Strona 1 z 1

Czasami mruga kontrolka O/D OFF – Co to??

PostNapisane: 17 cze 2007, 14:51
przez Bodek
Witam. Problem dotyczy migającej kontrolki O/D OFF. Przy małej prędkości – mruga. Podczas jużtroche szybszej jazdy gaśnie. Nie wiem czy dobrze rozumuje, ale mały guzik na lewarku służy do wyłączania i włączania nadbiegu. Jeżeli wyłącze nadbieg to zaświeci mi się O/D OFF. Ale nadbieg dalej działa!! Czy to prawidłowe zachowanie. Pytam bo mam znikome doświadczenie z automatem, a takim teraz jeżdże.

Dzięi, Pozdrawiam !!!!

PostNapisane: 17 cze 2007, 15:20
przez qbass
Akumulator jest dobrze naładowany? Może jest padnięty i altek nie daje rady ładować...?
Jeśli jest ok, to winy szukałbym w szczotkach lub regulatorze.
Napięcie ładowania powinno wynosić od 13.8 do 14.4 V

PostNapisane: 17 cze 2007, 23:51
przez Bodek
Miałem okazjęzałożyć nowy akumulator i dalej nic. Śieci dalej. Dopiero przy ok. 5000 obr/min lekko przygasa. Jak się dobrać do szczotek??? Może to One !!!

PostNapisane: 18 cze 2007, 09:55
przez -Pit-
nie chce zle wrozyc ale to moga byc pierwsze objawy zblizajacego sie zgonu skrzyni, tymbardziej ze te montowane w cronosach maja zla opinie.

PostNapisane: 18 cze 2007, 12:30
przez Bodek
Co w tym przypadku radzicie?? Szukać już nowej – używanej ?? Jesli macie może jakieś namiary na dobrą skrzynię to bardzo bym prosił!!:):)

PostNapisane: 18 cze 2007, 15:19
przez -Pit-
zawiez do zakladu ktory robi takie skrzynie niech najpierw ja dokladnie zdiagnozuja poki jeszcze sie nie rozpadla :) a z predkosciomierzem masz wszystko w porzadku ? czasem bywa tez tak ze kontrolka mruga i swiruje jednoczesnie predkosciomierz bo kabel od czujnika ma gdzies zle przejscie albo styk jest zasniedzialy.

a najlepiej zewrzyj odpowiednie piny w zlaczu diagnostycznym, niech wyswietli kody bledow. (zarowno silnika jak i skrzyni biegow)

PostNapisane: 19 cze 2007, 00:21
przez Bodek
Dzięki PIT. Najchętniej poprosiłbym Cię o wytłumaczenie pokolei jak to się robi, ale nie chcę Ci zawracać głowy. Obrotościomierz nie wiem czy świruje, ale jak dodam lekko gazu to wskoczy na 2000 obr/min, potrzyma chwile, a potem spada już na jakieś 900. Może masz jakiś dobry link jak zewrzeć te styki i jak sięsczytuje kody błędów, a później co one oznaczają. Nie siedze dobrze w temacie.

Pozdrawiam !!!!

PostNapisane: 19 cze 2007, 07:23
przez qbass
Bodek napisał(a): Może masz jakiś dobry link jak zewrzeć te styki i jak sięsczytuje kody błędów, a później co one oznaczają. Nie siedze dobrze w temacie.

http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd :]