Strona 1 z 1
Przekładka "kierownicy" – anglik

Napisane:
26 sie 2008, 19:14
przez Bartek1986
Witam.
Piszę ten temat ponieważ chciałbym się dowiedzieć co dokładnie trzeba przełożyć i na jakie problemy można natrafić.. mając do dyspozycji europejską GE (93) bez klimy jeśli to ma jakieś znaczenie;p i angielską GE (97) z klimą?
Z góry dzięki za odpowiedzi


Napisane:
26 sie 2008, 19:28
przez Hazu
Przełożyć trzeba wszystko co jest inne łącznie z wiązkami elektrycznymi oraz scianą grodziową.
chyba niewarto w przypadku GE
i chyba już nie zarejestrujesz tego normalnie.

Napisane:
26 sie 2008, 19:41
przez Bartek1986
dzięki za odpowiedź, ale tak jak się spodziewałem. Nie pytam czy warto i czy i jak to zarejestruje bo to już moja sprawa

z zarejestrować się da jak się chce..
Jak ktoś wie to niech wymieni co dokładnie trzeba poprzedładać..
aha i jak jest rozwiązany problem maglownicy? są inne?

Napisane:
31 sie 2008, 21:38
przez m 626
Oprócz tego co napisał Hazu, to jeszcze np. reflektory,wycieraczki, fotele przednie, lusterka boczne...
Powodzenia


Napisane:
31 sie 2008, 22:51
przez waldii
Bartek1986 klima z pewnoscia jest inna,chodzi o rurki i to ustrojstwo pod kokpitem

Napisane:
2 wrz 2008, 12:25
przez arni0000
W aucie trzeba przerobić cały przód. Maglownica, końcówki, fotele, boczki, elektryka boczków, deska, elektryka deski, wspomaganie, reflektory, wycieraczki, ściana grodziowa, pedały, podszybie, nagrzewnica i cała masa drobnych rzeczy. Jesli nie masz drugiego na wzór to lepiej sobie odpuścić. Dobra przeróbka to koszt ok 4000-8000zł. Przerabianie bez posiadania wszystkich części do przekładki nieopłacalne i meczące.

Napisane:
3 wrz 2008, 00:55
przez Bartek1986
mam drugi ;p tylko właśnie się chce dobrze to tej zabawy przygotować


Napisane:
3 wrz 2008, 08:06
przez arni0000
Zacznij od rozebrania anglika do ściany grodziowej w środku oraz musisz rozebrać całe podszybie. Najlepiej zdjąć maskę. Trzeba sprawdzić co jest do przełożenia a co do przerobienia. Nie wiem jak jest w xedosie ale w mondeo było trochę roboty. Pamiętaj tylko że wiązki instalacji przekładaj w całości nie sztukuj bo później mogą być kłopoty.

Napisane:
6 wrz 2008, 20:47
przez Bartek1986
Czy w 626 GE trzeba przekładać wiązkę silnika jeśli ECU jest umieszczone centralnie pod popielniczką? Bo szczerze bym wolał zostawić..

Napisane:
6 wrz 2008, 21:12
przez Hazu
Nie wiem jak z resztą instalacji elektrycznej ale w instalacji klimatyzacji w angliku są inne kostki

Napisane:
6 wrz 2008, 23:02
przez bazakbal
misiu jakie kostki?

Napisane:
6 wrz 2008, 23:19
przez Hazu
łączące poszczególne wiązki przwodów – misiaczku.

Napisane:
16 wrz 2008, 21:01
przez ravlos
nie ma zadnych innych kostek bzdury piszecie nigdy tego nie robiliscie a sie wypowiadacie ja akurat taka mazde jakis czas temu zrobilem i napewno nie mienialem instalacji ani nie wycinalem sciany grodziowej

Napisane:
16 wrz 2008, 21:34
przez Hazu
W GE ściana grodziowa jest różna i jesli nie wymieniałeś to przerabiałeś ścianę.
A jeśli chodzi o tą instalację to wprowadziłem w błąd, zasugerowałem się tym że w xedosie po 94 r była zmina instalacji klimatyzacji.

Napisane:
17 wrz 2008, 20:46
przez Bartek1986
ravlos napisał(a):nie ma zadnych innych kostek bzdury piszecie nigdy tego nie robiliscie a sie wypowiadacie ja akurat taka mazde jakis czas temu zrobilem i napewno nie mienialem instalacji ani nie wycinalem sciany grodziowej
opisz coś więcej. Jak przebiegały prace? Jakieś problemy? Koszta?

Napisane:
21 wrz 2008, 17:32
przez ravlos
wiadomo zawsze sie to wiaze z kosztami inna belka zawieszenia ,uklad kierowniczy ,pare kabelkow trzeba wydluzyc lub skrucic ale czy to warto to? nie sadze wiem po wlasnych doswiadczeniach drugi raz bym tego nie robil

Napisane:
22 wrz 2008, 10:32
przez arni0000
Warto ale tylko w autach których w europie się nie dostanie np gto, nsx, intergra. Wiem że gto istnieje jedyny na świecie który ma kierownik po "normalne"j stronie. Warto czasami kupić zadbane np 3000GT VR4 i przerobić na Europę bo w Polsce spotkać dobre graniczy z cudem..