Strona 1 z 2

Jak rozebrać reflektor ?

PostNapisane: 4 wrz 2005, 16:47
przez noizex
cześć
da rade zdjąć "szybke" z przedniego reflektora jakoś? nie chodzi mi o wymiane żarówek tylko zdjęcie samej przedniej przezroczystej obudowy nie wyjmując całej lampy.

PostNapisane: 4 wrz 2005, 16:47
przez noizex
aha mam mazde 626 '93

PostNapisane: 4 wrz 2005, 21:49
przez Martinek
a poco <lol>

PostNapisane: 4 wrz 2005, 22:44
przez Grzyby
a jakie masz reflektory?
Oryginalne USA (całe z kierunkiem) czy przeróbki EUR?
Bo z tego co zobaczyłem u siebie (mam EUR) to raczej nie da rady zrobić takiej operacji.
No chyba że po prostu nie wiem jak :D

PostNapisane: 4 wrz 2005, 23:02
przez xlink
ja sie do takiej operacji przymierzam ( nie mialem czasu w weekend ) wiec jak juz bedziesz zdejmowal, to powiedz na co uwazac :)

PostNapisane: 6 wrz 2005, 20:31
przez Martinek
ja wlasnie oddalem dzis swoje do regeneracji wiec jak chcesz moge sie goscia zapytac tylko powiedz jaki model to sie dowiem jak bede odbieral

PostNapisane: 6 wrz 2005, 22:21
przez JACU626
Uzupełnij profil!!!!

PostNapisane: 6 wrz 2005, 22:25
przez nemi
JACU626 napisał(a):Uzupełnij profil!!

I poraw temat. Co znaczy "reflektor"? Gdybyś napisał "Czy da się zdjąć szkło reflektora na samochodzie?" Podtytuł: "626 GE" to coś by to znaczyło.

PostNapisane: 6 wrz 2005, 23:43
przez Paweł
Szklo zdjac sie da, ale najpierw trzeba wyjac caly reflektor. :)

Klej lepiej puszcza pod dzialaniem ciepla.

PostNapisane: 7 wrz 2005, 15:02
przez noizex
yhy więc są klejone? myślałem że jakaś śrubeczka i po kłopocie.... :| a ja mam wersje podobno amerykańską...

PostNapisane: 7 wrz 2005, 15:19
przez Paweł
To teraz powiedz, po co chcesz zdejmowac szkla, a dokladnie rzecz biorac plastiki?

PostNapisane: 8 wrz 2005, 14:09
przez noizex
ponieważ po kupnie auta zauważyłem że w jednej z lamp są jakieś zabrudzenia" niewiem z kąd tam sie to wzieło..." i gdzieniegdzie są małe odpryski na tym srebrnym "lakierze?" którym wyłożony jest reflektor w środku.

PostNapisane: 8 wrz 2005, 14:47
przez Grzyby
Jak masz odpryski na odbłyśniku to sam raczej nic nie zdziałasz.
Może regeneracja ??
Albo wymiana całości.
noizex napisał(a):ja mam wersje podobno amerykańską...

Pisałem jak wyglądają lampy amerykańskie – jest to jedna całość z kierunkowskazem. Dosyć łatwo to sprawdzić podnosząc maskę :P

PostNapisane: 15 wrz 2005, 20:01
przez mtaranti
Da rade zdjąć i wyczyścic. Swiatła 2 razy lepsze. Robiłem to praktycznie.
Potrzeba we dwie osoby i robi sie to na goraco tzn( tak do 60-70 stopni) trzeba podgrzewać spoine szkła z lampą. 9Najlepiej opalarka elektryczna ale delikatnie aby nie pekło szkło z różnicy temperatury!)
Baaaardzo delikatna robotal, na cały dzień. Ale efekt satysfakcjonuje.
pytania na gg.

PostNapisane: 15 wrz 2005, 20:45
przez Paweł
mtaranti napisał(a):ale delikatnie aby nie pekło szkło z różnicy temperatury

W cronosie (jak i praktycznie kazdym amerykanskim samochodzie z tego okresu) szklo reflektora jest plastikowe.

PostNapisane: 11 gru 2006, 05:16
przez romano626
Witam
Mam pytanie bo w swoim samochodzie (cronos 626 ) posiadam plastikowe reflektory zespolone razem z kierunkowskazem ( czyli wersja usa ) są dosyć zużyte i poobijane i słabo świecą wiec mam zamiar je wymienić na nowe , czy wersja eu szklana z oddzielnym kierunkowskazem będzie pasowała ?? czy ktoś z grupowiczów dokonywał takiej przeróbki widziałem w dobrej cenie na allegro reflektory depo i z tego co słyszałem nie odbiegają jakością od oryginalnych
pozdrawiam ALL

PostNapisane: 11 gru 2006, 06:13
przez Paweł
Nie bedzie pasowala, ale nie jest to operacja niewykonalna. Przerobki lub wymiany wymaga glownie wzmocnienie przednie, mocowania kierunkowskazow. Reflektory depo powinny nazywac sie dupo, albo jeszcze lepiej gowno.

regeneracja

PostNapisane: 11 gru 2006, 08:13
przez toms
Martinek napisał(a):ja wlasnie oddalem dzis swoje do regeneracji wiec jak chcesz moge sie goscia zapytac tylko powiedz jaki model to sie dowiem jak bede odbieral
Poproszę o podpowiedz na czym polega regeneracja twoich reflektorów. Gdzie i za ile w wawie

PostNapisane: 15 gru 2006, 03:01
przez romano626
to niech kolega @tco_tm powie co w nich jest takiego złego ??

PostNapisane: 15 gru 2006, 22:13
przez Paweł
romano626 napisał(a):niech kolega @tco_tm powie co w nich jest takiego złego pytajnik

Jakosc wykonania?? Nie spelniaja swojej roli?? Po prostu jest to tandeta, ktora zle swieci i czesto nie pasuje w oryginalne miejsce montazowe. Jedyna ich zaleta jest chyba krotki czas biodegradacji, bo w ogolnym rozliczeniu cena jest watpliwie atrakcyjna – chyba, ze auto idzie na sprzedaz.