Długi napisał(a):Sorki
faktycznie przyzwyczajenie ze starego PROBE, tam ACCEL = SET
GE SET=COAST, ACCEL = RESUME
Dokładnie jest tak jak piszesz. Dzisiaj jeździłem i specjalnie pobawiłem się tempomatem. Nacisnięcie ACCEL absolutnie nic nie wnosi do tempomatu o ile wczesniej nie ustawimy prędkości przyciskiem SET. Tak więc trzeba się trzymac takiej kolejności:
1) Włączyc przycisk Cruise CTRL na desce rozdzielczej (zapali się pomarańczowy "pasek-kontrolka" na wspomnianym przycisku.
2) Osiągnąwszy satysfakcjonującą nas prędkość nacisnąć przycisk SET/COAST, co spowoduje zapamiętanie prędkości przez kompa i zaświecenie zielonego napisu po prawej stronie tacho "CRUISE"
3) Teraz sobie możemy naciskać SET/COAST lub ACCEL/RESUME do bólu. Pierwszym z nich spowodujemy przymykanie przepustnicy i zwalnianie samochodu, drugim wręcz przeciwnie. Jesli np przyspieszymy przy wyprzedzaniu, to poprzez RESUME możemy powrócić po wyprzedzeniu kogoś tam do wcześniejszej prędkości. Po naciśnięciu hamulca ustawienie jest kasowane a kontrolka-zielony napis CRUISE gaśnie.
Pozdro
Smirnoff
PS
Tak więc Sebastian jeżeli świeci się pomaranczowa kontrolka w przycisku oraz zielony napis CRUISE na tacho, to tempomat powinien działać, jesli nie działa, znaczy się coś jest skopane. Jeśli natomiast nie świeci się zielony napis na tacho, to nie masz zadanej prędkości i nie zadziała choćby nie wiem co, doputy, dopóki nie ustawisz prędkosci przyciskiem SET.