Drgania na kierownicy i lewarku skrzyni biegów podczas postoju

Witam
Mazda 626 – 1997. Mam problem jak w temacie. Podczas postoju odczuwalne są drgania kierownicy i lewarka skrzyni biegów. Obroty stabilne – nic się w tym temacie złego nie dzieje. Silnik to benzyna 1.8 90KM.
Czasami w drgania są wprawiane też inne elementy, np. ostatnio zaczął momentami dobiegać hałas spod maski, okazało się, że jakieś drgania przenosiły się na wlew (zbiorniczek?) płynu do spryskiwaczy i w momencie kiedy trzymałem ten wlew ręką drgania ustawały.
Mazda ma przebieg 159 tys km. (na 95% oryginalny).
Poduszki silnika sprawdzal mi mechanior i powiedział, że niby są ok i nie widać aby były zużyte, że to Japoniec i one tak mają i takie tam.
Obroty podczas postoju na rozgrzanym silniku to 650-700 (tak przynajmniej pokazuje obrotomierz).
Z gory dzieki za pomoc.
Mazda 626 – 1997. Mam problem jak w temacie. Podczas postoju odczuwalne są drgania kierownicy i lewarka skrzyni biegów. Obroty stabilne – nic się w tym temacie złego nie dzieje. Silnik to benzyna 1.8 90KM.
Czasami w drgania są wprawiane też inne elementy, np. ostatnio zaczął momentami dobiegać hałas spod maski, okazało się, że jakieś drgania przenosiły się na wlew (zbiorniczek?) płynu do spryskiwaczy i w momencie kiedy trzymałem ten wlew ręką drgania ustawały.
Mazda ma przebieg 159 tys km. (na 95% oryginalny).
Poduszki silnika sprawdzal mi mechanior i powiedział, że niby są ok i nie widać aby były zużyte, że to Japoniec i one tak mają i takie tam.
Obroty podczas postoju na rozgrzanym silniku to 650-700 (tak przynajmniej pokazuje obrotomierz).
Z gory dzieki za pomoc.