Strona 1 z 1

Specyfikacje wyposażenia

PostNapisane: 16 wrz 2005, 16:14
przez noizex
wie któś gdzie moge dorwać kompletny spis i opis modeli 626?? z podanymi pojemnościami ,datami,prod, rodzajem nadwozia itp...

PostNapisane: 16 wrz 2005, 18:08
przez Paweł
Patrzyles na stronie klubowej?

PostNapisane: 16 wrz 2005, 22:21
przez noizex
no oczywiście tylko mam cronosa '93 2.0 i na boku mam logo LX więc troche jestem zagubiony bo LX z tego co wyczytałem w danych tech. an stronie klubu jest tylko kombi td i 1.8i

PostNapisane: 17 wrz 2005, 00:33
przez Grzyby
Jak zostaniesz klubowiczem :D to będziesz mógł sobie ściągnąć z działu Projekty i organizacja klubu, np. prospekt Cronosa z listą wyposażenia i dowiesz się co które oznaczenie oznacza :]
A na razie powiem ci tyle, że Cronos to tylko i wyłącznie sedan montowany był w zakładach Forda we FlatRock z dwoma wersjami silnikowymi 2.0 i 2.5l z automatem i manualem.
W twoim przypadku oznacza to że posiadasz model 626 Cronos GE (nadwozie) FS (silnik 2.0)
Daty produkcji identycznie jak dla europejskiej siostry 92-97.

Napisz jakie masz wyposażenie to powiem ci jaką masz wersję.
P.S. Ja też mam Cronosa

PostNapisane: 17 wrz 2005, 01:15
przez Paweł
mariusz.grzyb napisał(a):Napisz jakie masz wyposażenie to powiem ci jaką masz wersję.

Zdaje sie, ze LX. ;) Czyli "topowa" dwulitrowka. Mniam. :D

PostNapisane: 17 wrz 2005, 01:43
przez Grzyby
To tak jak i mój Cronosik :D :D
Tylko że ja mam ori dodatki w postaci spoilera z tyłu i osłony szyberdachu :P

PostNapisane: 18 wrz 2005, 18:11
przez noizex
dodatki... zabardzo nie wiem o jakie chodzi.. szybrdachu nie mam , podobno jest to wersja amerykańska ,[jaka?] tablica rej. jest kwadratowa, skrzynia automat,klimatyzacja,opcja swing, no i elektronika

PostNapisane: 18 wrz 2005, 18:13
przez noizex
o co chodzi z tą "topową"dwulitrówką ? co w niej topowego???

mariusz nie tylko mamy kronosy podobne, ja też mam dwie madzie – żone i auto :)

PostNapisane: 18 wrz 2005, 18:27
przez Paweł
noizex napisał(a):o co chodzi z tą "topową"dwulitrówką ? co w niej topowego?

Topowa specyfikacja dla silnika 2.0. Welur, elektryczne szybki i lusterka, centralny, klimatyzacja, abs, radio. Detale z listy wyposazenia. Wyzej, to juz tylko ES (KL only). W pozniejszych rocznikach dodali druga poduszke i model LX-V6.

PostNapisane: 18 wrz 2005, 18:47
przez Grzyby
noizex, to teraz uzupełnij sobie swój opis. Nie będziesz już bezimienny <lol> <lol> <lol>
Z dodatków to pewnie masz jeszcze tempomat, co do ABSu tco_tm to możliwe że noizex nie ma – ja też nie mam. Montowali w standardzie chyba od 94 albo 95, w pierwszych modelach nie było. Z różnic w stosunku do EUR to na pewno hamulce tył. U mnie są bębny a w EUR zawsze były tarcze. No i ja mam manuala na szczęście. Z ciekawostek to pewnie dzięki temu manualowi stała w kanadyjskim salonie do 95 roku (2 lata) zanim została kupiona.
Noizex co jest u ciebie?

A co do żon i samochodów to nieźle dobrane :P
Musimy się na jakimś zlocie spiknąć.

