Strona 1 z 1

Montaż alarmu CYKLOP 626 GE

PostNapisane: 14 wrz 2005, 15:55
przez skowal
Witam
probuje podlaczyc alarm CYKLOP do mazdy 626 1.8i GE '92-97 i w/g postu http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13158 wszystko OK poza jedna rzecza:

cyt. "Spinamy razem kable zasilające (+12) centralki alarmowej, centralki dodatkowych czujników i centralki centralnego zamku, montujemy na nim bezpiecznik 20A i podłączamy, najlepiej bezpośrednio do akumulatora. Masy również spinamy razem i tym razem już bez bezpiecznika podpinamy je do metalowego elementu samochodu (n.p. dowolnej śruby pod deską rozdzielczą) "

w instrukcji mozntazu alarmu te 2 kabelki pradowe pisza aby podlaczyc do kierunkow, co mam robic bo zglupialem (jezeli mam robic w/g postu to jak mam podlaczyc alarm pod kierunki bo w poscie nic nie wspomniano o kierunkach ?)


pozdr.
SKowal

PostNapisane: 14 wrz 2005, 16:05
przez bajer0
troszke nie rozumiem.... to co pisalem to dwa kable zasilajace do alarmu... bez nich alarm nie zadziala


to co ty piszesz, to kable, ktore nalezy podlaczyc pod swiatla, lub kierunkowskazy, aby po wlaczeniu, wylaczeniu, lub aktywacji alarmu mrugaly....

ja u siebie podlaczylem bardzo łopatoligocznie.... rozebralem kolumne kierownicy, miernikiem sprawdzilem ktore kable odpowiedzialne sa za kierunkowskazy i juz....

PostNapisane: 14 wrz 2005, 22:20
przez skowal
zrobielm w/g instrukcji montazowej i alarm mi dziala razem z centralnym ale juz nie zdazylem z podlaczeniem do kierunkowskazow i z tego wszystkiego zapomnialem podpiac pod czujnik otawrcia bagaznika.

Wiesz moze gdzie powinienem sie wpiac (czy tez na tym samym gniezdzie – wiazce gdzie czujnik otwarcia drzwi ?)

Jezeli chodzi o kierunki to czy nie lepiej bylo by podlaczyc pod awaryjne ?? nie wiem czy tak mozna, jezeli nie to powiedz mi czy latwo sie dostac do kolumny kierowniczej. Chcialbym jak naj mniej czasu spedzic przy szukaniu.

PostNapisane: 14 wrz 2005, 22:39
przez bajer0
Jezeli chodzi o kierunki to czy nie lepiej bylo by podlaczyc pod awaryjne nie wiem czy tak mozna, jezeli nie to powiedz mi czy latwo sie dostac do kolumny kierowniczej. Chcialbym jak naj mniej czasu spedzic przy szukaniu.

powiem szczerze, ze ja mialem problem z awaryjnymi... najwidoczniej u mnie dzialalo na zamkniecie masy...
rozbierz plastikowa oslone kolumny, pomierz miernikiem i heya ;)

niestety lepiej Ci nie pomoge, gdyz nie znam tego modelu

PostNapisane: 15 wrz 2005, 09:46
przez skowal
Sa trzy sposoby na podlaczenie kierunkow pod alarm

1 – wpiac sie prosto do lamp kierunkow (malo estetyczne)
2 – wpiac sie do wiazki przy bezpiecznikach (chyba to jest mozliwe)
3 – tak jak mowi bajer0 wpiac sie do przelacznikow w kolumnie kierowniczej

teraz pytanie ktory sposob bylby najszybszy, pewniejszy i najprostszy ?

dzisiaj pogoda jest kiepawa a zroboty wracam o 16.00 wiec duzo czasu nie bede mial daltego tak przynudzam :)

PostNapisane: 16 wrz 2005, 22:54
przez wicekk
Ja preferuje wpinanie sie w postojowki, szybko i profesjonalnie wyglada ale kazdy lubi co innego.
W bezpiecznikach nie szukaj kierunkowskazow bo ich tam nie ma, najprosciej bedzie tak jak radzi bajer0

PostNapisane: 17 wrz 2005, 17:01
przez skowal
mam problem z czujnikiem bagaznika,
otoz odszukalem miernikiem kabelek na wiazce ktory odpowiedzialny jest za ten czujnik (to jest ten sam co do czujnika drzwi) ale mimo otwarcia bagaznika alarm sie nie zalacza

po dotknieciu jednym koncem masy a drugim do tego kabelka i wcisnieciu czujnika w bagazniku masa ginie wiec nie rozumiem tego dlaczego alarm sie nie zalacza

zmarnowalem ponad 4 godziny, niechce ciagnac dodatkowego czujnka chcialbym wykorzystac ten ktory jest Wiecie czemu tak sie dzieje ?