Strona 1 z 1

Układ paliwowy – jak jest zbudowany??

PostNapisane: 24 lut 2006, 16:20
przez jacobs
No to zaczne od początku. Ojciec miał mnie do budy zawieść poszedł do garażu wystawił madzie, no i jak zamykał garaż to zgasła :(. Stała wtedy krzywo od strony kierowcy niżej. Zapalić sie nie dało, to wypchneliśmy na równy teren, no i zapaliła. To szybko do orlenu i do pełna :]. No i tu rodzi sie moje pytanie. Jak jest zbudowany zbiornik, z której strony jest pompka i jakie są tam komory. Miłe widziany jakiś schemat :P
EDIT:
poprawiłem :]

PostNapisane: 24 lut 2006, 16:27
przez Grzyby
jacobs242 – popraw szybko temat bo wywalę :]

PostNapisane: 24 lut 2006, 17:28
przez Waluś
jacobs242 napisał(a):której strony jest pompka i jakie są tam komory

niemalże centralnie, Komora jest jedna otaczająca pompe paliwa i czujnik rezerwy taka powiedzmy 10 na 20 cm z dwoma otworami przy samym dnie.
Pływak paliwa chodzi poza tą komorą, a więc genetalnie w "zbiorniku właściwym" poprzecznie do kierunku jazdy o ile pamiętam :)

PostNapisane: 25 lut 2006, 11:34
przez jacobs
wally, czyli jak jest mało paliwa to trzeba uważać żeby sie nie przechylić w żadną strone?? Najlepiej mieć dużo paliwa :]

PostNapisane: 25 lut 2006, 12:28
przez qlesh
Ja ostatnio.. majac juz 750 km od tankowania gdy ruszyłem ze skrzyzowania poczulem takie przyhamowanie, szybko wrzucilem II i juz wiedzialem ze w baku jest resztka. 200 m dalej byla stacja, w baku zostalo 3 litry paliwa (tzn weszło 57l). Wydaje mi sie wiec ze pompa paliwa musi byc z przodu zbiornika. Myle sie?