Sterownik centralnego zamka – gdzie go szukac 626 GE
Każdy orginalny centralny zamek ma skrzynkę rozdzielacza centralnego zamka ,czy może ktoś wie gdzie ona się znajduje ? Jest to mi potrzebne żeby zamontować sterownik centralnego zakma aby móc otwierać samochód przy użyciu pilota .jeśli sam to zamontuje to zapłace tylko za sterownik + piloty tj. ok. 100 zł. fachowiec jedyne 250 zł.POMOCY.
-
eurogran
W moje starej GC zlokalizowalem go na slupku przed przednimi prawymi drzwiami. Przy prawej nodze pasazera. Udala mi sie ta sztuka przy pomocy nosa. Leciutko sie zaczal palic
Moze w pozniejszych tez tam jest.
Moze w pozniejszych tez tam jest.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
centralny zamek czyli przekaznik door look znajduje sie po prawej stronie przy dzwiach pasarzera obok dywanika kolor zielony lub czarny wtyczka bodajze 6 pinowa
- Od: 8 mar 2005, 20:35
- Posty: 4
- Skąd: Szczecin
- Auto: mazda 3
To ja sie podlacze pod pytanie. Tez jestem zainteresowany tematem, gosc ktory to zakalda powiedzial mi, ze trzeba by najpierw sprawdzic, czy w drzwiach kierowcy jest silownik. Mowi,ze spotkal sie juz kilka razy z takim rozwiazaniem w japoncach, ze u kierowcy silownika nie bylo i trzeba bylo dokladac. Jak to jest w GE? Czy zadanie sprowadza sie tylko do podlaczenia sterowania, czy trzeba jeszcze silownik dodawac?
- Od: 12 maja 2004, 21:00
- Posty: 959
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GE / 626 GF / PF 125p '75
do piotrka
jezeli chodzi o siłownik to w dzwiach w modelu 626 GE występuje i steruje przez przekaznik pozostałymi drzwiami wraz z zamkiem klapy. nie potrzebujesz dostawiac dopinasz poprostu do przekaznika door looka kable zmienny – zawykanie otwietranie
i powinno działac
jezeli chodzi o siłownik to w dzwiach w modelu 626 GE występuje i steruje przez przekaznik pozostałymi drzwiami wraz z zamkiem klapy. nie potrzebujesz dostawiac dopinasz poprostu do przekaznika door looka kable zmienny – zawykanie otwietranie
i powinno działac
- Od: 8 mar 2005, 20:35
- Posty: 4
- Skąd: Szczecin
- Auto: mazda 3
Co wy piszecie o jakichs przekaznikach?! Kolega eurogran chyba pisze ze chodzi mu o 626 GE a tam nie ma zadnych przekaznikow sterujacych, czy slyszycie jak pracuja przy zamykaniu/otwieraniu? nie bo ich nie ma, slychac tylko silowniki.
Sterownik w 626 GE znajduje sie z lewej strony nog kierowcy tuz za bezpiecznikami, taki dlugawy modul a w nim rowniez uklad odp. za czasowe wygaszanie podswietlania stacyjki, zamka w drzwiach z zewnatrz oraz ten bipeer przypominajacy o swiatalch przy wylaczonej stacyjce. Centralny jest sterowany (–) i jest dosyc ciezko to znalesc, jezeli ktos zainteresowany to moge podac kolory tych 2 przewodow.
to ciekawe co zamyka drzwi kierowcy zamykajac drzwi pasazera lub tylnej klapy, maly ludek?
Bez urazy ale powiedz mu zeby zaczal sprzedawac gazety w kiosku:)
Sterownik w 626 GE znajduje sie z lewej strony nog kierowcy tuz za bezpiecznikami, taki dlugawy modul a w nim rowniez uklad odp. za czasowe wygaszanie podswietlania stacyjki, zamka w drzwiach z zewnatrz oraz ten bipeer przypominajacy o swiatalch przy wylaczonej stacyjce. Centralny jest sterowany (–) i jest dosyc ciezko to znalesc, jezeli ktos zainteresowany to moge podac kolory tych 2 przewodow.
Piotrek napisał(a):gosc ktory to zakalda powiedzial mi, ze trzeba by najpierw sprawdzic, czy w drzwiach kierowcy jest silownik.
to ciekawe co zamyka drzwi kierowcy zamykajac drzwi pasazera lub tylnej klapy, maly ludek?
Bez urazy ale powiedz mu zeby zaczal sprzedawac gazety w kiosku:)
- Od: 5 gru 2004, 22:43
- Posty: 106
- Skąd: Tarnowskie Gory
- Auto: Mazda 626 1.8 16V
gosc ktory to zakalda powiedzial mi, ze trzeba by najpierw sprawdzic, czy w drzwiach kierowcy jest silownik.
to ciekawe co zamyka drzwi kierowcy zamykajac drzwi pasazera lub tylnej klapy, maly ludek?
