Strona 1 z 1

Wymiana lusterka i licznika

PostNapisane: 9 maja 2006, 23:08
przez kalosz
witam !!!
mam taki problem, kupilem mazde cronos 2,5V6 wersje z USA i ma ona popekane lewe lusterko, zas silniczek dziala, znalazlem kolesia ktory ma do sprzedania taka obudowe, ale nie wiem czy w wersji USA luterka zew. nie mialy troszke innego ksztaltu, mozecie mi jakos pomoc ???

druga sprawa ktora mnie denerwuje to licznik ktory jest w mph i km
jesli kupie licznik od innej mazdy to bedzie OK ???
czy sa jakies roznice miedzy tymi licznikami (w USA chyba byly dodatkowe cuda na desce jak check engine itd)

PostNapisane: 9 maja 2006, 23:17
przez Grzyby
źle nazwałeś temat, ale zaraz poprawię

Lusterka w Cronosie są inne niż w europejczyku – są stałe, nie składają się. Jeżeli lusterko które znalazłeś nie jest składane to jest właśnie od Cronosa.

Co do licznika to nie wiem.
Masz skrzynię manualną czy automat?


Uzupełnij profil o miasto i model samochodu.

PostNapisane: 9 maja 2006, 23:45
przez kalosz
skrzynie mam manualna
a moze jakis pomysl na przerobienie tych zegarow (jesli chodzi o tarcze to sie troche boje uszkodzenia wskazowki)

PostNapisane: 9 maja 2006, 23:50
przez Grzyby
a co ci w nich przeszkadza?
nie rozumiem <glupek2>

PostNapisane: 10 maja 2006, 08:34
przez kalosz
no chcialbym je zmnienic i jakos podswietlic, jak sie uda to nie tylko diody zmienie ale cale tarcze swiecace wstwie :) pozyjemy zobaczymy

PostNapisane: 10 maja 2006, 15:15
przez Puhcio
Zegary J-Spec od A-spec różnią się m.in. kontorlką chceck enigne. Jak bardzo musisz, to znajdź licznik od 626 i zmien sama tarcze (lub cały wskaźnik) prędkościomierza.

Też nie wiem co Ci w tym przeszkadza :P

PostNapisane: 10 maja 2006, 15:24
przez Pajko
Załuż sobie tarcze indiglo , no ale zapomnialem ze przeszkadzaja Ci "Mile" , ja mialem w km/h a zmienilem na kp/h (niestety nie byli indiglo z km/h)

PostNapisane: 10 maja 2006, 15:26
przez Grzyby
Pajko – popracuj no, kochany moderatorze nad ortografią bo się będą z ciebie śmiać (a modowi nie wypada).
Pajko napisał(a):Załuż

wcześniej "przegłób"

PostNapisane: 10 maja 2006, 17:27
przez kalosz
tarcze indiglo ?? jak one wygladaja?? jesli dobry efekt to "MPH" zniose :) ostatnio myslalem o tarczach LUMINESCENCYJNYCH podobno super efekt, moze ktos z Was juz je przetestowal ??

PostNapisane: 10 maja 2006, 17:33
przez Puhcio
To jest to samo :P

Znajdź sobie auto Pajko w galerii i zobacz jak to wygląda.

PostNapisane: 10 maja 2006, 18:02
przez kalosz
Hmmm... sprawa warta przemyslenia tych zegarwo jednak moze sie skusze na te zegary idiglo :) gdzie mozna takie dostac?? czy to droga inwestycja ?? zaraz po weekendzie zmieniam rozrzad+napinacz+rolki (tylko jeszcze dokladnie nie wiem jakiej firmy ale najbiedniej to 1000zl poleci) :(

zachcialo mi sie 2,5V6
mam nadzieje ze sie odwdzieczy piekna dynamika ;)

PostNapisane: 10 maja 2006, 18:14
przez Grzyby
co do rozrządu to poszukaj na forum – niedawno było opisywane.
Jedno jest pewne – tutaj nie ma co oszczędzać.
A o indiglo jest chyba w tuningu