Strona 1 z 2

Jak zdjąć dolne listwy przy drzwiach ? 626 GE

PostNapisane: 12 lut 2008, 23:48
przez Gib
Witam, nie mogłem znaleźć nic w tym temacie, do rzeczy.
Troszke mi zaczynają gnić doły drzwi (14 lat w polsce robi swoje) narazie od wewnątrz ale mysle że za jakieś 2 lata może byc na wylot. Moja mazda ma takie gumy na spodach drzwi i zastanawiam się jak one są przymocowane bo przed renowacją chciałbym je jakoś zdjąć nie niszcząc ich.

spinki

PostNapisane: 13 lut 2008, 09:36
przez glock
To samo mialem u siebie.Demontaz jest bardzo prosty i bez probkemu sobie z nim poradzisz.Rob to ostroznie i z wyczuciem,musisz najpierw delikatnie odpiac spinki.Listwa wtedy schodzi bez problemu.Przy montazu musisz zlozyc calosc,czyli zamontowac spinki do listwy i przypiac tak zmontowana listwe do drzwi......powodzenia :D

PostNapisane: 15 lut 2008, 15:36
przez Gib
niestety na tym zimnie to tylko połamałem te spinki 3 z 4 :( jakoś sobie postaram się bez nich poradzić tymczasem małe foto co się dzieje z drzwiami, to już chyba jeden z ostatnich dzwonków.
Obrazek

PostNapisane: 15 lut 2008, 15:44
przez Grzyby
Chyba nie widziały nigdy konserwacji skoro tak wyglądają ....

Btw. proszę o zmianę rozmiaru foty na 800x600

PostNapisane: 15 lut 2008, 17:13
przez Gib
mam nadzieje że już dobrze z tą fotką. pewnie i nie widziały konserwacji sporo ziemi było pod tą gumą więc sie nawet nie dziwie, wogóle drzwi pasażera wyglądają najgorzej, powgniatane, zgnite, zamek ciężko chodzi, ogranicznik otwarcia działał tak że ledwo się dało otworzyć drzwi, a i prowadnica szyb chyba do przeczyszczenia. Pozostałe drzwi są w miarę OK. Jakies sugestie co z tymi zrobic?

PostNapisane: 16 lut 2008, 01:24
przez Pajko
To w mojej Ge nawet tak zle nie wygladalo to , jak bedziesz mial jakis patent na te zaczepy daj znac bo moje tez pourywane sa

PostNapisane: 16 lut 2008, 10:16
przez Gib
no cóż spróbuje to zrobić jak najbardziej kompleksowo tylko niech się ciut cieplej zrobi, a w razie czego kupie nowe drzwi no bo co zrobić...spawać tego się nieda.

PAJKO:
Te gumy trzymają się bez zaczepów czy zdjąłeś.

PostNapisane: 16 lut 2008, 11:39
przez Pajko
Gibsong ja mam zdjete bo auto jest w trakcie reanimacji blacharsko/lakierniczej

PostNapisane: 16 lut 2008, 17:36
przez glock
Nie Masz sie nad czym zastanawic......wymiana!

PostNapisane: 16 lut 2008, 19:18
przez Gib
musi troche poczekac bo ledwo budżet gazowy jestem w stanie ogarnąć a jeszcze przegub do wymiany czeka. Czy wszystkie drzwi będą pasowały? Bo Cronosy chyba nie miały tych gum. A wersje późniejsze różnią się czymś?

PostNapisane: 17 lut 2008, 11:21
przez oblivion
tu chyba szkoda roboty, chyba że sam sobie dasz radę i lubisz się bawić. na allegro używane drzwi za parędziesiąt pln, a jak dobrze poszperać to i kolor znajdziesz...

PostNapisane: 17 lut 2008, 21:10
przez klub3
Panowie,bez paniki. To jest rdza powierzchowna. Zedrzeć do żywego szczotką na wiertarce,pomalować Hemmereitem i będzie spokój na 2-3lata. Miałem to samo. Przez otwory radzę wpuścić jakiegoś smaru do wnętrza drzwi. Jedne drzwi zrobiłem Hemmereitem a drugie Epoxy Brunoxem. Hemmereit jest o wiele lepszy.

PostNapisane: 18 lut 2008, 08:56
przez oblivion
mój wuj polecał swojego czasu olej silnikowy do wewnątrz, może być zużyty po wymianie.

PostNapisane: 18 lut 2008, 21:17
przez glock
Jesli chcesz miec wiecznie tluste plamy na karoseri,to wlej olej....bez sensu,stara metoda z lat komuny.Konserwacja maluchow i duzych fiatow.... <killer>

PostNapisane: 18 lut 2008, 21:34
przez Gib
jak narazie to padły dwa sposoby, wymiana drzwi które wcale nie kosztują kilkadziesiat złotych tylko do 250. no i hammerite, przyznam się wam ze w brunoxa za bardzo też nie wierzę bo one były zaraz po kupieniu czyszczone papierem i właśnie nałożona jedna warstwa tego dziadostwa. czekam na jakies inne porpozycje zabezpieczenia, wymienic zawsze można tylko nie zawsze na to jest hajs.

PostNapisane: 19 lut 2008, 07:48
przez oblivion
sprostowanie – wuj polecał olej silnikowy do konserwacji ale podwozia ;) a tam tłuste plamy mogą być...

PostNapisane: 19 lut 2008, 12:06
przez glock
W Warszawie gosc ma do sprzedania takie drzwi za 120zl,kompletne.Kupowalem od niego inne czesci i mozna jeszcze sie z nim potargowac.Np.przeplywke B577 sprzedal mi za 150zl-bardzo dobra cena.
Ale jak poszukasz na allegro to znajdziesz nawet w kolorze.

PostNapisane: 19 lut 2008, 20:10
przez Gib
pewnie że wole w kolorze, nie sądze żeby się dało tak polakierować żeby nie było sladu, lakier ma juz 14 lat.

PostNapisane: 20 lut 2008, 10:57
przez Globy
Dokladnie, jak pogrzebiesz, to znajdziesz w dobrej cenie i czasami pewniejsze niz wlasnoreczne wskrzeszanie dziurawej blachy.

Gibsong napisał(a):Bo Cronosy chyba nie miały tych gum

Mialy wszystkie wersje, w Cronosach tylko bedzie musial zdemontowac ramke.

PostNapisane: 20 lut 2008, 21:24
przez Gib
nie chce ich wskrzeszać tylko zakamuflować agonie (nie zgon). A w tzw. międzyczasie poszukam sobie drzwi pod kolorek, apropo gdzie znaleźć kod lakieru ja mam taki dość ciemny turkus.