skowal napisał(a):... slyszalem ze okablowanie powinno byc juz przeciagniete czy to prawda ?
Nie. Glowna wiazka jest identyczna, ale wiazka w drzwiach i przednich slupkach jest okrojona. Na 99% nie ma tez przekaznika... jesli wystepuje jako oddzielny w ukladzie.
Hm... Spojrzalem w schemat, bo pisalem raczej porownujac moje doswiadczenia z Corolla. Wyglada na to, ze nie ma przekaznika i zasilanie idzie bezposrednio przez stacyjke (?). W slupkach jest doprowadzona glowna wiazka... co jest dziwne, bo u mnie nie ma w tych kostkach wszystkich przewodow... Rozlacz wiec kostke w slupku i zobacz, czy od strony slupka, w gniezdzie znajduje sie pelne okablowanie... Jesli nie, to uwazam ze robi sie dosc pracochlonnie i skomplikowanie.
W slupku kierowcy powinny byc wyprowadzone koncowki:
– dwie (G/W i W/Y) w dolnym rzedzie (PP)
– dwie (L/W i Y/W) pierwsze od gory w kolumnie prawej (LT)
– trzy (B/R, G/Y i W/R) kolejne liczac od prawej strony, w czwartym rzedzie od gory (PT i wspolna reszta)
Kody kolorow sa na stronie klubowej w dziale "Obslugi".