Strona 1 z 1

Jak zdiagnozować brak napięcia na pompie paliwa – immobilize

PostNapisane: 7 lut 2006, 14:28
przez mikee
Witam!

Jest zimno, ręce grabieją a ja muszę dostać się do pompy... tyle że nie pamiętam gdzie jest ;–) Tzn. pod kanapą tylnią jest wskaźnik poziomu paliwa, a sama pompa jest....? No i gdzie jest ten nieszczęsny przekaźnik pompy!!!?
Szukam tego bo: nie zapala, iskra jest, nie ma prawdopodobnie zasilania na pompie... I nie wiem czy nie ma bo a) przekźnik padł, b) immobilizer odcina... czy może jednak jest a c) pompa padła... Raz mi się już coś z nią działo – wyjeli w warsztacie (nie było mnie przy tym więc dlatego nie kojarze gdzie jest) i... nie działała, ale ktoś wpadł na genialny pomysł i podłączył ją odwrotnie – do + dał – ... i ruszyła, po podłaczeniu prawidłowym DZIAŁAŁA!!! tak jakby się zacięła po prostu... i działała tak przez ostatni rok....
No ale koniec tych wywodów. Pomóżcie i odpowiedzcie mi na moje pytania :) z góry dzięki!

PostNapisane: 7 lut 2006, 16:37
przez Grzyby
Że zacytuję moda z 323.
"Taki duży chłopak, tak długo na forum a nie wie jak poprawnie nazwać temat?"
mikee – popraw temat zgodnie z regulaminem zanim wywalę do kosza.

PostNapisane: 24 cze 2006, 13:02
przez Gość
Hej Mikee, sluchaj... mam DOKŁADNIE ten sam problem... pewnie już go rozwiązałęś... mółbyś odpowiedzieć na pytania które wcześniej postawiłeś?
wielkie dzięki
pozdrawiam

PostNapisane: 14 wrz 2006, 09:42
przez mikee
Problem rozwiązano w warsztacie. To była pompa paliwa. O dziwo działała, ale miała już nieszczelności czy coś innego, co powodowało że niby pracowała, pluła paliwem, ale ciśnienie było za małe i wracało zamiast być wstrzykiwane do silnika. Rozwiązanie – wymiana pompy. pozdrawiam

PostNapisane: 18 wrz 2006, 12:42
przez brunobsd
Mialem podobny problem:
Gosc ktory ponoc super sie znal wymienil mi pompa (w modelu Cronos trzeba sciagac zbiornik paliwa).
Po 2 tygodniach te same objawy (iskra jest, ale pompa nie chodzi) – pojechalem tym trazem do aso w szczecinie i okazalo sie ze immobiliser mial 2 odciecia (na rozrusznik i wlasnei na pompe). Po zmostkowaniu przekaznika w immobiliserze wszystko gra. Kostka na ktorej sprawdzalismy napiecie dla pompki u mnei byla z lewej strony z tylu (kabelek wychodzil gdzies z bagaznika), jak sie troche podniesie samochod albo wsliznie pod spod to powinno byc ja widac.
Pozdrawiam uczciwych mechanikow (zwlaszcza w Szalejowie)....