Bez urazy ale powiedz mu zeby zaczal sprzedawac gazety w kiosku:)
Faktycznie...ale ja jestem glupi, ze na to nie wpadlem, hihi
Swoja droga, to gosc zawolal za zrobienie sterowania 250zl
- Od: 12 maja 2004, 21:00
- Posty: 959
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GE / 626 GF / PF 125p '75
Modul tak jak pisalem wyzej znajduje sie za bezpiecznikami (szary modul o nazwie NALDEC), tzn:
Odkrecamy bezpieczniki nasadowym kluczykiem nr.10 oraz wyzej, krzyzakowa srubke, odpinamy wszystkie kostki w okolo i wyciagamy na zewnatrz.
Z tylu sa 3 kostki, dwie z przodu (szeroka i waska) i za nimi waska 20pinowa kostka, o nia wlasnie chodzi.
Przewody do niej:
(zamykanie) przewod zielono-pomaranczowy-pomaranczowe kropki
(otwieranie) przewod fioletowy-pomaranczowe kropki
Gdyby komus nie pasowaly przewody podaje numery stykow odp. za otwieranie/zamykanie zamkow, lecz do tego potrzeba bedzie wyjac szary modul (dwa zatrzaski po bokach) i rozebrac go (zatrzaski dookola modulu)(chodzi oczywiscie o modul NALDEC)
Wchodzi do niego 20pinowa kostka CN2
zamykanie- pin 2b
otwieranie- pin 2d
I na koniec zeby nie bylo placzu to radze sie zaznajomic z alarmem oraz pomierzyc sygnaly na jego wyjsciu.
Zeby kogos nie pokusilo podlaczyc tam (+) bo sterownik "pojdzie z dymem"
Zamkami w miejscu ktorym podaje mozemy sterowac tylko minusem.
Odkrecamy bezpieczniki nasadowym kluczykiem nr.10 oraz wyzej, krzyzakowa srubke, odpinamy wszystkie kostki w okolo i wyciagamy na zewnatrz.
Z tylu sa 3 kostki, dwie z przodu (szeroka i waska) i za nimi waska 20pinowa kostka, o nia wlasnie chodzi.
Przewody do niej:
(zamykanie) przewod zielono-pomaranczowy-pomaranczowe kropki
(otwieranie) przewod fioletowy-pomaranczowe kropki
Gdyby komus nie pasowaly przewody podaje numery stykow odp. za otwieranie/zamykanie zamkow, lecz do tego potrzeba bedzie wyjac szary modul (dwa zatrzaski po bokach) i rozebrac go (zatrzaski dookola modulu)(chodzi oczywiscie o modul NALDEC)
Wchodzi do niego 20pinowa kostka CN2
zamykanie- pin 2b
otwieranie- pin 2d
I na koniec zeby nie bylo placzu to radze sie zaznajomic z alarmem oraz pomierzyc sygnaly na jego wyjsciu.
Zeby kogos nie pokusilo podlaczyc tam (+) bo sterownik "pojdzie z dymem"
Zamkami w miejscu ktorym podaje mozemy sterowac tylko minusem.
- Od: 5 gru 2004, 22:43
- Posty: 106
- Skąd: Tarnowskie Gory
- Auto: Mazda 626 1.8 16V
No wlasnie czy ktos wie gdzie znajduje sie skrzynka rozdzielcza centralnego zamka w mx-6? Tez chodzi mi o podlanczenie samego sterownika z pilototem. I mam jeszcze jeden
problem. Centralny zamek funkcojnuje tylko gdy otwiera sie kluczem przez bagaznik. Wszystko sie otwiera i zamyka. Ale jak otwiera sie normalnie przez drzwi od kierowcy lub pasazera otwieieraja sie tylko jedne drzwi. I jeszcze nie dzialaja mi lusterka elektryczne, ale pewnie to nie ma zwiazq
problem. Centralny zamek funkcojnuje tylko gdy otwiera sie kluczem przez bagaznik. Wszystko sie otwiera i zamyka. Ale jak otwiera sie normalnie przez drzwi od kierowcy lub pasazera otwieieraja sie tylko jedne drzwi. I jeszcze nie dzialaja mi lusterka elektryczne, ale pewnie to nie ma zwiazq
-
mizz
wicekk napisał(a):Modul tak jak pisalem wyzej znajduje sie za bezpiecznikami (szary modul o nazwie NALDEC), tzn:
Odkrecamy bezpieczniki nasadowym kluczykiem nr.10 oraz wyzej, krzyzakowa srubke, odpinamy wszystkie kostki w okolo i wyciagamy na zewnatrz.
Dziekuję, to się nazywa fachowe podejście do tematu!!
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
wicekk
Właśnie chce podłączyć prosty alarm z pilotem do sterowania centr. zam.
Uprzejme pytanie do ciebie:
Wydaje mi się , że najprosciej jest wpiąć się w tylnej klapie każdy zamek ma czujnik sterujący 3 pinowy.
