Filtr pyłkowy (626 GE)
1, 2
Jerzyk użyj szukarki, proszę... latem z 5 razy była odpowiedź na dokładnie takie pytanie
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
steven napisał(a):Jerzyk użyj szukarki, proszę
szukajki?
W tym temacie jest odpowiedź. To już skrajne lenistwo żeby jej nie przeczytać ...
Witam mam problem. napełniłem klime ale mam problem z filtrem kabinowym bo nie leci zimne powietrze i wyglada na to jakby cos było zamulone. Gdzie on jest i czy w ogóle jest. patrzyłem na zamieszczona juz na forum wymiane takiego filtra ale u mnie wyglada to zupełnie inaczej. Moze jakaś podpowiedz. Dzieki z góry
-
carinho25
Łączę z podobnym tematem, do lektury który zapraszam.
Po raz kolejny – nie ma takiego filtra w GE.
Po raz kolejny – nie ma takiego filtra w GE.
dev13 napisał(a):Na upartego jesli chcecie to można wstawić parownik z obudowa od 626 GF, ja tak zrobilem do swojej MX6, trzeba troche podciąć obudowe ale pasuje i jest sznyt
Polecam
A możesz coś więcej powiedzieć w tym temacie ? Co dokładnie trzeba przerobić i czym się różnią obudowy ?
I rozumiem,że tylko obudowa z parownikiem musi być – kompletna ?
Byłbym wdzięczny za poradę co i jak oraz co kupić do tego moda by zyskać filtr przeciwpyłkowy
Pozdrawiam.
- Od: 11 mar 2009, 20:21
- Posty: 30
- Skąd: Aloha Hawaii
- Auto: Probe GT'93&16v/byłyTeż Madzie
Przede wszystkim powiedz z jakiego rocznika masz auto. Bo jeśli masz poniżej 1995 roku to będziesz musiał przerabiać przewody od klimy, mają inny skok gwinta, niestety większość producentów robiła zmiany w instalacjach między czynnikiem R12 i R134A, zamiennie elementy z tych dwóch różnych instalacji nie pasują.
Co do przeróbki obudowy parownika to nie jest żadna filozofia. Będziesz musiał ją nieco poucinać od strony wentylatora i przy odpływie wody z tej obudowy. Ewentualnie uszczelnić połączenia między wentylatorem i parownikiem oraz nawiewami.
Pozdrawiam
Co do przeróbki obudowy parownika to nie jest żadna filozofia. Będziesz musiał ją nieco poucinać od strony wentylatora i przy odpływie wody z tej obudowy. Ewentualnie uszczelnić połączenia między wentylatorem i parownikiem oraz nawiewami.
Pozdrawiam
BEZ MAZDY, NIE MA JAZDY
- Od: 6 kwi 2008, 20:52
- Posty: 15
- Skąd: Suwałki
- Auto: MAZDA :) MX-6
dev13 napisał(a):Przede wszystkim powiedz z jakiego rocznika masz auto. Bo jeśli masz poniżej 1995 roku to będziesz musiał przerabiać przewody od klimy, mają inny skok gwinta, niestety większość producentów robiła zmiany w instalacjach między czynnikiem R12 i R134A, zamiennie elementy z tych dwóch różnych instalacji nie pasują.
Co do przeróbki obudowy parownika to nie jest żadna filozofia. Będziesz musiał ją nieco poucinać od strony wentylatora i przy odpływie wody z tej obudowy. Ewentualnie uszczelnić połączenia między wentylatorem i parownikiem oraz nawiewami.
Pozdrawiam
Ford Probe 93 Jeśli chodzi o klime to nowy czynnik jest,a raczej będzie ,jak kiedyś przełożę i poskałdam moje auto
Co do zespołu/ obudowy nawiewów to jest to samo co w mx6 tylko,że na podciśnienia zamiast na silniczki ale kiedyś może przymierzę się do konwersji na klimatronika z mazdy
Ale nie ukrywam,że filtr przeciwpyłkowy to jak wiadomo ogromna zaleta,bo mam w innych autach i wiem ile tam syfu się zbiera
Czy reasumując takie coś by mi stykło :
http://moto.allegro.pl/item1090356793_m ... wnica.html
Dzięki za wszelkie sugestie i pomoc,a i u nas na forum założyłem takie tematy,więc jak co to zapraszam również tutaj:
Filtr przeciwpyłkowy
http://www.fpdrivers.org/forum/viewtopic.php?t=867
Klimatronic
http://www.fpdrivers.org/forum/viewtopic.php?t=866
Pozdrawiam.
- Od: 11 mar 2009, 20:21
- Posty: 30
- Skąd: Aloha Hawaii
- Auto: Probe GT'93&16v/byłyTeż Madzie
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6