodu cala skrzynke wymontowac z pulpitu.zciagnac pokretla.tylko te dwa okragle.i od gory probowac sie dostac.diody sa ukryte,wiec najlepiej je znalezs po kabelkach ktore beda widoczne z gory.jak je znajdziesz to malutki srubokret i powinienes je wyciagnac z gniazd ,diody znajduja sie po bokach i sa wcisniete do kokpitu nawiewu.na poczatek zarezerwuj godz.ja uczylem sie sam.dacie rade tylko troche cierpliwosci i zwinnych palcow :) powodzenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez DieselFan » 20 sty 2009, 00:11

całą skrzynkę wyjmuję bez problemu. bieda jest ze zdejmowaniem pokręteł. jedno schodzi łatwo,reszty (w tym suwaka) za cholerę nie mogę ruszyć. przyklejone czy co? a tak w ogóle-to czy te pokrętła zdejmują się ot tak po prostu czy trzeba poodczepiać te cięgna z tyłu i pokrętła razem z tymi bolczykami,na których są osadzone do przodu wypchnąć? już całkiem zgłupiałem...
ludzie drogie,pomóżcie!
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2007, 14:37
Posty: 97
Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme

Postprzez bodzioklb » 20 sty 2009, 06:58

DieselFan napisał(a):całą skrzynkę wyjmuję bez problemu. bieda jest ze zdejmowaniem pokręteł. jedno schodzi łatwo,reszty (w tym suwaka) za cholerę nie mogę ruszyć. przyklejone czy co? a tak w ogóle-to czy te pokrętła zdejmują się ot tak po prostu czy trzeba poodczepiać te cięgna z tyłu i pokrętła razem z tymi bolczykami,na których są osadzone do przodu wypchnąć? już całkiem zgłupiałem...
ludzie drogie,pomóżcie!


najpier trzeba podwazyc i wyjac "slupki" po bokach ktore maskuja sruby...

ustaw pokretla w pozycji takiej aby "wybrzuszenie" bylo poziomo – konce trzpienia w srodku -lekko scisnac -trzpien ma naciecie przez srodek a same konce po zewnetrznym obwodzie sa nieco szersze jak trzpien – musisz je scisnac aby wyszly, uwazaj jak bedziesz to robil i wyciagal bo jest tam mala kuleczka metalowa ktora ladnie tam przeskakuje w rowkach tak ze pokretlo ustawia sie we wlasciwych pozycjach, ciegien nie musisz odczepiac ale uwazaj bo lubi zeskoczyc linka od regulacji cieplo/ziomno ktora jest umocowana przy scianie grodziowej... wtedy linka chodzi razem z oslona i nie ma regulacji

suwak out/in jest nacisniety na metalowy element..po malutku po wolutko powinien zejsc – no chyba ze byl juz wczesniej zlamany i spadal to moze ktos go przykleil -wtedy pupcia blada... najpierw kup na szrocie nowy a ja bedziesz mial to ten mozesz niszczyc

wszystkie zaroweczki tam to 12V 1,2W W2x4,6 – biale z naciagnietymi zielonymi nakladkami

p.s. opis dotyczy GF/GW
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 03:20
Posty: 157 (3/2)
Skąd: KLB
Auto: Volvo V50 T5 AWD

Postprzez jasiek57 » 20 sty 2009, 12:08

Niestety, u mnie są tylko same przyciski. To klimatronik.
Tylko Mazda
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 19:15
Posty: 109
Skąd: Radom
Auto: 626 2.0pb ,lpg 2000r Kombi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6