Zauważyłem, że sterowanie jest tak jak piszesz masą jeden otiera drugi zamyka,
Czy można się z centralką podłączyć bezpośrednio do tego czujnika ?
Do czego jest ten trzeci pin na czujniku ? Czy odgrywa jakąś rolę ?
Prosze o szybką odpowidź jesli to mozliwe, chce jutro kupić jakiś alarm i wszystko zgrąc 626 GE 95.
Pozdrawiam.
Właśnie chce podłączyć prosty alarm z pilotem do sterowania centr. zam.
Uprzejme pytanie do ciebie:
Wydaje mi się , że najprosciej jest wpiąć się w tylnej klapie każdy zamek ma czujnik sterujący 3 pinowy.
Zauważyłem, że sterowanie jest tak jak piszesz masą jeden otiera drugi zamyka,
Czy można się z centralką podłączyć bezpośrednio do tego czujnika ?
Do czego jest ten trzeci pin na czujniku ? Czy odgrywa jakąś rolę ?
Prosze o szybką odpowidź jesli to mozliwe, chce jutro kupić jakiś alarm i wszystko zgrąc 626 GE 95.
Pozdrawiam.
SYMPATYK
- Od: 15 lis 2004, 10:28
- Posty: 47
- Skąd: Warszawa -Bielany
- Auto: MAZDA 626: 1,8 GE, 95r
moja MAzda miała wbudowany sterownik CZ i z niego korzystałem. Dodałem tylko dodatkowy sterownik i przekaznik. Planujesz zrezygnowac zupełnie z istniejacego sterownika? Moze i da sie sprobowac tak jak piszesz – choc trzeba by poprpbowac wtedy miernikiem. Tzn odpiałbym istniejacy sterownik i tam poszukał obwodu siłownika i obwodu sterujacego. Trudno mi dac jednoznaczne wskazowki – musisz po prostu pokombinowac
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Dopiero dzisiaj wrocilem.
Nie, tam sie nie wepniesz, zreszta blizej bys mial z drzw kierowcy lub pasazera bo wszystkie drzwi zamykane z kluczykykiem maja silowniki master ale zasada przelaczania stanow jest co najmniej dziwna, przy probie podlaczenia pamietam ze udalo mi sie tylko bodajze tylko zamykac a z otwieraniem to byla dziwna sprawa, pewnie i tez mozna ale trzeba kombinowac na przekaznikach, najlepiej jak sie wepniesz tak jak pisalem wczesniej, do modulu NALDEC.
Nie, tam sie nie wepniesz, zreszta blizej bys mial z drzw kierowcy lub pasazera bo wszystkie drzwi zamykane z kluczykykiem maja silowniki master ale zasada przelaczania stanow jest co najmniej dziwna, przy probie podlaczenia pamietam ze udalo mi sie tylko bodajze tylko zamykac a z otwieraniem to byla dziwna sprawa, pewnie i tez mozna ale trzeba kombinowac na przekaznikach, najlepiej jak sie wepniesz tak jak pisalem wczesniej, do modulu NALDEC.
- Od: 5 gru 2004, 22:43
- Posty: 106
- Skąd: Tarnowskie Gory
- Auto: Mazda 626 1.8 16V
Panowie czegoś tu nierozumiem nie badałem tego dokładnie ale powiedzcie mi zatem od czego jest szara skrzynka z napisem door look znajdująca sie po prawej stronie obok wentylatora na słupku drzwiowym w GE bo u mnie jest coś takiego i wydaje mi się że tam sie ma podiąć sterownik pilotem centralnego zamka.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Podpiąć sie możesz wszędzie tam gdzie masz dostęp do kabelków dających impuls na sterownik. Jeśli nie widaomo gdzie jest centralka a na początku nie wiedziałem, to tam było najłatwiej, łatwiej niż do drzwi, to wszystko.
Oczywiście tak jak u mnie przekaźnik i centralka jest w tym modelu po prawej stronie ale np u mnie jest w kolorze żółtym, dalej u kolegi wiccka centralka jest z kolei jest za bezpiecznikami po lewej, zresztą po paru informacjach na forum na pewniaka tam jej szukałem ale wystarczy się wsłuchać i słychać gdzie jest cykanie z przekaźnika.
Oczywiście tak jak u mnie przekaźnik i centralka jest w tym modelu po prawej stronie ale np u mnie jest w kolorze żółtym, dalej u kolegi wiccka centralka jest z kolei jest za bezpiecznikami po lewej, zresztą po paru informacjach na forum na pewniaka tam jej szukałem ale wystarczy się wsłuchać i słychać gdzie jest cykanie z przekaźnika.
SYMPATYK
- Od: 15 lis 2004, 10:28
- Posty: 47
- Skąd: Warszawa -Bielany
- Auto: MAZDA 626: 1,8 GE, 95r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6