Problem z ogrzewaniem, węże jeden gorący drugi letni, odpowietrzenie nic nie dało, nie mam za bardzo możliwości narazie dobierać się do nagrzewnicy, więc wyczytałem gdzieś na forum że winny może być też suwak, suwak ciepło zimno steruje silnieczkiem na całej lini, mam tylko jedno pytanie, czy steruje wszystkim, mianowicie, od strony pasażera widać jak silniczek steruje dwoma 'cykami', wideo:
http://www.youtube.com/watch?v=uJr0eU9d ... e=youtu.be
a od strony kierowcy, są takie same dwa 'cyki' ale w ogóle nic nimi nie steruje, pytanie czy nie powinny być tak samo sterowane jak od strony pasażera?
http://www.youtube.com/watch?v=wSuZEy8- ... e=youtu.be
sterowanie ogrzewaniem, czy działa poprawnie? (video)
Strona 1 z 1
spróbuj najpierw przepłukać nagrzewnicę (wodą z octem)-bo jej wymiana wiąże się z demontażem deski
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
maniek070 napisał(a):Nie wiem czy jest sens to jeszcze raz przepłukiwać, przepłukiwałem wodą pod ciśnieniem, poźniej powietrzem, generalnie żadne syfy nie wylatywały
Bo to ma się najpierw rozpuscić a dopiero pózniej wylecieć.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Moim zdaniem szkoda twojej roboty z płukaniem . Ten typ oryginalnej nagrzewnicy tak ma że jak się za kamieni to już tylko wymiana . Przechodziłem to samo u siebie , płukania różnymi środkami i nic rezultaty były marne. Lepiej zainwestować 100zł w nową
http://allegro.pl/nagrzewnica-mazda-626 ... 38528.html parę godz. swojej pracy a efekt super .Węże muszą być oba gorące przy nagrzewnicy.

- Od: 1 cze 2010, 19:11
- Posty: 50
- Skąd: ZWOLEŃ
- Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT
Osobiście uważam że jak by była zakamieniona wąż powrotny miał by podobną temp. jak zasilający poniewasz sprawność jej była by znikoma. Tutaj nagrzewnica odbiera ciepło, tylko jest jego za mało dostarczane, kuku może być gdzie indziej.
- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
jak masz LPG to pewnie masz trójniki tuż przy nagrzewnicy. i zapewne odejścia do nagrzewnicy masz prostopadle do lini prostego przepływu płynu, stąd może być spadek sprawności nagrzewnicy, bo płyn płynie sobie bez oporów do parownika (w większej ilości niż do nagrzewnicy). ale pomotałem
Spróbuj podłączyć węże szeregowo, aby płyn płynął najpierw przez nagrzewnicę, a później przez parownik.
Daj znać jakie to przyniosło rezulaty.
Spróbuj podłączyć węże szeregowo, aby płyn płynął najpierw przez nagrzewnicę, a później przez parownik.
Daj znać jakie to przyniosło rezulaty.
Panowie mam podobny problem w swojej 626 1,8 nie grzeje tak jak powinna jak przyłożyłem rękę na węże od nagrzewnicy to były tak ledwo ciepłe jeden bardziej od drugiego ale na moje oko za słabo ciepłe w czym może tkwić problem słabego ogrzewania ja obstawiam że to wina termostatu a Wy jak myślicie?
(auto zalane płynem i porządnie odpowietrzone)
(auto zalane płynem i porządnie odpowietrzone)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6