Strona 1 z 1

Moduł na lewym błotniku, pod akumulatorem – co to jest?

PostNapisane: 16 lis 2008, 15:26
przez delarossa
Wczoraj zauważyłem odpięty jeden z dwóch przewodów od jakiegos modułu z radiatorem umieszczonego pod akumulatorem, co to za moduł?

PostNapisane: 16 lis 2008, 16:04
przez Speed
zgaduje jesli nie masz klimy to od 2 wiatraka

PostNapisane: 16 lis 2008, 16:24
przez delarossa
mam klimę a pierwszy wiatrak jest dwuzakresowy..

PostNapisane: 16 lis 2008, 17:06
przez Speed
tzn ? bo w mojej sa dwa wiatraki po prostu

PostNapisane: 16 lis 2008, 17:16
przez delarossa
U mnie też są dwa wiatraki, duży z kostką na 4 przewody i mały z podwójną kostką, nie twierdzę że ten moduł nie jest od wentyla, być może, nie chciałem wpinac na pałę.. bo tym jak dostała jest mała rzeźba w instalacji za zderzakiem i nie byłem pewny co to za przewody.

PostNapisane: 16 lis 2008, 17:42
przez Speed
hmn... musze zerknac czy u mnie jest wpiete

PostNapisane: 17 lis 2008, 20:06
przez tadziol
delarossa napisał(a):co to za moduł?


rezystor szeregowy do świateł dziennych D.R.L :D

PostNapisane: 17 lis 2008, 22:07
przez delarossa
a jak włącz się światła dzienne? czy po wymianie reflektorów na EU ta funkcja też jest dostepna?

PostNapisane: 17 lis 2008, 22:46
przez Grzyby
delarossa napisał(a):a jak włącz się światła dzienne?

Funkcja DayLight dostępna była w 626 A-Spec (Cronosy) głównie na rynek kanadyjski.
Włącza się praktycznie sama – po zwolnieniu dzwigni ręcznego (przy włączonym zapłonie) zapalają się (połową mocy) żarówki od długich. Czyli zawsze masz światła z przodu :)


delarossa napisał(a):czy po wymianie reflektorów na EU ta funkcja też jest dostepna?

tak

PostNapisane: 17 lis 2008, 23:16
przez Grzyby
delarossa napisał(a):a jak włącz się światła dzienne?

Funkcja DayLight dostępna była w 626 A-Spec (Cronosy) głównie na rynek kanadyjski.
Włącza się praktycznie sama – po zwolnieniu dzwigni ręcznego (przy włączonym zapłonie) zapalają się (połową mocy) żarówki od długich. Czyli zawsze masz światła z przodu :)


delarossa napisał(a):czy po wymianie reflektorów na EU ta funkcja też jest dostepna?

tak

PostNapisane: 17 lis 2008, 23:27
przez tadziol
Grzyby napisał(a):po zwolnieniu dzwigni ręcznego (przy włączonym zapłonie)


raczej zapalonym silniku :D przekaźnik D.R.L.dostaje sterowanie z PCM

PostNapisane: 17 lis 2008, 23:29
przez Grzyby
tadziol napisał(a):raczej zapalonym silniku

na jedno wychodzi :P (u mnie nie musiał silnik pracować a działało – może było zepsute? <lol> )

PostNapisane: 18 lis 2008, 01:30
przez delarossa
a czy z tyłu są swiatełka wtedy? mogę na nich jeździć w dzień? policja sie nie przyczepi do tego?

PostNapisane: 18 lis 2008, 11:00
przez tadziol
nie ma z tyłu...a to czy policja się przyczepi to zależy na kogo trafisz :D

PostNapisane: 18 lis 2008, 14:09
przez Grzyby
delarossa napisał(a):policja sie nie przyczepi do tego?

jak włączysz postojówki to nie ma prawa (będziesz miał wtedy światła również z tyłu)