Strona 1 z 1

Problem z doborem lakieru

PostNapisane: 3 cze 2008, 08:45
przez jesus
Witam

historia się powtarza muszę dorobić lakier NU MAZDY – tym razem na elementach z blachy – i niestety jak to zwykle bywa nie da się go dorobić !!! – mam pytanie jaka firma posiada dobrą recepturę na lakier NU ??

FAKTY :
lakier NU wtystępuje w 2 barwach ... bardziej różowo-malinowy (żarówa – może to błęd fabryki jakiś pigment siada – taki ja posiadam) oraz bardziej czarwony ceglasty i z większą domieszką żółtego !!! (mało mazd NU widziałem w takim kolorze chyba że były całe lakierowane).

teraz mój problem -- ja chce mieć tą 1 wersjie czyli malina-róż – bardziej żarówiasty ... co zrobić – gdzie dobrać ?

ps. dobierałem w firmie CSV – oni mają lakiery R-M ... niby wyższa półka ale recepture na mazde NU mają własnie tylko tą czerwono-ceglastą.

PostNapisane: 3 cze 2008, 09:27
przez jacobs
Nie mogą dobrać ci lakieru na podstawie klapki wlewu paliwa? U mnie tak robili i wyszedł prawie taki sam.

PostNapisane: 3 cze 2008, 09:36
przez jesus
moja klapka paliwa jest w kolorze Nu ale w akrylu --- mój NU jest w bazie+bezbarwny czyli zupełnie inaczej sie mienić bedzie zwłaszcza że teoretycznie do bezbarwnego jest dodany buraczkowy pigment

PostNapisane: 4 cze 2008, 09:14
przez arni0000
pomaluj całe auto inaczej wyjdzie kicha. Jest taka jeszcze opcja ze zawieziesz im element na którym jest ten lakier w oryginale wtedy muszą dobrać ci taki jak chcesz. Ja malowałem xedosa lakierem i-vat jakość średnia ale wyszło nieźle koszt dwóch litrów z bezbarwnym utwardzaczem itp. (komplet) to ok 450zł. Malowałem sam

PostNapisane: 4 cze 2008, 12:41
przez Radek89
Mogę ci coś podpowiedziec w temacie bo akurat malowałem niedawno u siebie zderzak.

ZA pierwszym razem zamówiłem lakiej ( J4 ) i dostałem lakier który nawet nie był zbliżony do mojego, było podobny jedynie w tym że był czerwony i tyle – nawet nie był to metallic ;/;/

Zadzwoniłem do mieszalni gdzie zamawialem lakier i pan powiedział mi ze czasem ciężko jest dobrać lakier bez żadnej podstawy i kazał mi wysłać klapke albo powiedział że zwróci pieniązki. Wysłałem klapkę i po kilku dniach miałem lakier dosłownie identyczny z tym jaki mam na aucie i powiem szczerze że to podstawa sukcesu, bo jak lakier jest dobrze dobrany to nie ma się co martwić wszystko wyjdzie idealnie. Moja rada taka :

jeśli już masz taki lakier na aucie to wyslij im jakąkolwiek część lakieru, nawet mały odprysk a dobiorą ci idealnie i tanio.

mieszalnia to HAYA Nowa sól ogłaszają się na allegro z różnymi lakierami i są naprawdę w 100 % uczciwi i dobrzy.

PostNapisane: 4 cze 2008, 12:54
przez jacobs
jesus napisał(a):mój NU jest w bazie+bezbarwny

czyli miałeś już cały samochód malowany?

PostNapisane: 7 cze 2008, 12:31
przez jesus
nie miałem lakierowanego całego – taki kolor wylazł z fabryki

PostNapisane: 7 cze 2008, 13:35
przez jacobs
hmm, ja też mam NU i myślałem że on był tylko w akrylu... Jak to sprawdzić?