Strona 1 z 1
Nie działający zegarek

Napisane:
16 lut 2006, 15:49
przez mikro2
Witam
Zepsułem coś tylko nie wiem dokładnie co , podczas zakładania alarmu do mojej mazdy coś zrobiłem nie tak ponieważ zegarek nie świeci i dotego inaczej zachowuje się sterowanie włączaniem i wyłączaniem radia ze stayjki tzn. gdy było sprawne po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki radio automatycznie się wyłączało teraz tak nie jest i dodatkowo nie świeci się zegarek ?
Alarm dziła sprawnie , czy ktoś może mi poradzić co mogłem uszkodzić ?
Za wszystkie rady serdecznie dziękuje .

Napisane:
16 lut 2006, 16:28
przez bajer0
Kabelkologia niestety
Do kostki od radia idzie czerwony kabelek. Zolty powinien non stop pokazywac +12 (pamiec radia) czerwony zas powinien rowniez dawac +12 gdy do stacyjki wlozony jest klucz.Sprawdz jak to u Ciebie wyglada


Napisane:
17 lut 2006, 12:36
przez mikro2
Witam
Dziękuje za porady , zegar juz działa i wszystko działa prawidłowo , pomogło przeglądnięcie bezpieczników , które jak się okazało były dobre ?
Jednak po zakończonym przeglądzie w jakiś dziwny sposób zegar zaczął działać ?
Pozdrawiam wszystkich .

Napisane:
17 lut 2006, 14:37
przez Pajko
Zegarek jest z piety z elektryczymi lusterkami i czasami ludi uwalic ten bezpiecznik , ja juz nei raz tak mialem np jak wlasnie robilem przy alarmie albo przy radiu .

Napisane:
20 lut 2006, 09:26
przez mikro2
Witam
Mam pytanie odnośnie odcięcia pompy paliwa w moim comprexie , chciałbym rozłączać pompe paliwa za pomocą przekaźnika , tylko nie wiem gdzie szukać przewodu który odpowiada za zasilanie jej , a może jest inne miejsce które mógłbym tym przekaźnikiem sterowanym z centralki alarmu odciąć i wten sposób zabezpieczyć auto ?
Narazie przewód który ma odpowiadać za sterowanie przekaźnikiem jest podciągnięty w okolice bezpieczników pod maską i zastanawiam się jak to zrobić najlepuej .
Za wszelkie propozycje będe wdzięczny .

Napisane:
20 lut 2006, 11:14
przez bajer0
rozłącz kabel czarno/biało/czerwony znajdujacy sie w skrzynce przekazikow(komora silnika) – zasilający elektrozawór pompy paliwa


Napisane:
22 lut 2006, 01:11
przez Globy
mikro2 napisał(a):Dziękuje za porady , zegar juz działa i wszystko działa prawidłowo , pomogło przeglądnięcie bezpieczników , które jak się okazało były dobre ?
U mnie podobnie w poprzedniej BG, wywala bezpiecznik Room – na oko wyglada OK i czasami pomaga zwykly "reset".

Napisane:
21 mar 2006, 21:01
przez cobra
Witam. Jestem nowicjuszem wiec na razie wiecej czytam niz się wypowiadam. Jednak mam pytanko: czy mój zegarek zachowuje sie normalnie (mazde GE kupiłem jak miała dwa lata – i już tak było – a teraz ma 9). Jak nie właczę świateł głównych to zegarek świeci jasniej, gdy włączę światła to jasność zegarka blednie. W nocy to nic bo jest i tak widoczny ale w dzień...

Napisane:
1 cze 2006, 10:59
przez Grzesio
U mnie też tak jest z podświetleniem zegraka i ponoć to normalne pytałem kiedyś na forum

Napisane:
1 cze 2006, 15:36
przez xANDy
cobra napisał(a): Jak nie właczę świateł głównych to zegarek świeci jasniej, gdy włączę światła to jasność zegarka blednie
Teoretycznie jest tak, że zegarek ma dwa podświetlenia (napięcia sterujące). Jedno – włączone podświetlenie przy wyłączonych światłach (pełne napięcie), drugie – przy włączonych światłach otrzymuje napięcie sterowane z regulatora jasności podświetlenia. I jest zależne od jasności podświetlenia wszystkich innych zegarów i przełączników.

Napisane:
4 cze 2006, 19:46
przez cwaniaq
cobra napisał(a):Jak nie właczę świateł głównych to zegarek świeci jasniej, gdy włączę światła to jasność zegarka blednie.
To chyba normalne, u mnie w 323f też tak jest, że troszkę światło robi się ciemniejsze.
Dzieje się to także jak np włącze ogrzewanie tylniej szyby (podobno dużo ciągnie) to licznik słabiej świeci, ale to jest niezauważalne, tylko w chwili przełączania widać, że coś się dzieje. Więc raczej to jest normalne.

Napisane:
6 cze 2006, 12:03
przez Briareos
Hyhy... zegarek się ściemnia nie od nadmiernego poboru prądu, ale celowo. Projektanci przyjęli po prostu że świateł używa się głównie w nocy, a wtedy jasno świecący wyświetlacz dawałby za bardzo po oczach i dekoncentrował. Oczywiście rozsądniej byłoby dopasować jasność zegara do poziomu oświetlenia w kabinie, ale tak było prościej i taniej.