Strona 1 z 1

Czarna ramka wokół licznika – jak zdemontować?

PostNapisane: 9 lip 2008, 22:07
przez jacobs
Jak mocowana jest ta czarna ramka wokół licznika? Z góry są dwie śrubki a z dołu? Zatrzaski? Jak to wyjąć? Nie chcę tego na hama ciągnąć żeby nie pourywać czegoś.

PostNapisane: 9 lip 2008, 22:10
przez Mieczyslaw
sruby masz na pewno, odkrecasz to a zatrzaski sa na pewno. ja w GFce mam 2 sruby i chyba 5 zatrzaskow

PostNapisane: 9 lip 2008, 22:21
przez waldii
jacobs napisał(a):Z góry są dwie śrubki

a nie trzy??Jak je odkrecisz to dol delikatnie podnies z milimetr do gory,wtedy ciagniesz delikatnie za gore i calosc wyskakuje.Odciagnij troche i odczep kostke od zegarka i jazda ;)

PostNapisane: 9 lip 2008, 22:23
przez jacobs
Waldii ramka wogół licznika nie ma kostki :P A licznika nie będę chyba wyciągał :P

a może... od razu bym licznik odkręcił i jedną żaróweczkę zmienił. Tylko jakie tam przychodzą?

PostNapisane: 9 lip 2008, 23:00
przez waldii
jacobs napisał(a):Waldii ramka wogół licznika nie ma kostki

aaa sorki,bo ja po lifcie mialem i tam jest zegarek razem z tym plastikiem ;)

PostNapisane: 12 lip 2008, 00:07
przez jacobs
Tego się chyba nie da wyjąć :|

PostNapisane: 12 lip 2008, 00:29
przez waldii
jacobs napisał(a):Tego się chyba nie da wyjąć

czego,tej ramki???Myslisz,ze kokpit to caly jeden odlew?? <lol>

PostNapisane: 12 lip 2008, 14:04
przez jacobs
waldii napisał(a):czego,tej ramki???

nom ;p
waldii napisał(a):Myslisz,ze kokpit to caly jeden odlew??

hahaha

PostNapisane: 15 lip 2008, 09:38
przez bazyl wspaniały
odkręć śróbki i ciągnij :P w sumie to sama wyskoczy. ja najpierw odkręciłem śrubki, później od dołu delikatnie podwarzyłem co by nie porysować i dobrze chwycić żeby łatwiej z zatrzasków ściągnąć. ta ramka jest bardzo elastyczna i nie tak łatwo ją połamać więc śmiało i bez lęku ją ciągnij. :) po wyjęciu ramki zobaczysz 4 śrubki którymi przykręcone są zegary. później tylko odczepić kostki z kablami od tyłu i już zegary na kolanach lądują. bez wyjęcia zegarów dostęp do żaróweczek jest conajmniej kłopotliwy