Strona 1 z 1

"Wariuje" wskazówka predkościomierza i źle pokazuj

PostNapisane: 14 sie 2008, 23:26
przez Uree
Witam wszystkich, wczoraj kupiłem mazde KL, wszystko jest idealne procz licznika- wskazówka drży, chaotycznie skacze i nie wskazuje wlasciwej predkosci, pokazuje za malo. Nie wiem o ile za mało ale na pewno za mało. Myślicie że to linka jest już na wykończeniu i czas na wymianę?Dzieki za odpowiedzi.

PostNapisane: 15 sie 2008, 00:32
przez bazyl wspaniały
Uree napisał(a):Myślicie że to linka jest już na wykończeniu i czas na wymianę?

tam nie ma linki, wsio na lilniczkach krokowych. może ktoś przy przebiegu grzebał (wręcz chyba pewne), uszkodził mechanizm i <dupa>
który rok i jaki przebieg auta?? zobacz czy śruby którymi przykręcona jest plastikowa obwódka wokół zegarów nie ma śladów grzebania, jak tak to ją zdejmij i to samo sprawdź na 4ch sróbach którymi przykręcone zegary. może to też być wina źle założonej taśmy przewodów co związane będzie z tym wyżej :|

Uree napisał(a):Dzieki za odpowiedzi.

no problem
napisz jeszcze w jakich okolicznościach przyrody zakupiłeś auto i od kogo. może po opisie poznamy czy to chandlarz czy ktoś tam inny

PostNapisane: 15 sie 2008, 15:22
przez Uree
Auto kupiłem przedwczoraj, dopiero co sprzedałem poprzednią Mazde 1.8 i tam bylo idealnie. Auto jest krajowe, kupiłem je od znajomego mojego dobrego kolegi (fecet lat okolo 40), miał to auto 1.5 roku, wsadził w nie kupe kasy- nowe sprzeglo, zawieszenie, wydech, uklad hamulcowy, rozrzad. Przebiegu ma 209 000 km to chyba nie jest mało ale może było wiecej:/ Nie mam pojecia czy jemu od poczatku ta wskazówka drżała, bede musial go zapytac o to. Auto na pewno miało cos kiedys robione z lewej strony, na blacharce troche sie znam wiec widzialem ze cos na pewno bylo drapniete. Jest jakas inna opcja na tą wskazówkę? Moze jakis czujnik? Zmartwilem sie troche skreconym licznikiem bo 209 tys + powiedzmy 100 tys to juz kupa...Oby nie bylo sladów majstrowania.Dodam jeszcze- Auto z roku 1994

PostNapisane: 15 sie 2008, 21:56
przez bazyl wspaniały
Uree napisał(a):209 000 km

jeżeli samochód w dobrym stanie to śmiało można powiedzieć że dopiero przed półmetkiem jego wytrzymałości, w końcu to GE ;)

Uree napisał(a):209 tys + powiedzmy 100 tys to juz kupa

jak wyżej :)

PostNapisane: 16 sie 2008, 12:44
przez Uree
Hmm przed półmetkiem piszesz, to rozumiem że bardzo wytrzymałe są te wozy? Wstawiam gaz w czwartek bo na benzynce nie ujadę;) Szczerze mówiąc to auto jest w bardzo dobrym stanie, nic nie stuka, zero korozji, silnik suchutki równo pracuje, wnętrze też zadbane. Tylko denerwuje mnie coś, już szukajka mi pomogła- spuszcze noge z gazu nieraz się zatrzymuje na 1000-1100 obr/min a nieraz normalnie 800, opisują na forum, że to przepustnica do przeczyszczenia i faktycznie podniosłem maske i recznie na tym pół łuku przesunąłem ten prowadnik i zeszły obroty. Nie umiem się zabrac za przeczyszczenie tego wiec bede musiał jakiegos mechanika odwiedzic tylko pozniej trzeba pod komputer podłączac auto żeby przywrócic ustawienia przepustnicy?

PostNapisane: 16 sie 2008, 16:45
przez Hugo
Uree napisał(a):tylko pozniej trzeba pod komputer podłączac auto żeby przywrócic ustawienia przepustnicy?
Nie.

PostNapisane: 16 sie 2008, 18:04
przez bazyl wspaniały
Uree napisał(a):Szczerze mówiąc to auto jest w bardzo dobrym stanie, nic nie stuka, zero korozji, silnik suchutki równo pracuje, wnętrze też zadbane.

cała GE :]

Uree napisał(a):Wstawiam gaz w czwartek bo na benzynce nie ujadę

jak dużo jeździsz to warto, jak 15000 rocznie to chyba nie niebardzo . ja właśnie niezawiele jedżę więc nie wsawiam. zresztą są jeszcze inne powody dla których nie wstawiam ale to już inna bajka ;)

PostNapisane: 16 sie 2008, 18:25
przez Uree
To dobrze, że nic nie trzeba po założeniu przepustnicy robic:) Założę gaz bo jeżdże dużo, poprzednią mazdą w 9 miesięcy zrobiłem 23 000km;)