PostNapisane: 18 wrz 2005, 19:02
przez noizex
tak mam tempomat a ABS .. hmmm musze sprawdzić mam książke oryginalną po angielsku i musze ją dokładniej przejżeć.. chociaż nie wiem czy tam są takie rzeczy zaznaczone ( nie wydaje mi sie) , jak sie uda to zdjęcia powrzaucam tylko musze ją troszke doprowadzić do porządku po ostatnim właścicielu! <killer> auto super, jedyne czego sie boję to skrzyni , nie wiem.. jakoś niezbyt pozytywne opinie maja automaty w naszym kraju. zastanawiam się czy nie sprzedać jej za 2 lata i nie kupić manualnej.. ale to jeszcze sporo czasu..

co do żon to rzeczywiście ciekawie wyszło :D

PostNapisane: 18 wrz 2005, 19:07
przez Paweł
noizex napisał(a):a ABS .. hmmm

To akurat byla mozliwa opcja.

noizex napisał(a):jakoś niezbyt pozytywne opinie maja automaty w naszym kraju

To, ze w "naszym kraju" maja opinie malo pozytywne jest chyba wynikiem ogolnego ciemnogrodu... niestety.

Z drugiej strony CD4E to chyba najbardziej zawodna (nie mylic z najgorsza) skrzynia jaka kiedykolwiek wyprodukowano. Obawiam sie, ze mozesz spotkac sie z powaznymi problemami w ciagu tych "tylko dwoch lat"... :)

PostNapisane: 18 wrz 2005, 19:12
przez Grzyby
Rzuć okiem noizex na tył. Jak masz bębny to nie masz ABSu. A w zasadzie to powinieneś mieć kontrolkę ABS jak go masz.

PostNapisane: 19 wrz 2005, 13:21
przez noizex
tco żartujesz nie? tzn że każdy kto ma 626 w automacie ma cochwile ze skrzynia poważne problemy? a tak w ogóle "poważne" tzn. jakie? jakie usterki i jakie sumy masz na myśłi? i nieda sie nic zapobiec żeby nie mieć poważnych usterek???????????? niewierze zabardzo...

PostNapisane: 19 wrz 2005, 14:04
przez xlink
noizex napisał(a):i nieda sie nic zapobiec żeby nie mieć poważnych usterek???????????? niewierze zabardzo...


jezdzic autobusem :D
sa ludzie ktorym nigdy nic sie nie popsulo w Polonezie, ale nie znaczy ze Polonezy sa malo awaryjne – tak samo odwrotnie – sa ludzie ktorzy maja Toyki ktore sie sypia jak malo co
osobiscie nie lubie generalizowania w sprawie aut – chyba ze rzeczywiscie 75%+ tych skrzyn sie rozlatuje ( albo inaczej odchodzi )

PostNapisane: 19 wrz 2005, 15:08
przez no_name
ja mam cronosa w automacie i tylko raz mialem problem ze skrzynia (poszly zebatki) teraz madzia ma 10 lat i chodzi wszystko rewelacyjnie.
PS. ja mam cronosa w wersji LX 2.5 V6

PostNapisane: 19 wrz 2005, 15:57
przez Paweł
no_name napisał(a):poszly zebatki

Przekladania planetarna? Jedna z najdrozszych czesci. <lol>

Ale nagminnosc klopotow dotyczy raczej CD4E niz GF4A-EL, czyli samochodow z silnikami 2.0.

no_name napisał(a):ja mam cronosa w wersji LX 2.5 V6

Jak na KL, to jakis low-end. :P ;)

PostNapisane: 19 wrz 2005, 17:24
przez no_name
tco_tm napisał(a):Jak na KL, to jakis low-end.

ten low-end i tak lepiej wyglada niz e34 bez skory
mam full opcje bez skory (zreszta o to chodzilo, zeby nie bylo skory)
tco_tm napisał(a):Przekladania planetarna? Jedna z najdrozszych czesci

zebatki 4 tysiace zl kosztowala wymiana