Filtr pyłkowy (626 GE)

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez steven » 23 gru 2009, 19:53

Jerzyk użyj szukarki, proszę... latem z 5 razy była odpowiedź na dokładnie takie pytanie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez Grzyby » 23 gru 2009, 23:49

steven napisał(a):Jerzyk użyj szukarki, proszę

szukajki?
W tym temacie jest odpowiedź. To już skrajne lenistwo żeby jej nie przeczytać ...
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez MazDarek » 24 gru 2009, 00:15

Grzyby napisał(a):W tym temacie jest odpowiedź. To już skrajne lenistwo żeby jej nie przeczytać ...

Dokładnie <lol> Zaraz zrobię porządek <faja>
Pozdrawiam,
Darek

Kiedyś z Mazdowsza teraz na bezmaździu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 15:35
Posty: 1331
Skąd: Ząbki
Auto: Mazda Scenic II ph II :)

Postprzez carinho25 » 12 cze 2010, 14:18

Witam mam problem. napełniłem klime ale mam problem z filtrem kabinowym bo nie leci zimne powietrze i wyglada na to jakby cos było zamulone. Gdzie on jest i czy w ogóle jest. patrzyłem na zamieszczona juz na forum wymiane takiego filtra ale u mnie wyglada to zupełnie inaczej. Moze jakaś podpowiedz. Dzieki z góry
carinho25
 

Postprzez pawelMX6 » 12 cze 2010, 14:43

Łączę z podobnym tematem, do lektury który zapraszam.

Po raz kolejny – nie ma takiego filtra w GE.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez dev13 » 12 cze 2010, 19:37

Na upartego jesli chcecie to można wstawić parownik z obudowa od 626 GF, ja tak zrobilem do swojej MX6, trzeba troche podciąć obudowe ale pasuje i jest sznyt :)
Polecam
BEZ MAZDY, NIE MA JAZDY
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2008, 20:52
Posty: 15
Skąd: Suwałki
Auto: MAZDA :) MX-6

Postprzez 2Ya » 23 cze 2010, 02:52

dev13 napisał(a):Na upartego jesli chcecie to można wstawić parownik z obudowa od 626 GF, ja tak zrobilem do swojej MX6, trzeba troche podciąć obudowe ale pasuje i jest sznyt :)
Polecam



A możesz coś więcej powiedzieć w tym temacie ? Co dokładnie trzeba przerobić i czym się różnią obudowy ?
I rozumiem,że tylko obudowa z parownikiem musi być – kompletna ?
Byłbym wdzięczny za poradę co i jak oraz co kupić do tego moda by zyskać filtr przeciwpyłkowy :)

Pozdrawiam.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2009, 20:21
Posty: 30
Skąd: Aloha Hawaii
Auto: Probe GT'93&16v/byłyTeż Madzie

Postprzez dev13 » 23 cze 2010, 07:44

Przede wszystkim powiedz z jakiego rocznika masz auto. Bo jeśli masz poniżej 1995 roku to będziesz musiał przerabiać przewody od klimy, mają inny skok gwinta, niestety większość producentów robiła zmiany w instalacjach między czynnikiem R12 i R134A, zamiennie elementy z tych dwóch różnych instalacji nie pasują.
Co do przeróbki obudowy parownika to nie jest żadna filozofia. Będziesz musiał ją nieco poucinać od strony wentylatora i przy odpływie wody z tej obudowy. Ewentualnie uszczelnić połączenia między wentylatorem i parownikiem oraz nawiewami.
Pozdrawiam
BEZ MAZDY, NIE MA JAZDY
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2008, 20:52
Posty: 15
Skąd: Suwałki
Auto: MAZDA :) MX-6

Postprzez 2Ya » 23 cze 2010, 15:14

dev13 napisał(a):Przede wszystkim powiedz z jakiego rocznika masz auto. Bo jeśli masz poniżej 1995 roku to będziesz musiał przerabiać przewody od klimy, mają inny skok gwinta, niestety większość producentów robiła zmiany w instalacjach między czynnikiem R12 i R134A, zamiennie elementy z tych dwóch różnych instalacji nie pasują.
Co do przeróbki obudowy parownika to nie jest żadna filozofia. Będziesz musiał ją nieco poucinać od strony wentylatora i przy odpływie wody z tej obudowy. Ewentualnie uszczelnić połączenia między wentylatorem i parownikiem oraz nawiewami.
Pozdrawiam


Ford Probe 93 :) Jeśli chodzi o klime to nowy czynnik jest,a raczej będzie ,jak kiedyś przełożę i poskałdam moje auto ;)
Co do zespołu/ obudowy nawiewów to jest to samo co w mx6 tylko,że na podciśnienia zamiast na silniczki ale kiedyś może przymierzę się do konwersji na klimatronika z mazdy :)
Ale nie ukrywam,że filtr przeciwpyłkowy to jak wiadomo ogromna zaleta,bo mam w innych autach i wiem ile tam syfu się zbiera :|
Czy reasumując takie coś by mi stykło :

http://moto.allegro.pl/item1090356793_m ... wnica.html


Obrazek

Dzięki za wszelkie sugestie i pomoc,a i u nas na forum założyłem takie tematy,więc jak co to zapraszam również tutaj:

Filtr przeciwpyłkowy

http://www.fpdrivers.org/forum/viewtopic.php?t=867

Klimatronic

http://www.fpdrivers.org/forum/viewtopic.php?t=866



Pozdrawiam.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2009, 20:21
Posty: 30
Skąd: Aloha Hawaii
Auto: Probe GT'93&16v/byłyTeż Madzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6