Przewód sygnału ładowania alternatora – identyfikacja

Witam!
Zakładam takie ustrojstwo do zdalnego odpalenia silnika. Podłączyłem stacyjkę, ale utknąłem na sygnale ładowania. Do tablicy zegarów sygnał nie dochodzi. Chodzi mi o dwanaście volt, które pojawia się po uruchomieniu silnika. Takiego sygnału na żadnej z trzech wtyczek tablicy zegarów nie ma.
Czy ktoś wie, gdzie ten sygnał jest w kabinie? Bo nie chce mi się po prostu ciągnąć przewodu od alternatora. I wiem, że pod radiem jest komputer, bo widziałem setkę przewodów... ale identyfikacja tego jednego to mnie przerasta.
Zakładam takie ustrojstwo do zdalnego odpalenia silnika. Podłączyłem stacyjkę, ale utknąłem na sygnale ładowania. Do tablicy zegarów sygnał nie dochodzi. Chodzi mi o dwanaście volt, które pojawia się po uruchomieniu silnika. Takiego sygnału na żadnej z trzech wtyczek tablicy zegarów nie ma.
Czy ktoś wie, gdzie ten sygnał jest w kabinie? Bo nie chce mi się po prostu ciągnąć przewodu od alternatora. I wiem, że pod radiem jest komputer, bo widziałem setkę przewodów... ale identyfikacja tego jednego to mnie przerasta.