Padly zegary – bezpiecznik?

Po wyczyszczeniu komputera chcialem sprawdzic kody bledow, wiec uzylem mojego magicznego zlutowanego opornika i diodki, wszystko podlaczylem, przekrecam kluczyk... i nic, zadnych sygnalow. Na odpalonym silniku to samo, dioda nawet nie mrugnela. Zgasilem silnik, odpalilem znowu, tylko ze tym razem... przestaly sie swiecic wszystkie kontrolki przy KOEO, jest zupelnie ciemno; po uruchomieniu silnika nie dzialaja tez zegary (predkosciomierz ani obrotomierz, nie wiem jak z temperatura silnika bo go nie nagrzewalem), stoja rowniez liczniki kilometrow. Jedyne co dziala na calej desce to podswietlanie po wlaczeniu swiatel
Mam nadzieje, ze to poszedl jakis bezpiecznik... Jeden fuse box jest obok akumulatora pod maska, drugi w nogach kierowcy – gdzie moge szukac bezpiecznikow odpowiedzialnych za zegary?
Inna sprawa, ze obrotomierz u mnie w wozie zawsze byl uszkodzony, dosc mocno zawyzal wskazania. Chcialem kupic nowy i go przelozyc, ale mam pytanie – czy ma znaczenie z jakiego samochodu pochodzi licznik? Czy wymontowany z 626 GE FS bedzie pasowal i funkcjonowal prawidlowo u mnie (KL)?
I ostatnia rzecz, zupelnie uboczna – przy okazji musze kupic tez nowy zbiorniczek spryskiwaczy z pompka, bo moj jest pekniety – czy wszystkie 626 i MX6 GE maja takie same zbiorniczki?
Mam nadzieje, ze to poszedl jakis bezpiecznik... Jeden fuse box jest obok akumulatora pod maska, drugi w nogach kierowcy – gdzie moge szukac bezpiecznikow odpowiedzialnych za zegary?
Inna sprawa, ze obrotomierz u mnie w wozie zawsze byl uszkodzony, dosc mocno zawyzal wskazania. Chcialem kupic nowy i go przelozyc, ale mam pytanie – czy ma znaczenie z jakiego samochodu pochodzi licznik? Czy wymontowany z 626 GE FS bedzie pasowal i funkcjonowal prawidlowo u mnie (KL)?
I ostatnia rzecz, zupelnie uboczna – przy okazji musze kupic tez nowy zbiorniczek spryskiwaczy z pompka, bo moj jest pekniety – czy wszystkie 626 i MX6 GE maja takie same zbiorniczki?